ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

عسل مامان و بابا

صحبتهای مادر و دختر

1391/8/21 12:01
نویسنده : مامان
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم

  دیشب که داشتی پازل درست می کردی و همش هم می گفتی مامان بیا بهم کمک کن،منم خیلی خوابم می یومد خمیازهو فرداش هم صبح زود باید می رفتم سر کار.ساعت 12:30بود که به زور بردمت تو تخت و بهت می گم بیا باهم بخوابیم می گی نه من خوابم نمی یاد بعدش گفتم بیا با هم حرف بزنیم لبخندبا دستم موهاتو نوازش می کردم به چشام نگاه کردی و من دوباره گفتم دخترم اگه حرفی داری بهم بگو باشه دخترم،که دوباره به چشام نگاه کردی و گفتی مامانی برام نی نی می یاری هاهاهاها.هاج و واج داشتم بهت نگاه می کردم از تعجب داشتم شاخ در می اوردمشیطان گفتم خوب من نی نی بیارم چی باشه داداش یا آبجی که بعد از کمی فکر کردن گفتی که آبجی بیار. اما اگه نی نی بیاری به اسباب بازیهای من دست می زنه و منم گریه می کنم که بهت گفتم نه عزیزم برای نی نی هم اسباب بازی می خرم و هر کی با وسایل های خودش بازی می کنه.

نگاه کن تو رو خدا گفتم حرف بزن نه اینکه نظر بدی که من نی نی بیارم .ولم کن بابا تو این وضعیت اقتصادی _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_همون بتونم تو رو به خواستهات برسونم برام بسه.نی نی بی نی نیکلافه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ناهید
21 آبان 91 12:39
خب چی میشه مگه مامانی یکی دیگه بیاری ملینا راس میگه دیگه بچه تنهاس گناه داره


نه بابا فعلا به ملینا برسیم تا ببینم خدا چی می خواد.
amme maryam
21 آبان 91 23:00
vay k amat doret begarde,
vaziyate eghtesadi ro khoda bozorge
harfe melina ro goosh bedin

midonam biyay khonamon mano mikoshi


عمه مریم خوبه خودت اعتراف می کنی که کشته خواهی شد منتظر باش که می یام و می کشمت.
مامان ضحا
23 آبان 91 9:06
ملينا جون الهي دورت بگردم كه هم بازي ميخوايهر روز بهت سر ميزنم،چون دختر خيلي شيريني هستي خدا حفظت كنه
مامان نیایش
28 آبان 91 12:20
سلام امروز اتفاقی وبتون رو دیدم از بس دخترتو ن ناز و خوشگله که بی اختیار به دلم نشست و کلی قربون صدقه اش رفتم با اجازه لینکتون می کنم .اگه دوست داشتید به ما هم سر بزنید.
مامان رها
28 آبان 91 17:04
زهرا جون چی میشه بیار دیگه


سلام چشم عزیزم