ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

عسل مامان و بابا

خرید لباس

1391/11/3 13:36
نویسنده : مامان
659 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خوشگلم نازنازم


دخترم دیروز تو خونه تنها بودیم و تو هم خواب بودی که برام اس اومدم که فروشگاه راشل فروش فوق العاده داره ،وقتی بیدار شدی گفتم که ملینا می خوای بریم برات لباس بخرم ؟ موافق بودی و بعد از آماده شدن دوتایی به سمت فروشگاه که نزدیک خونمون هم هست رفتیم .هنوز یه ساعتی از فرستادن اس ها نگذشته بود که فروشگاه به اون بزرگی شلوغ بود ،البته چندین بار که از سمت فروشگاه رد شده بودم یه نگاهی به لباسها کرده بودم خوشم نیومده بود ولی این بار هم هیچ امیدی نداشتم که بتونم چیزی برات بخرم .ولی بالاخره تونستم یه بلوز و شلوار صورتی , شلوار تکی سرخ آبی و یه بلوز تکی apple برات انتخاب کنم و بخرم .موقع برگشت تو ماشین می گی که مامانی مگه من پسرم که برام شلوار خریدی آخه پسرا شلوار می پوشن برام دامنی بخر زود باش برگرد،در واقع دامن هم می خواستم بخرم ولی همش یه مدل بود و قدیمی و خوشم نیومد.هر چی بهت گفتم که مامانی دامن خوشگل نبود برات بخرم ولی همش بهم می گفتی نه من دامنی می خوام .بالاخره راضیت کردم که برم از یه فروشگاه دیگه بخرم.وای از دست شما وروجکها که به همه چیز حساس هستین که چجور لباس بپوشی مرتب باشی و ست بکنی،شلوارت با بلوزت همخونی بکنه ،دامنت با جورابت وای از دست شماااااااااااااا.

خیلی هم خوشحال بودی وقتی تو خونه پرو می کردی همش می رفتی جلوی آینه و یه ژستی می گرفتی و نگاه می کردی کلی از این حرکتت ذوقیدم.

مبارکت باشه گلم 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

saba
3 بهمن 91 13:24
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/




به روی چشمممممم
مانی محیا
3 بهمن 91 13:50
مبارکش باشه عزیزم. وااای از دست اینا
مامی بهنام وملینا
3 بهمن 91 17:39
ای جانم دخملمون خودش میخواد لباسهاش رو انتخاب کنه لباسهای جدید مبارررررررررررک مامان خانوم عکسای ملینا جون رو بذار دلمون تنگید


چشم عزیزم آخه تازگیها تنبلی کردم و از ملینا عکس کم دارم.
مامان سویل
4 بهمن 91 8:50
ما اپیم بدو بیااااااااااااااااااااااااا
مامان سویل
4 بهمن 91 8:54
الهییییییییییییییییییییییییییییی من بمیرم واسه این کلاست: عزیزم بچه های این دوره زمونه همینن دیگه سویل من هم حتی وقتی می خواد بره بیرون دوست داره همه چی ست باشهP
مامان آرشا
4 بهمن 91 11:45
قزتی خانووووم مبارکت باشه لباسای تازه
مامانش زودی تنش کن و چند تا عکس خوشگل بذار برامون که کیف کنیم


به روی چشم
ناهید
4 بهمن 91 12:52
سلام مبارکه لباس جدید مامان زهرا عکساشو با لباسای جدیدش بزار لطفا


چشم خاله ناهید جوووونممممم
مامان فتانه
4 بهمن 91 17:28
عزیزم لباسای نو مبارکه...ناز دخترونست دیگه
Man & Ma(مامان فاطمه ناز جون)
5 بهمن 91 8:13
صندوقچه ی آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند از هیچ پر است که یاد تو افتخاریست در دارایی دلم .... وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
مامان رها
5 بهمن 91 9:46
سلام زهرا جون عزیزم خوبید خدا رو شکر که ملینا جون بهتر شده عزیزم لباساتم مبارک زهراجون من هم دیروز رفتم ولی چیزی اندازه رها پیدا نکردم یا بزرگ بون یا کوچیک خیلی هم پکر شدم آخه با کلی امید رفته بودم ولی نشد

سلام مرسی ما هم خوبیم ،سمیه من کلی گشتم تا تونستم این سه تیکه رو بخرم ،راست می گی چیز خاصی نداشت .

دوست مهربون
5 بهمن 91 22:23
فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست؛دوست داشتن امری لحظه ایست ولی داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن است



خیلی قشنگ بود حقیقت همین است.
دوست مهربون
5 بهمن 91 22:24
سلام دوس گوشولوی من چقد ناناز شده
ممنونم که بهم سر میزنید


خواهش می کنم آخه دوستت داریم
الهه مامان یسنا
6 بهمن 91 0:20
به به مبارک باشه. این حراجی رفتن ها خیلی میچسبه من که کلی کیف میکنم. ای جون که دختر نازت مثل فرشته خونه ما تو کار ست کردن و دامن و خلاصه کارهای مختص ونوسیهاست این بوسها مال اون فرشته خونه شماست. راستی عزیزم خیلی آپ کردیم بیامنتظر نظرخوشگلات هستم


سلام الهه جون خیلی متشکرم که بهمون سر می زنی .چشم الانه می یام