ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

عسل مامان و بابا

ملینا و زهرا در دنیای بازی

روز یک شنبه که از سرکار اومدم ناهارمون رو خوردیم و خواستم بخوابونمت تا خودم به مسجد برم آخه خاله رفعت(خاله بابا هادی) برای انعام دعوت کرده بود ،هر کاری کردم نخوابیدی همش می گفتی بریم آبا رو ببینیم آخه داره منو صدا می کنه.منم دیدم که تا تو بخوابی و من اماده شم دیر می شه تصمیم گرفتم که تورو هم با خودم ببرم خاله پری آماده ت کردو با هم رفتیم مسجد تو مسجد هم دختر خوبی بودی و پیش خودم نشستی و زهرا رو هم دیدی و کلی ذوق کردین از دیدن همدیگه و همدیگرو بوسیدین .بعد از تموم شدن مراسم با مامان زهرا کوچولو صحبت کردم که بیا بچه هارو ببریم دنیای بازی و سمیه جان هم موافق بود .پس از اینکه مهمونا رفتن ماهم شما رو به سمت دنیای بازی بردیم همین ک...

در به در دنبال دکتر

سلام نازنینم چند شب بود که تو خواب سرفه می کردی پنج شنبه بعداز ظهر گفتم ببرمت دکتر ،آماده شدیم و رفتیم تو راه که اصلاً رضایت نمی دادی خودت راه بری و همش بغل من بودی ،وقتی رسیدیم جلو مطب به مامان جون گفتی نه نریم دکتر من دکتر نمی رم . دست مامان جون رو گرفته بودی و می کشیدی ولی من گرفتم بغلم و به سمت مطب دکتر .ای وای دکتر تشریف ندارن باشه عیبی نداره می ریم دکتر بعدی که دکتر مرزبان باشن رفتیم و رفتیم رسیدیم به مطب ایشون وای چه ول وله ای بود خانم منشی عصبانی هم جوابمون کرد و گفت وقت نداریم هر چند می تونست این کار رو انجام بده ولی ...خوب من که ناامید نشدم دوباره به سمت مطب دکتر معزی ،که متاسفانه خانم دکتر هم تشریف نداشتن...

ملینا مهمون تارا و طاها

سلام عزیزم نازگلم و شیرین زبونم صبح روز پنج شنبه خواب بودی که من اومدم سر کار و شما هم همچنان خوابیدی و ظهر هم که اومدم بازم خواب بودی و منم نهارمو خوردم وباید به یکی از شرکتها سر می زدم اخه تا تیر ماه من باید با شرکتهایی که قرارداد دارم رو کارهاشو تموم کنم به همین خاطر نتونستم ببینمت عصر که اومدم خودم بیدارت کردم و بهت گفتم که می خواهیم بریم خونه تارا و طاها .کلی خوشحال شدی و از جات بلند شدی و می گفتی بریم .بعد از عصرانه که سوپ بود آماده شدیم و با مامان جون و بابا جون و بابا هادی و من و شما رفیتم سمت بازار تا کمی هم خرید کنیم بعد از خرید رفتیم خونه تارا کلی با هم بازی کردین و تارا و طاها شیطون بلا  ،هم چه رقص کر...

مهمون عزیز از مشهد

سلام من دوباره اومدم با کلی نگفته های بعد از سیزده دخترم امیدوارم با خوندن هر کدوم از این پستها یادت باشه که تمام لحظه به لحظه رو به خاطر نازنینت نوشتم تا شاید برایت تداعی گردد. چند روز پیش مهمون عزیزی از مشهد اومد خونه مامان معصومه. عمه بابا هادی با همسرش و دخترعمه سمیرا که خیلی خانم مهربونی هست . حالا اگه تعریف نباشه عاشق تو هم هست و همش چپ و راست قربون صدقه ات می رفت من که حسودیم می شد .دخترم تو هم اولش خجالت می کشیدی هر چه سمیرا جون قربون صدقه ات می رفت تو هم ناز می کردی و روت رو برمی گردوندی اما روز بعد نگو و نپرس همینکه صدات می زد ملینا جون سریع از جات بلند می شدی و با صدای بلند می گفتی بله سمیرا جون .س...

سیزده بدر91

سلام عزیزم بعد از مسافرت که  روز 12فروردین ساعت 8 شب بود که رسیدیم و شام هم دعوت بودیم خونه مامان معصومه جون که به میمنت ورود عروس دایی جواد و داماد خاله رفعت به جمع خانواده مهمونی رو ترتیب داده بود و ما هم به محض رسیدن پس از دوش گرفتن و اماده شدن سریع خودمون رو به مهمونی رسوندیم مبادا عقب بمونیم ووااای چه سفره رنگینی بود دست مامان معصومه و عمه لیلا و مریم جون درد نکنه که زحمت کشیدن .ملینا خانم هم که دیگه اصلا خستگی به تن نداشت و دایم با بچه ها بازی می کرد و البته با عمه مریم بیشتر بود تا بچه ها .علاقه شدیدی بین این دو وجود داره که نگو و نپرس.پس از صرف شام و شب نشینی دیگه چشای خوشگلت داشت می رفت که با مهمون...

مسافرت در عید سال 91

سلام سلام دخترم ببخش که با کلی تاخیر تعطیلات عیدت رو می نویسم آخه این روزا سرم خیلی شلوغه باید صورتهای مالی را برای بررسی آماده کنم در کل معذرت خواهی می کنم. تا روز پنجم دید و بازدید ها رو انجام دادیم و روز هفتم عید یه مسافرت رفتیم .به شهرهای مختلف همسایه شهر خودمون . صبح روز هفتم برای رفتن آماده شده و سوار ماشین شدیم .مامان جون و پرستو جون هم با ما بودن .در مسیر مون غار علیصدر بود  قبل از رفتن به غارنهار رو خوردیم وملینا هم به دنیای بازی رفت و کلی بهش خوش گذشت و تازه می گفت کسی دستم رو نگیره من خودم تنهایی برم بازی کنم منم که می ترسیدم نکنه ماشینی بیاد, بهش می گفتم نرو اما کو گوش شنوا .تازه ازم دور شده بود ...

عید نوروز 91

سلام سلام ما اومدیم در سال جدید که برای ملینا جون خیلی خوب بود و این دومین سالی بود که عید رو می دید و دیگه می دونست که چیه و چی باید بکنه و می تونست آجیل بخوره و کلی هم خوش بگذرونه.وقتی به دید و بازدید می رفتیم به قدری به مهمونی ها رفته بودیم که وقتی سوار ماشین می شدیم ازمون می پرسید حالا خونه کی بریم؟ تا می رسیدیم دم در خونه می گفت خونه نریم بریم مهمونی. اونقدر بهش خوش می گذشت که دوست نداشت خونه بره شیطون بلا.  سفره هفت سین خونه مامان جون     عرفان (پسر خاله من)‌و ملینا   ماهان (پسر دایی من)بلا ببین چه ژستی گرفته    ...

عکسهای تولد

بالاخره پس از ١٨ روز تونستم عکسای تولدت رو بذارم شرمنده نازگلم. کیک تولد دو سالگیت که سلیقه خودمه امیدوارم خوشت بیاد       از سمت راست:عارف,عرفان,ملینای گل,سارا و تارا و طاها       ملینا جون در حال گریه به خاطر دوست نداشتن کلاه           بادکنک بازی بعد از تموم شدن مهمونی            اینم سلیقه من برای چیدمان س...