ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

عسل مامان و بابا

چرا باید این اتفاق بیفته ؟؟؟؟

1391/2/26 13:59
نویسنده : مامان
763 بازدید
اشتراک گذاری

 

داشتم تو نی نی تلگراف که سایت خبری کودک راه اندازی شده بود رو نگاه می کردم که مطلبی نظرم رو جلب کرد .خاله شادونه پیام تسلیت داد.و تیتر بعدی هم این بود که در خرمدره در برنامه خاله شادونه سه نفر از کودکان جان خود رو از دست دادن.به همین خاطر سریع مطلب رو دنبال کرده اینم ادامه مطلب ، آخه شما ها که عرضه ندارین یه برنامه رو هدایت کنین چرا مسئولیت این همه بچه رو به عهده می گیرید.

سالن ۳ هزار نفر بوده ولی بیش از ۴ هزار نفر وارد سالن شده‌ بودند.

این سالن دو درب خروجی دارد، که هنگام خروج ازدحام تماشاگران موجب ایجاد حادثه شده است.

در این حادثه هفت نفر دچار صانحه شده‌اند.

در پی وقوع این حادثه ۳ نفر از دست اندر کاران این برنامه دستگیر شدند.فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره علت وقوع حادثه را تجمع جمعیت و عدم کنترل در داخل  سالن عنوان و ابراز داشت: نیروهای انتظامی در بیرون از سالن، ترافیک اطراف محل اجرای برنامه را هماهنگ می‌کردند.در این حادثه متاسفانه ۱ کودک هفت ساله کشته و ۶نفر راهی بیمارستان شدند در حال حاضر یک نفر در وضعیت کما به سر میبرد.

پیوست اضافه شده به خبر:

اسامی سه نفر از کشته شدگان حادثه برنامه”خاله شادونه”در شهرستان خرمدره اعلام شد.
بنا به اعلام رئیس بیمارستان بوعلی سینای خرمدره، بر اثر ازدحام در زمان خروج از سالن ورزشی خرمدره که برنامه”خاله شاودنه” در آن در حال اجرا بوده است، نگار صالحی(۷ ساله)، مهدی مولایی(۷ ساله) و بهاره شادمهر(۶ ساله) کشته شده اند. همچنین در حال حاضر وضعیت سایر مصدومان حادثه خوب است.

همچنین بنا به اعلام رئیس بیمارستان بوعلی سینای خرمدره، به دلیل عدم هماهنگی برگزاری برنامه با نیروهای امدادی و اورژانس، این نیروهال در محل مستقر نبودند ولی بعد از اطلاع از وقوع حادثه در کمترین زمان در محل حادثه حاضر شدند و به امداد رسانی به مصدومان پرداختند. عزیز رسولی افزود: پنج دستگاه آمبولانس در کمتر از شش دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

محل کشته شدن سه کدوک در برنامه خاله شادونه + تصویر کودکان

 

محل کشته شدن سه کدوک در برنامه خاله شادونه + تصویر کودکان

 

محل کشته شدن سه کدوک در برنامه خاله شادونه + تصویر کودکان

 حالا پدر و مادر این بچه ها الان دارن چی می کنن؟آخه چرا باید این اتفاق بیفته؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

❤。★مامان رضا جون★。❤
26 اردیبهشت 91 14:44
راستی قبلی من بودم فکر کنم اسمم رو نگذاشتم از بس با عکسای ملینا کیف کردم هوش و حواس از دست دادم
❤。★مامان رضا جون★。❤
26 اردیبهشت 91 14:44
مامان کارن
27 اردیبهشت 91 8:01
سلام واقعا چقدر کار خوبی کردید که درباره ابن موضوع نوشتید من هم خیلی ناراحت وغمگین شدم وواقعابرای پدر ومادرای این بچه ها متاسف که تحمل این داغ خیلی سخته مخصوصا برای مادری که دختر خوشگلش رو توبغلش جاداده بوده که اتفاقی نیفته ولی متاسفانه تو بغلش خفه شده از فشار جمعیت یعنی واقعاداغ به این بزرگی التیام پذیره امیدوارم که حداقل بعدازاین ازاین اتفاقا نیفته از شما هم ممنون که کار به این قشنگی رو انجام دادید.