ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

عسل مامان و بابا

آخ آخ جریمه شدم

1391/4/28 23:52
نویسنده : مامان
538 بازدید
اشتراک گذاری

 

   همین امروز که شما رو خونه رسوندم خودم هم رفتم سمت دارایی کارهامو انجام دادم و اومدم و ماشین رو برداشتم و از کوچه دارایی که داشتم می رفتم وارد خیابان یکطرفه شدم اصلا حواسم نبود همین که وارد شدم متوجه شدم تا خواستم دنده عقب بگیرم ماشین راهنمایی جلوم سبز شد و نا قابل 50هزار تومان برام نوشت اعصابم خورد شده بود بد شانسی بود دیگه همون لحظه یاد مامان محیا افتادم که جریمه شده بود و چه حالی داشت الان حالشو می فهمم.همکارام می گن اگه 50 تومان جریمه نمی شدی یه 50 دیگه می ذاشتی روش یه گوشی همراه می خریدی.چه بگم که دلم خونه 50تومان.اینقدر تلاش کن آخرش هم جریمه شو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

❤。★مامان رضا جون★。❤
31 تیر 91 12:56
ناراحت نباش خانمی بلا نصبت شما ، ما ایرونی ها باید پوستمون کلفت تر از این حرفا باشه که با 50 تومن از کوره در بشیم عزیزم
ماماشهین
31 تیر 91 17:07
آخ آخ ......جریمه شدی خیلی زور داره منم از جریمه شدن به هر نحوی رنج می برم............ولی به نظرم از ملینا جون یاد بگیری خوبه (همه جا به نوبت)
مانی محیا
1 مرداد 91 9:29
واای خدایا چقدر بده.. خوبه کله صبح نبوده. همکارات هم نمک میپاشن رو زخمت ها.. من که هنوز پرداخت نکردم. ولش کن. موقع فروشش دلم بیشتر میاد تا الان..


آره خیلی بده .جز عصاب خوردکنی چیزی نیست.
خاله باران
4 مرداد 91 23:37
اخی ...ادم اینقدر زحمت بکشه...ولی....طوری نیست...فدای سر خودت و گل دخترت...