ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

عسل مامان و بابا

در حال اسباب کشی

1391/2/19 11:24
نویسنده : مامان
969 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خوشگل خانم ابرو کمون  شکلکهای جالب آروین

 شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ دخترم این روزا خیلی سرم شلوغه ، هم تو اداره هم تو خونه .تو اداره که چون نزدیک مجمع عمومیه و حسابهای سال قبل رو هم باید بررسی بشه باید نتیجه یک سال کارم رو ارائه بدم خیلی سخته !!! تو خونه هم باید دیگه از خوردن و خوابیدن تو خونه مامان جون دست کشیده و بریم خونه جدید خودمون. روز جمعه مستاجر مامان جون خونه رو تحویل داد اونم چه تحویلی خدایا به هیچکس همچین مستاجری نصیب نگردون از یه خانم ترک خونه دار همچین بی سلیقه ای بعیده واقعاً بعید هشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ.شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآوقتی خونه رو تحویل گرفتیم گویا چندین ساله که کسی تو خونه زندگی نکرده گرد و خاک سراسر خونه رو گرفته بود و پنجره ها دودی شده بودن .هود هم که گویا تو روغن غرق شده بود خدایا نصیب هیچکس نکنه .بیچاره مامان جون باید جرم بی سلیقه گی رو می کشید هیچی دیگه دو روز هم اونجا رو بشور بساب کردیم viannen_81.gifviannen_24.gif

شکلک های رمیــ ـنآ  و دیروز هم یک سری از اسباب و اثاثه ها رو بردیم خونمون .تو این اواخر هم خیلی بهونه گیری می کردی که بریم خونمون.بعد از اینکه خونه رو تحویل گرفتیم بردمت و خونه رو نشونت دادم .گفتم که اینجا خونه ماست گفتی نه اینجا نیست بریم خونمون.دیروز هم که اسباب بازیهات رو از تو کارتن درآوردم کلی ذوق زده شده بودی و نمی دونستی کدوم رو انتخاب کنی و بازی کنی .همش بالا و پایین می پریدی و می گفتی اینو بده اونو بده .شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

 شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ دخترم ببخش به خاطر این جابجایی کمی بی توجه شدم و سرما خوردی .دخترم جبران می کنم .مامان جون هم برامون خیلی زحمت کشید و تو این چهار ماهی هم که خونشون بودیم من دست به سیاه و سفید نزدم و از سر کار که بر می گشتم غذا آماده بود .الان هم تو اسباب کشی هم خیلی خیلی کمکمون کرد.دخترم اینارو بهت می گم که یادت باشه مامان جون خیلی زحمت من و شما رو کشیده .مامان جون دستانت رو می بوسم .شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآخدایا به حق امام زمان ، سایه پدر و مادر رو از سر ما بچه ها نگیر .مامان جون ان شالله هر چی از خدا می خواهی بهت بده واقعاً که برامون سنگ تموم گذاشتی.دوستت دارم.شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

Thank You Scraps, Graphics and Comments for orkut, myspace

   

  شکلک های رمیــ ـنآتازه تو پارکینگ خونه مامان جون یه کبوتر روی کولر لونه کرده و دوتا تخم داشت که هر روز بهشون سر می زنی چند روز هم هست که جوجه های کبوتر از تخم در اومدن به قدری ذوق می کنی وقتی مامانشون نیست می گی مامانش رفته براشون غذا بیاره .به جوجه کبوتر ها می گی آبجی ماهان شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآآخه فکر می کنی هر چی که کوچولو باشه و ریزمیزه اسمش آبجی ماهانه. هر روز هم کلی خواهش تمنا از من و بابا هادی و مامان جون و بابا جون و هر کسی که فکرشو بکنی می خواهی که تو رو ببرن و اونارو ببنی . شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان محیا
19 اردیبهشت 91 11:14
عزیزم اشکمو درآوردی.مامانم خیلی مهربونه اما ازش دورم خیلی سخته..من هم ماه دیگه اثاث کشی دارم و میترسم نکنه با خونه جدید ( اگه با 30 میلیون رهن گییرمون بیاد) غریبی نکنه.. بگمونم وسایل خودشو ببینه باورش میشه نه؟


ان شالله که یه جای خوب با مبلغ پایین گیرتون بیاد.محیا هم کنار می یاد. شاید ملینا هم وسایلاشو ببینه کنار بیاد.
مامان چشم عسلی
19 اردیبهشت 91 13:24
عزیزم انشالله به سلامتی
قدر مامانت رو بدون منم مثل مامان محیا جون مامانه ازم دوره و همیشه دلتنگش


خدا حفظشون کنه .دوری خیلی سخته
مامان آرشا
19 اردیبهشت 91 13:35
خونه جدید مبارررررک خسته نباشید. مامان ملینا این عسکای خوشملو میذاری دل پسمل منو آب کنی؟؟؟
مامان ستایس
19 اردیبهشت 91 21:20
خونه جدید مبارک عزیزم خسته نباشی مواظب دختر مون هم باش وخدا مامانت را برات نگه داره ، واقعا که خیلی مهربون هستن بوس برای ملینا جون
مامان پاني
19 اردیبهشت 91 21:56
سلام عروسكم
ماشاالله ملينا چقدر ناز از طرف خاله شيدا وپاني يه ماچ گنده اش كن
خوشحاليم دوست جون شديمممممممممم


لطف داری عزیزم .
مامان پاني
19 اردیبهشت 91 22:15
بازم سلام خاله جون يادم رفته بود ادرس وبلاگمو بزارمببخشيد بازم بوسسسسسسسسسسسسسسسس واسه دوست جونم ملينا چشم عروسكييييييييييييييييييييييييي
مامان عسل
20 اردیبهشت 91 1:48
خونه جديد مبارک انشاا... خدا همه مامان ها وبابا ها رو حفظ کنه و همينطور مامان مهربون شما رو و همينطور بچه ها رو براي پدر و مادر ها، الهي آمين اتفاقا ما هم اثاث کشي داريم و يه دنيا کار دارم شب ها هم از خستگي خوابم نميبره مثل الان منم کمکم مامانمه و امروز اسباب بازي هاي عسل رو جمع ميکردم متوجه بودم که چقدر نگرانه و کلي با بازي و خنده جمعشون کردم تا ناراحت نشه.
يه بوس از طرف من و عسل براي ملينا جون خوشگل

عزیزم شما هم خسته نباشی خیلی سخته اسباب کشی بله خدا همه مامان و باباهارو حفظ کنه که همیشه کمک حالمون بودن

❤。★مامان رضا جون★。❤
20 اردیبهشت 91 14:36
اشکم رو در آوردی
آخه من از خونوادم دورم
هر چند وقت دلم توی غربت می گیره مثل همین الانه


مامان سانلی
20 اردیبهشت 91 16:31
سلام مامانی.خسته نباشید.بیایم کمک؟
خونه جدیدتون مبارک باشه.خدا مامان گلتون هم براتون حفظ کنه.
روزتون هم پیشاپیش مبارک.
یه بوس گنده هم برای لپای سوراخ ملینای گلم


ممنون عزیزم .
مامان امیر علی
21 اردیبهشت 91 11:01
مبارک مبارکه مبارک ایشاله به سلامتی .قدر همه مادر ها را باید دونست مادر یه چیز دیگست


بله مادر رو نمی توان با چیزی توصیف کرد مادر مادرههمین وبس
مامان پاني
22 اردیبهشت 91 1:39
مرسي عزيز دلم پيشاپيش روز توهم مبارك عسلم از طرف خاله شيدا عروسك روببوس