ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عسل مامان و بابا

ماجرای سوسیس و کیتی

1391/8/24 9:52
نویسنده : مامان
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام صبح یه روز پاییزت بخیر باشه گلم

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

   دخترم وقتی می خوای حرف بزنی با یه ناز و عشوه ای حرف می زنی که بیا و ببین.دیروز عصری با هم رفتیم خرید ،تو فروشگاه کیک بر می داشتی و می ذاشتی تو سبد و می گفتی این کیک رو بردارم اما نمی دم بابا بخوره آخه همش کیکهای منو می خوره.بعد از خرید داشتیم می رفتیم سمت خونه که وقتی سر کوچه رسیدم گریه کردی که نه نریم خونه من عاشق سوسیسم بریم سوسیس بخریم .ما هم که مخالف سوسیس هستیم و شاید سالی یه بار تو خونه سوسیس داشته باشیم اما همون یه بار مزش تو دهنت مونده و الان نزدیک 3 ماه هست که دایم می گی سوسیس می خوام حتی روز یکشنبه که با هم رفته بودیم مجتمع تجاری نور موقع برگشت نون می خریدم که چشمت به سوسیس افتاد و گفتی باید بخریم تو مغازه به مغازه دار گفتم آقا این سوسیسها فروشیه بعد با چشم و ابرو بهش گفتم بگه نه و اونم با همکاری خوبش به شما گفت نه عزیزم فروشی نیست .دیگه مایوس شدی و از مغازه اومدی بیرون.اما دیگه دیروز واقعا دلم برات سوخت بابا دوباره برگشت و برات ژامبون مرغ خرید گفت باز این بهتر از سوسیسه.

  روز دوشنبه هم که با بابا هادی رفتیم مجتمع نور تا بلوزی که برات خریده بودم رو بگیرم به یه مغازه اسباب بازی فروشی رسیدیم که گفتی من باب اسفنجی کوچولو می خوام ،بابا هم گفت بریم بخریم اما من شرط گذاشتم،به شرط اینکه خودت بری مغازه و سلام بدی و بگی آقا من باب اسفنجی می خوام و دقیقا همین کار رو هم کردی و برات باب اسفنجی رو آورد و منم چشم به عروسک کیتی افتاد و گفتم دخترم یا کیتی یا باب اسفنجی روبردار که گفتی هر دوش رو می خوام ولی در آخر هم کیتی رو برداشتی.مبارکت باشه  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

  روز یکشنبه هم که با هم بیرون بودیم و نزدیک امامزاده ابراهیم بودیم که با خوشحالی گفتی وای مامان ببین اینجا مشهده ،واسا سلام کنم به امام رضا .هیچی دیگه هر چی من گفتم امامزادست تو گقتی مشهد.بعد وایسادم و سلام دادی و بعد دیدم داری گریه می کنی پرسیدم ملینا چرا گریه می کنی گفتی که چرا امام رضا نمی یاد خونمون .منم گفتم که می خواد بیاد تو هم خوشحال شدی.

دخترم خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آریا
24 آبان 91 13:53
ای جان خاله سوسیس نخور عزیزم خوب نیست برات بچه ها باید چیزای خوب بخورن


کیه که حرف گوش کنه
ناهید
24 آبان 91 13:55
الهی قربون اون دل پاکت پس توام امام رضا رو دوست داری منم عاشق امام رضام
مامان ضحا
24 آبان 91 15:26
سلام به ملينا جون و مامان مهربونش
ملينا جون انشاءالله هر چه زودتر خدا قسمتت كنه با خانواده بريد مشهد پابوس امام.ضحا هم به مشهد ميگه:مدد چون يه بار رفته


عزیزم شهریور ماه به مشهد رفته بودیم
مامان فندق جون
25 آبان 91 12:49
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ با قلمی به رنگ سبز با دلی به رنگ آبی مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم "تو" که بهترینی "تو" که خاص ترینی "تو" امانی "تو" امینی همه گل های شقایق هستند اما "تو" همانی "تو" همینی "تو" فرشته ی زمینی آپم بیا پیشم دوست عزیز
مامان رضا جونی
25 آبان 91 20:34
شلام
یعنی می شه بازم بیاین مشهد و ما هم رو ببینیم


سلام عزیزم ،ان شالله که می شه اگه امام رضا بخواد می شه
ناهید
27 آبان 91 9:27
فرارسیدن ایام محرم تسلیت باد
مامان آریا
27 آبان 91 11:47
*السلام علیک یاابا عبدالله الحسین(ع)* فرارسیدن ایام محرم تسلیت باد
مامان ضحا
27 آبان 91 18:16
سلام بر حسين و ياران پاكش فرا رسيدن ايام محرم تسليت باد التماس دعا
پری وامیر
27 آبان 91 20:23
ملینای عزیزم خاله فدای دل نازت بشه انشا الله هر چه زودتر بری پا بوس امام رضا عزیزم منم مثل تو عاشق امام رضا هستم


خاله پری ان شالله بازم باهم می ریم .
فرشته
30 آبان 91 10:47
سلام خانمی خوب هستید تو نی نی گپ دیدم آنلاینید پیغام دادم فکرکنم سرتون شلوغ بود نیومدید برایه ملینا جونم مامانی خودت کالباس درست کن دستورش رو وبلاگ آشپزی رنگین هست خیلی راحته ازطرف من چشم قشنگمو ببوسید


سلام فرشته جون مرسی که بهمون سر زدی .ببخشید متوجه نشدم ولی بعدش اومدم آنلاین بودی ولی فکر کنم سر شما هم شلوغ بود.
مامان عسل
30 آبان 91 12:30
ماشالا به ملينا خانوم ناز و شيرين زبون و البته باهوش در مورد سوسيس هم امان از دست اين بچه ها هر چي بده خوب ياد ميگيرن و ول کن هم نيستن
مامان سویل
30 آبان 91 19:49
عزیزم عروسک جدیدت مبارکت باشه:
ملینا جونم سوسیس نخوریا برات خوب نیست .میدونی گلم سویل هم نمی خورهX


آفرین به سویل جون