ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

عسل مامان و بابا

یک سال گذشت

1391/5/31 0:21
نویسنده : مامان
884 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

دقیقاً یک سال  می شه که تو نی نی وبلاگ دارم خاطراتت رو ثبت می کنم از همین جا از مسئولین سایت تشکر کرده و ممنون زحماتشون هستم.

دقیقاًیک سال هست که از سفر سوریه اومدیم کی می دونست که ما بتونیم در واقع حضرت زینب بطلبه اونم اونطوری که یک سال پیش نوشتم واقعاً توفیق می خواد که این توفیق نصیب من وملینا و بابا هادی شد.خدایا باز هم توفیق زیارت حضرت زینب رو نصیبمون بگردان الهی آمین که دلم واقعا هوای کوچه های دمشق رو کرده .الان داشتم عکسهای یک سال پیش رو نگاه  می کردم گلم کلی واسه خودت خانمی شدی و این سایت بهترین دفتر خاطرات برای ثبت روز های قشنگ زندگیت هست .

لحظات زیبایی داشتی در این یک سال ،هنوز به یک صفحه نرسیده به سوریه رفتیم و الان هم دقیقاً بعد از یک سال در اولین روز دومین سال اتفاق جالبی خواهد افتاد که در پست بعدی برایت می نویسم.

در ضمن از سمیه جون مامان رها کوچولو یه دنیا ممنونم که من رو با نی نی وبلاگ آشنا کرد

 

عاشق این عکستم :یک سال پیش حرم حضرت رقیه (ع)

http://www.niniweblog.com/upl/melinah/13164208339.jpg

 

حرم حضرت زینب (ع)

http://www.niniweblog.com/upl/melinah/13164198444.jpg

ان شالله دوباره قسمت بشه بریم و عکسهای اونو بذارم

دلم گرفته بود خواستم تجدید خاطره بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آوازقو
31 مرداد 91 21:29
اینشالله.....دست راستتون روی سر ما......


ان شالله قسمت شما عزیزان
مامان ملینا
2 شهریور 91 12:07
سلام به به . اتفاقاً من وقتی ملینا تو شکمم بود سوریه رفتم . گفتی یادم به اون روزها افتاد
مامان رها
2 شهریور 91 13:46
خواهش زهرای عزیزم خوشحالم که تونستم تو ثبت خاطرات یه فرشته دیگه نقشی داشته باشم