ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عسل مامان و بابا

روز میلاد بابا هادی گل

1391/7/19 13:56
نویسنده : مامان
695 بازدید
اشتراک گذاری

 

happybirthda8.gif  

در ستاره بارانِ ميلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن ميلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای "ما" آبیست

همسر مهربونم :

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا
تولدت مبارک

 شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رضا جونی
20 مهر 91 9:53
سلام
سلام
سلام
مبارک باشه
همیشه یه خوشی و سلامتی
ببینم این دفعه چه گلی سر همسرت می زنی و براش چی کادو می دی



صداشو در نیار فعلا هیچی گلی نزدم به سرش
مامان رضا جونی
20 مهر 91 13:17
هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه
مانی محیا
22 مهر 91 9:46
عزیزم ایشاله هر چی خودا خواست. کمکی از دستمون برمیاد حتما بگو گلم..


ممنون مریم جون .