ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

عسل مامان و بابا

شهربازی و کمر درد من

1391/6/18 11:00
نویسنده : مامان
1,214 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلک های محدثه جون

سلام دختر گلم

تو این چند روزی که گذشت خبر خاصی نبود تا شب جمعه که با عمه لیلا و عمه رویا و بچه هاشون و مامان معصومه رفتیم شهربازی هوا هم که دیگه سرد شده و لباس گرم بچه ها رو شد و شما و بقیه بچه ها به تمام وسایل های بازی که تو شهربازی بود سوار شدین کلی خوشحال و شاد بودین که در کنار هم و سوار وسایل بازیها شدین اما وقتی بغلت کردم دستات یخ شده بود و کمی تو بغلم نشستی گرمت شد و دوباره رفتی دنبال بازی . اما کمی سرما خوردی و بازم آبریزش بینی .

منم که چند روزی بود که کمر درد داشتم رفتم دکتر ، بهم گفت که علائم دیسک کمر هست باید فیزیوتراپی بری تا خوب بشه ،وسایل سنگین نباید بردارم .یکی از این وسایل سنگین شما هستی خانم کوچولوی من ، که اصلا دوست نداری با پای خودت راه بیای و همیشه بغلم هستی .

وقتی فهمیدی که کمرم درد می کنه و یه آمپول هم جلوی چشای خوشگلت خاله پری بهم زد ، دیگه بغلم نمی یای و ازم می پرسی مامانی کمرت درد می کنه منو بغل کردی .فدات بشم که ناراحتی از اینکه از بغل کردن تو بوده .به من می گی دیگه بغل نمی یام خودم می خوام راه برم اخه تو کمرت درد می کنه و خاله پری آمپول می زنه منم دوست ندارم تو آمپول بخوری.فدای تو بشم که دوست نداری من آمپول بزنم.

دیروز هم پیش من خوابیدی و به بابا می گی ،بابا هادی منم کمرم درد می کنه آخه مامان رو گرفتم بغلم.بابا هم گفت بیا کمرت رو مالش بدم خوب بشی .هیچی دیگه بابا هادی هم داشت کمرمنو مالش می داد هم کمر شما رو .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله مرمر
18 شهریور 91 11:58
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم
amme maryam
18 شهریور 91 17:32
zahra joonam kamardardet be khatere in vorojake mae dg,ishalla k zoodi khob shi azizam



مرسی عمه مهربون
سپیده
18 شهریور 91 20:44
سلام. با تشکر از رای شما www.koodakeman91.niniweblog.com
مامان پریسا
18 شهریور 91 21:17
سلام پریسا در مسابقه ی نی نی باحجاب شرکت کرده. اگر بهش رای بدید ممنون میشم. مهلت تا 2 شنبه. در ضمن ادرس وبلاگتون فراموش نشه. ممنون برای همکاریتون. http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
سپیده
19 شهریور 91 11:11
http://koodakeman91.niniweblog.com سلام. با تشکر از رای تان.
مامان نیاز
19 شهریور 91 15:17
سلام عزیزم انشاءالله که مشکل خاصی نباشه و زودتر خوب بشی آفرین به تو دختر مهربون که هوای مامی رو داری


خیلی ممنون ان شالله
مامان رضا جونی
19 شهریور 91 15:37
سلام خانم جونی
نبینم دوست خوبم کمرش درد می کنه
الهی فدات بشم خیلی ناراحت شدم آخه هنوز خیلی خیلی زوده بخوای عذاب بکشی
الهی خانم خوشگلمون رو هم بگردم اینقده دلش گنده است


خدا نکنه ملیحه جون .آره فعلا فیزیوتراپی می رم ببینم جواب می ده
مامان رضا جونی
19 شهریور 91 15:44
ها چی حرفای زیر لهافتی ای میزنی

ها دیگه بابا هادی، حالا کمر مالش میدی؟؟؟؟؟
نمی خواد بابا کمر بمالی روی خانمی نخواب "حال کن"، خودش خود بخود خوب میشه

ملینا هم زرنگه اومده پیشت بخوابه مواظبت باشه بابایی دست از پا خطا نکنه یک وقت شیرجه بزنه رو مامانی
آخه درسته این یک ریزه بچه مراعات کنه بغلت نیاد، از خودش بگذره، اون موقع اقای پدر «««بکنه«««
حالا اینا رو خوندی حالی به هولی نشی بری الکی الکی امشب "بدی"
حالا کی به کیه



حالا از شوخی گذشته مالش کمر اگه اصولی نباشه به مرور کمر دردت رو شدیدتر می که
نباید دست رو روی ستون فقراتت بگذارن و فشار بدن این خودش اسیب به مهره هات می زنه باید اطاف ستون مهره رو به نرمی و به حالت بیرون روی درد از این منطقه حرکت داد


بابا چه خبره چرا تند می ری نگران نباش خطا نمی کنیم .ممنون از راهنماییت ملیحه جون .
مگه نبینمت

مامان رضا جونی
19 شهریور 91 15:45
مامان رضا جونی
19 شهریور 91 15:45
اینها نظرات خالی است فقط و فقط برای دل خشک کنک است
ها حال کردی امار نظراتت رو بالا دیدی


خیلی ممنون که به فکر امار نظرات من هستی لطف کردی مادر شوهر مهربون
مامان رضا جونی
19 شهریور 91 15:46
مامان رضا جونی
19 شهریور 91 15:47



نگاه کن تورو خدا ببین چه جوری نظر می ذاره.



















































































































































































































































مامان زهره
20 شهریور 91 12:45
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
خاله باران
21 شهریور 91 23:21
سلام... منم شما را خیلی خیلی دوست دارم...
خاله باران
21 شهریور 91 23:21
ای داد بیداد.خدا بد نده.خدانومی خیلی ناراحتت شدم.چرا یه دفعه؟؟ انشالله هر چه سریعتر خوب بشی.


نمی دونم البته از چند وقت قبل شروع شده بود من جدی نمی گرفتم
خاله باران
21 شهریور 91 23:23
ببینم مامانی چقدر ملینا جونم به فکرته.قربونت برم خاله.عزیزم چقدر ناراحتته.مامانی.تنها کاریه که از دست کوچیک و قلب بزرگش بر میاد.انشالله خدا به این بچه ناز و دوست داشتنی رحم می کنه و مامان جونش زودی خوب می شه...دعات می کنم عزیزم... مراقب خودت خیلی باش که انشالله سریع خوب بشی...
مامان عسل
22 شهریور 91 11:47
سلام.انشالا زود زود کاملا خوب بشين