ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

عسل مامان و بابا

بازی با آب

1391/4/31 11:43
نویسنده : مامان
963 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز جمعه هم من صبح ساعت 9 بیدار شدم و اظهارنامه یکی از شرکتها رو نوشتم و بعد هم کارهای خونه رو انجام دادم تا شما بیدار شین.موقع بیدار شدن اومدی تو آشپزخونه بهم سلام دادی و گفتی مامان صبحت بخیر منم کلی ذوق و شوق گرفتم بغلم و غرق بوست کردم فدات شم عزیزم.بعد هم صبحونه عدسی داشتیم عدسی خوردی و مشغول تماشای تلویزیون شدی تا ظهر که ناهارو آماده کنم دایی محسن گوشت آور و کباب کردیم و خوردیم و چون تو حیاط بودیم استخرت رو پر از آب کریدم و مشغول بازی شدی اولش همش می گفتی سرد اما بعدش دیگه دوست نداشتی بیای بیرون تا ساعت 5 تو آب بودی وبه میل خودت گفتی که دیگه بازی نمی کنی و بعد اومدی خوابیدی تا ساعت 9:30شب  هر کاری می کردم بیدار نمی شدی بیچاره من باید تا صبح بیدار بمونم .به هر ترتیبی بود بیدارت کردم و باز کمی بازی کردی و شام خوردی و بابا هادی هم اومد و منم دگیه داشت خوابم می گرفت در عوض شما شاد و شنگول .سحری رو هم اماده کردم و کنار تلویزیون دراز کشیدم شاید تو هم بیای پیشم و با هم فیلم تماشا کنیم و خوابت ببره .اما نه اشتباه می کردم تو اصلا خوابت نمی یومد تا ساعت 2:30بیدار بودی و منم یه چرت می زدم و بیدار می شدم دیگه کلافه شدم و می دید که کم کم دارم عصبانی می شم می یمومدی بوسم می کردی و می گفتی خوابم نمی یاد دیگه منم دهنم بسته می شد.آهایادم افتاد یه چیزی گفتی که مثل سیخ از جام پریدم و نشستم علت هم این بود که گفتم ملینا من خوابم می یاد بیا بخوابیم گفتی نه من خوابم نمی یاد آخه چیکار کنم پدرم دراومد.مثه جت از جام بلند شدم وبه حالت عصبانی بهت نگاه کردم و خندم گرفت آخه شیطون من تا حالا نشده من و بابا از این حرفا بزنیم .با لاخره راضی شدی یه داستان تعریف کنم و بخوابی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ماماشهین
31 تیر 91 17:11
صحت وسلامتی پس ازآبتنی......... همیشه شاد شنگول باشی خانمی ...... عکسهاتم خیلی قشنگه....
amme maryam
1 مرداد 91 0:56
khoshgel khanoom shans avordi,joone khodam shans avordi onja naboodam.vagarna mikhordamet,melina mikhordamet tamoom mishodi nanazam.
مانی محیا
1 مرداد 91 9:27
عزیزم من همیشه بهت سر میزنم اما بدلیل کمبود وقت نظر نمیذارم. خانمی زنجان تابستوناش هم سرد و باد میوزه. مواظب دخملی خوشگلمون باش.. چه عکسای توپی انداختی..


خیلی ممنونکه بهمون سر می زنی .اگه گفتم بیا بهمون سر بزن به این دلیل بود که من شما رو تنها نمی ذارم تو جریمه شدن .منم با شما هستم ههههه
مامان طاها
2 مرداد 91 15:56
خیلی عکسهات قشنگ و نازه.
همیشه خوش باشی خوشگله خاله.


ممنون خاله مهربونم
مامان ملینا
2 مرداد 91 16:06
وای که چقدر کیف میده آب تنی ملینا خاله خوش به حالت
❤。★مامان رضا جون★。❤
2 مرداد 91 17:02
نی نی وبلاگی عزیز به علت حلول ماه مبارک رمضان

از خوردن جگر شما تا هنگام افطار معذوریم

لطفا بعد از افطار در دسترس باشید !


چشم خانمی بعد از افطار در خدمتیم
مامان رامیلا کوچولو
2 مرداد 91 18:59
جویند همه هلال و من ابرویت/گیرند همه روزه و من گیسویت از جمله ای دوازده ماه تمام/یک ماه مبارک است، آن هم رویت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد
مامان رامیلا کوچولو
2 مرداد 91 19:07
سلام عزیز دلم ماشاا... خانم شدی گلم دلم برات تنگ شده بود خیلی دوستت دارم قربون ناز کردنت و ممنون که به ما سر می زنید.


ما هم دلمون براتون تنگ شده بود .
الهه مامان یسنا
2 مرداد 91 20:21
ای جونم چه ناز شده
مامان ترنم کوچولو
2 مرداد 91 22:38
ای جانم دختر جیگر.به به آب بازی
فرشته
4 مرداد 91 10:48
سلام خوبید چه دخمل خوشدلی خوش بحالت که گرمارو فراری دادی جیگرم میبوسمت ومامان ملینا از شماهم متشکرم که پیشمون میاید واینقدر وبلگتون بروزه
خاله باران
4 مرداد 91 23:40
آخی چه کیفی داشته...بووووووووووووس..ولی واقعا مامانی خسته نباشی تیر ماه دیگه تمام شدا...


ممنون آره به خدا اما عواقبش هنوز هست
شیدا مامان پانی
5 مرداد 91 0:54
خاله شیدا قربونت بشه هرچی عکساشومیبینیم مگه سیر میشم خاله جون بیا عکسهای منم ببین