ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عسل مامان و بابا

یک توفیق دیگه

1391/5/31 0:34
نویسنده : مامان
512 بازدید
اشتراک گذاری

 خدای من معبود من به خاطر این توفیق بازهم ازت هزاران بار ممنون که خیلی خوشحالم کردی دوباره توفیق این رو پیدا کردم که به همراه دخترم و همسرم به پابوس آقا امام رضا بریم .عزیزم نمی دونی چقدر خوشحالم

آخه سری قبل که رفتیم تو شش ماهه بودی و اصلا اذیتم نکردی و کلی هم بهمون خوش گذشت

اما امسال هم بعد از گدشت یک سال دوباره وبلاگم رو با رفتن به زیارت آقا امام رضا شروع خواهم کرد که شروع خوش یمنی است.

دوستان عزیزم تا یک هفته نیستیم و دلمون واستون تنگ می شه .دوستتان داریم

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله باران
31 مرداد 91 23:25
سلام.واییییییییییییییییییی مامانی یه خبری می دادی قبلش التماس دعا بگیم... ولی انشالله به شما و همسر و عسلم خیلی خوش بگذره به سلامتی برگردید.حاجت روا هم بشید


خاله باران به یادت بودم و دعات کردم
الهه مامان یسنا
2 شهریور 91 3:22
سفر خوش دوست خوبم
مامان رها
2 شهریور 91 13:47
عزیزم التماس دعا خوش بگذره و با کلی خاطرات خوب برگردید


سمیه جون برات خیلی دعا کردم
نی نی ارشام و سارا
3 شهریور 91 16:24
مـی‌ نشیـنـم رویِ ایـوانِ بـا دو استــکانِ چــای

آری فـقـط بــا دو استــکانِ چـــای

مـی‌ نشیـنـم بــه انـتـظار فـکـــر مـــی‌ کنـــم

فـکـر مــی‌ کنــم و تـکــرار مــی‌ کـنــم

تــو مــی‌ آیــی ...

تــو مــی‌ آیــی ...

تــو مــی‌ آیــی ...

و یــک روز تـــو مـــی‌ آیـــی

بــه رویِ ایـــوان

بــرایِ صــرفِ چـــای مــی‌ آیـــی

و مــی‌ پــرســـی‌

هـنــوز هـــم دوسـتــــم داری؟؟


آری که دوستت دارم .
خاله باران
4 شهریور 91 12:03
امدم بگم به یادتون بودم...


مرسی خاله مهربون که به یادم بودی
خاله باران
6 شهریور 91 23:28
من دلم برای ملینا نقطه شده...


اومدم
faeqeh
7 شهریور 91 0:27
ای جااااااااااااااااانم خاله قوربونت مامانی اسفند دودش کن که روز به روز شیرین تر میشه این شیطونک
طاهره مامان امیرعلی
8 شهریور 91 13:04
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان کورش
9 شهریور 91 17:38
سلام عزیزم ایشالله به زودی زود 3 تایی برید مکه