ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

عسل مامان و بابا

بعد از بهبودی

1391/10/30 13:49
نویسنده : مامان
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خیلی وقت بود که پست جدید نذاشته بودم ،راستش رو بخوای هم تو اداره سرم شلوغ بود باید تا پایان دی ماه اسناد و مدارک رو به دارایی تحویل می دادم و همچنین مسائل بیمه ای رو با بیمه حلش می کردم و از طرفی هم رئیس و روسا را به کشور اوگاندا راهی می کردیم و کلی دنگ و فنگ و از طرفی هم مریضی شما که تو خونه بودی و دقیقا یه هفته تو رختخواب بودی و مهد هم نمی رفتی و دمای بدنت هم از 40 پایین تر نمی یومد دکتر هم بردم و گفت ویروسه و همه هم گرفتن .از وقتی هم که مریض شده بودی لب به غذا هم نمی زدی و فقط آب می خوری لبات ترک برداشته بود و پوست لبت رو می کندی .اصلا نای حرف زدن نداشتی .بمیرم الهی منم تو اداره بودم و نمی تونستم مرخصی بگیرم ولی همش دلم پیشت بود و نگرانت بودم .ولی خدا رو شکر که مامان جون در کنارت بود و خیالم کمی راحت می شد.خدا رو شکر الان خیلی خوب شدی .یه روز از ساعت 3 عصر خوابیدی و برای شام بیدارت کردم ولی بیدار نشدی و بدون غذا خوابیدی تا روز بعد .که من و بابا هادی خیلی نگرانت بودیم خونه خیلی سکوت و کور بود و دلمون برای حرف زدنهات تنگ شده بود .دو روز بعد که حالت خوب شد و بابا از سر کار اومد ،وقتی صدای تو رو شنید همچین تو اغوشش گرفت و خدا رو شکر کرد و بعدش گفت ملینا جونم همیشه سلامت باشی و همیشه  صدات تو خونه باشه و شیطنتهات فراوان باشه و از سر و کولم بری بالا ولی هیچ وقت مریض نشی.

خدایا هیچ بچه ای تو هیچ خونه ای مریض نشه .اللللللللللهی آمیییین

Hello Kitty emoticon

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ناهید
30 دی 91 14:01
سلام به مامان زهرای عزیز و ملینا جون دلمون واستون تنگ شده بود خدا رو شکر که ملینا جون خوب شد ایشالا همیشه خونتون پر از عشق باشه و همیشه کنار هم اروم و شاد باشین
مامان فتانه
30 دی 91 16:51
سلام مامانی...دیدم یک مدت نبودین الهی دخملی گل ما مریض بودخداروشکر الان خوب شده
مامان پریسا
1 بهمن 91 0:26
سلام عزیزم.
بلا از خونتون دور باشه. خیلی دلم گرفت که نوشتید ملینا جون تب داشته.ایشالله دیگه هیچ وقت بیمار نشه.
واقعا بیماری بچه ها خیلی سخته.


آره خیلی سخته من همیشه می گم به جای اینکه ملینا و باباش مریض بشن من مریض بشم .
آوازقو
1 بهمن 91 10:02
دعای خوبی بود ......ملینا جان و ببوسید
الهه مامان یسنا
1 بهمن 91 11:10
ای وای چه بد بوده این روزاتون. خدا رو شکر که حال ملینا جونم خوب خوب شده وقتی بچه ها مریض میشن انگار غم دنیا میریزه تو دل آدم. از طرف من خیلی بوسش کن
مامان سانلی
1 بهمن 91 12:06
سلام دوست گلم..
امیدوارم همه ویروسها و مریضی ها از خونه و خونوادتون دور باشن...
کلی برای ملینا ناراحت شدم.ایشاا.. که بهتر شده باشه..
همیشه موفق باشی مامانیه شلوغ


ممنون که بهمون سر زدی ، حالا از کجا فهمیدی من شلوغم شیطون؟
مامان ضحا
2 بهمن 91 8:04
الهي بگردم كه ملينا جون مريض شده بود خدا رو شكر كه بهتر شده. انشاالله كه هيچ بچه اي مريض نشه


الهی امین
مامان ملینا
2 بهمن 91 16:36
آخی ناز کوچولو نبینم مریض شی خاله . ایشالا همیشه سالم و سلامت در کنار خونوادت باشی
مامان رضا جونی
2 بهمن 91 16:47
الهی فدات بشم خوشگله خاله که مریض شدی آخه نمی دونم چیه که از روزی که بدنیا می یای باید رنج حمله این ویروسا رو متحمل بشی همیه همیشه سلامت باشی عسل خانم
مامان سانلی
2 بهمن 91 17:12
مامانی منظورم شلوغیه کاره..خودتون نوشتین سرکار خیلی سرم شلوغه..موفق باشین ان شاا...

اها فهمیدم .ممنون عزیزم
مامان سویل
3 بهمن 91 9:35
اخه نازی ملینا جونم چی شده بود خالهعزیزم امیدوارم دیگه هیچ وقت مریض نشی
مانی محیا
3 بهمن 91 13:54

دقیقا محیا همینجوری شد از خشکی لباشو میکند و خیلی ضعیف شد خدا رو شکر خوب شده..


خدا رو شکر ان شالله هیچ بچه های مریض نشه