ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 12 روز سن داره

عسل مامان و بابا

مهمونی خاله پری

1391/6/21 21:14
نویسنده : مامان
1,335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملینای گلم وناز و سنبلم

دخترم ،روز دوشنبه مهمونی خاله پری بود که همه رو به پارک بانوان دعوت کرد و برای عصرونه من و شما و مامان جون و خاله پرستو و دختر عمه های من (شهره و زهره و فاطمه با پسرش محمد ) و عمه جون و آبا و مادرش شوهر خاله پری و پروانه همه اونجا بودیم برای عصرونه هم خاله پری سنگ تموم گذاشت و برامون کشک بادمجون و آش دوغ و کتلت باقالی آماده کرده بود و همه چیز عالی بود از همیت جا از خاله پری و مامان جون تشکر می کنم واغعا بهمون خوش گذشت تازه منم اصلا نتونستم بهشون کمک کنم به خاطر کمر دردم.تو پارک هم چون هم بازی نداشتی همش می گفتی من با کی بازی کنم منم هی می گفتن الان آرتا می یاد اونم که اومد سریع خوابش یرد هیچی دیگه تنها موندی و توپ مهمد امین رو برداشتی و برای خودت تو پارک بازی می کردی .تو استخر نگاه می کردی و کی گفتی مامان ماهیها کجا می رن ؟مامانش کو باباش کو ؟

بعد از صرف عصرونه کمی بازی کردی و دیگه بهونه خونه رو می گرفتی و می گفتی بریم خونه .

دیگه هوا هم کم کم سرد شده بود و لباس گرم پوشوندم و شاعت 8 بود که اومدیم خونه اما دیگه خیلی خسته شده بودی و از ساعت 9 خوابت برد تا خود صبح.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)