ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عسل مامان و بابا

دعوت به یک مسابقه

1391/11/26 12:45
نویسنده : مامان
514 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

من و ملینا ی گلم به یک مسابقه وبلاگی توسط مامان ضحا دعوت شدیم.لبخند

مامان ضحا خیلی ممنون که ما رو دعوت کردی..ماچ

موضوع مسابقه در مورد علت درست کردن وبلاگ برای کوچولوهای نازنینمونه...

من این وبلاگ رو شهریور سال 90،دقیقا 18 ماهگی ملینا درست کردم .اونم به پیشنهاد همکار عزیزم سمیه جون(مامان رها)؛که دوباره از همین جا ازش واقعا تشکر می کنم و این خوبیش رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.

دلیل درست کردن وب: بهتر از اینه که خاطرات تو دفتر نوشته بشه .و دوست دارم که بعد از اینکه خواندن و نوشتن یاد گرفت وبش رو بهش هدیه کنم .و بدونه که برام خیلی عزیزه که تمام لحظاتش رو برایش ثبت کردم.و اینکه می خوام خودش هم ادامه بده و خاطرات دبستان و راهنمایی و دانشگاه و ازدواج و بچه هاشو بنویسه .

همچنین بتونیم از تجربیات مادرهای دیگه هم استفاده بکنیم .

قانون این مسابقه اینه که از ٣ نفر از دوستهای وبلاگی دعوت به مسابقه بشه...

 

3 دوستی که دعوت به مسابقه میکنم...

1- سمیه جون (مامان رها)

2- مریم جون (مامان محیا)

3- ملیحه جون (مامان رضا)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سیده بهار
26 بهمن 91 12:51
سلام دخمل من تو این مسابقه شرکت کردهhttp://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php میشه بهش رای بدید؟ کافیه کد 104 (سیده بهار مسعودی علوی)رو به این آدرس ایمیل کنیدgerafist.yang23@yahoo.com فقط تا 28 بهمن مهلتش هست مرررررررررررررررررررررررررسیییییییییییییییییییییییییی
مامان رها
26 بهمن 91 16:40
مرسی زهرا جون بابت دعوتت خوب الان ما باید چیکار کنیم؟


فقط تو وب خودت یه پست جدا دلیل اینکه این وبلاگ رو ساختی رو بنویس و بعد سه نفر از دوستات رو انتخاب کن تا اونا هم دلیلش رو بگن.
مامان رضا جونی
26 بهمن 91 18:51
سلام عزیزم
من و این همه خوشبختی محاله
حالا باید برم توی وبم و دلیلش رو بنویسم بعد سه نفر رو انتخاب کنم؟؟؟؟؟
برام بیشتر توضیح بده خانمی


فقط تو وب خودت یه پست جدا دلیل اینکه این وبلاگ رو ساختی رو بنویس و بعد سه نفر از دوستات رو انتخاب کن تا اونا هم دلیلش رو بگن.
ناهید
28 بهمن 91 10:18
امیدوارم همیشه لحظات خوش زندیگیتونو ثبت کنین اینجا
ارغوان
30 بهمن 91 8:43
$$$ ________$$$$$$_________$$$$$__$$$$$$ _______$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$ _______$______________$$$$$$$_______$ _______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$____________________$$$$$$$$$$ ______$_______________________$$$$$$$ ______$_________________________$$___$ ______$______________________________$ __$$$$$$____________________________$$$$$$ _______$_____$$$_____________$$$______$ ____$ $$$_____$_______________$_____$$$$$ _______$____________$$$_____________$ ________$$_________________________$ ______$$__$_______________________$_$ $ _____$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ __________$______$____$$$$$$$$$ __________$_______$__$$$$$$$$$$$ __________$________$_$$☻$$$☻$$$ ________$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$$_____$$____$$$$$$$$$$______ $ ______$$_______$$___$__$»♥«$$________$ ______$_________$$$$$__$$$$$__________$ ______$_________$_____$$$$$$__________$ _______$________$____$$$__$$$________$$
ماما نیاز
30 بهمن 91 19:08
سلام عزیزم موفق باشی و پیروز پس چرا از دخملی دیگه عکس نمیذاری تا من بخورمششششششششششششش؟؟
مامان فتانه
1 اسفند 91 12:23
خانمی ما اپ کردیم
مانی محیا
2 اسفند 91 14:28
عزیزم مرسی بابت دعوتت.