ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

عسل مامان و بابا

عکسهای نازگلم

1391/4/21 9:32
نویسنده : مامان
1,705 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم تعدادی از عکسارو می ذارم و البته زیاد نتونستم تو این مدت عکس بگیرم سرم خیلی شلوووغغغه.پس تا دفعه بعد فعلا اینارو داشته باش.

 این گل تقدیم به همه مامانای مهربون نی نی وبلاگی( گل حیاط خونمونه ها بارون هم خورده بهش)

 

 شکلک های محدثه

  ملینا و دینا در حال خاک بازی

 

 شکلک های محدثه

ملینا و امیر علی(نوه خاله م) در تولد مهشید

 

 شکلک های محدثه

ببخشید این چه طرز ژست گرفتنه

 شکلک های محدثه

وای مامان فدا بشه نازگلممممممممم

 

شکلک های محدثه

 شکلک های محدثه

 

 

شکلک های محدثه

 شکلک های محدثه

عاشق این جور قلم گرفتنتم عزیززززززم

 شکلک های محدثه

 شکلک های محدثه

فدای دستای کوچیک و ریزه میزت برم منننننننن

 شکلک های محدثه

 شکلک های محدثه

 شکلک های محدثه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

❤。★مامان رضا جون★。❤
21 تیر 91 14:01
سلام سلام خوبین؟؟؟؟؟؟ من اومدمدلم براتون کلی تنگیده
خاله باران
21 تیر 91 20:55
ژست بعدیش را ببنید ..خاله می خورمت...
ماماشهین نیازخاتون
22 تیر 91 3:04
باسلام .ملینا خانمتو ببوس .

هزار هزار ماشاالله .

عکساش واداهاش خیلی زیباست.


ممنون عزیزم
مامان پریسا
22 تیر 91 13:45
عزیزم چه عکسای خوشکلی دست مامان درد نکنه با ابن عکسای خوشکل
مامان نیاز
22 تیر 91 13:47
سلام وای چه عکسها و ژستهای قشنگی از گل خیلی قشنگت هم ممنونم راستی پیش ما نمیایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رایکا(پوسترساز)
24 تیر 91 20:31
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون ملینای عزیز خوش ژست، عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
sana
25 تیر 91 13:54
ای جااااان.نااااااااازی.ایشاالله همیشه سلامت باشه و براتون شیطونی کنه


ممنون عزیزم
رایکا(پوسترساز)
25 تیر 91 14:00
سلام مامان ملینا مرسی که دعوت رایکارو قبول کردید و سر زدید من رفتم ایمیلمو چک کردم.متن ایمیلتون هست ولی عکس ها نیومده بی زحمت میشه دوباره بفرستید؟ به آدرس یاهوم بفرستید شاید بیاد Ryka.Nice@Yahoo.Com ممنونم.ایشالا که راضی برگردید و همیشه مشتری رایکا باقی بمونید
رایکا(پوسترساز)
26 تیر 91 21:02
سلام مامان ملینای عزیز عکساتون به دستم رسید.امیدوارم بتونم مطابق سلیقتون طراحی کنم.یه سوال داشتم سایز اصلی عکس ها همینه یا بزرگ تره؟ اگه بزرگتر ازینه حتما اون سایزو بفرستید تا پوستر نهایی با کیفیت تر بشه ممنونم
شيدا مامان پاني
27 تیر 91 20:20
الهي خاله شيدا قربونش بره چشم عروسكي من چه بزرگ شده
مامان شادن
28 تیر 91 16:03
اخ فدای اون چال لپت بشم من ناااااااااااااااااااااازی
مامان سویل
4 مرداد 91 14:06
چه دختر نازی دارین ماشالله مامانی حتما براش اسپند دود کنین


ممنون خانمی
مامان سویل
4 مرداد 91 14:06
عزیزم اگه موافق تبادل لینگ باشین خبرم کنین