ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 12 روز سن داره

عسل مامان و بابا

عید نوروز 91

1391/1/17 12:38
نویسنده : مامان
2,213 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام سلامشکلکهای جالب و متنوع آروین

ما اومدیم

در سال جدید که برای ملینا جون خیلی خوب بود و این دومین سالی بود که عید رو می دید و دیگه می دونست که چیه و چی باید بکنه و می تونست آجیل بخوره و کلی هم خوش بگذرونه.وقتی به دید و بازدید می رفتیم به قدری به مهمونی ها رفته بودیم که وقتی سوار ماشین می شدیم ازمون می پرسید حالا خونه کی بریم؟ تا می رسیدیم دم در خونه می گفت خونه نریم بریم مهمونی. اونقدر بهش خوش می گذشت که دوست نداشت خونه بره شیطون بلا.

 سفره هفت سین خونه مامان جون

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

عرفان (پسر خاله من)‌و ملینا

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

ماهان (پسر دایی من)بلا ببین چه ژستی گرفته

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

آنیسا (نوه عمه من) با ملینا در کنار جاکفشی

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

نیما (پسر دایی من ) و ملینا سوار بر ماشین نیما

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

خوشگل مامان در حال جیغ زدن

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

معین خوشگله(برادرزاده امیر آقا)همون که ملینا عاشقشه

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

آرسام شیطون( پسر همکار بابا هادی)دو ماهه

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

آدرین چشم آبی (پسر همکار بابا هادی)دو ماهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رها
18 فروردین 91 14:12
سلام زهرا جون عزیزم متاسفانه سه روز قبل از عید طی یک عملیات ضربتی گوشی من توسط رها خانوم تعطیل شد و پس از تعمیر هم کلیه شماره ها حذف گردید واسه همین عید نتونستم برات اس بدم شرمنده خیلی دلم برای شما و ملینا جون تنگ شده عکسهای عسل خیلی ناز شده حتما از طرف من ببوسش
دوست مهربون
18 فروردین 91 19:14
سلام سال جدید مبارک چه کوچولوهای خوشملی ملینا هم خوشمل شده
مامان آرشا
19 فروردین 91 14:19
ملینا خوشگله عیدت مبارک عزیزم اشالله 100 سال زیر سایه مامان و بابا زنده باشی خانووووم مامان ملینا مرسی که همیشه به یاد من و آرشا هستید
مامان امیر علی
23 فروردین 91 12:05
به به خیلی عکسها قشنگ و پر از خاطره هستند