ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عسل مامان و بابا

عکسای گلم تو فضای سبز نزدیکه خونه مامان معصومه جون

1392/3/17 1:16
نویسنده : مامان
814 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خوشگلم امروز عصر برای گرفتن عکس رفتیم آتلیه تا برای کلاس زبانت عکس بگیریم .دخمل خوبی بودی و اذیتمون نکردی موقع برگشت هم یه سر خونه مامان جون رفتیم و فضای سبز نردیک خونشون هم خیلی قشنگه از فرصت استفاده کرده و ازت عکس گرفتم

hk60hk60hk60hk60hk60hk60hk60hk60hk60hk60hk60hk60

 

عاشق این نگاهتم عزیزززم

 

 

 

 

 

 

 

این عکستم دوست دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

در حال خوردن شاتوت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I Love You Red Rose

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان مانی مسافر کوچولو
17 خرداد 92 11:08
من همه عکساشو دوست دارم
مامان مهرناز
18 خرداد 92 2:28
قربونت برم گلم
چه عکسای ماه وقشنگی
عجب ژستایی


------------------------------------------
به علت مشکلات بسیار زیاد blogfa ما هم نی نی وبلاگی شدیم اینم

ادرس جدید وبلاگمون

http://mehrnazbaba.niniweblog.com/



اصلاحش کردم
ღبارانღ
18 خرداد 92 12:41
سلام عزیزم...
ای جانم به این خوشگل خانم...
به خصوص اون عکس که دستش زیر چانه اش بود...ملینا نازم...ماشالله ماشالله..تو چرا ایقدر خوشگلی خانم گلم؟


سلام خاله باران خیلی خوش اومدی وای خیلی خوشحالم کردی عزیزم.
مانی محیا
18 خرداد 92 13:50
به به به کلی حض کردیم. ملینا جونو تازه به باباعلی نشون دادم. گفت عجب ماه دختریه... خدا نگهش داره. من بیصبرانه منتظرم ببرمت 7 حوض اومدی تهران خبرم کن دوستم


ان شالله اگه بتونم که حتما می خوام بیام و این 7 حوض شما رو ببینم
مامان فتانه
18 خرداد 92 14:17
وااااااااااااییییییییییییییییییییی چقدر نازییییی تو دختر...خیلی عکسات قشنگ شده...مامانی موهاش خیلی نازه و شما هم خیلی ناز بستیش....این پیراهنه هم خیلی خیلی خیلی بهش میاد


اتفاقا ملینا هم این پیرهنش رو خیلی دوست داره
مامان ضحـــــــــــــــــــــا
18 خرداد 92 14:29
واي چه عكسهاي خوشگلـــــــــــــــــي
ملينا جون دوست داريم
چه ژست هايي گرفتي عزيز خالـــــــــــــــــــــه


مرسی خاله
مامی کوروش
19 خرداد 92 12:03
عزیزم ماشا... خلی دخمل نازی داری از دیدن عکس هاش کلی لذت بردم
مامی سایان
19 خرداد 92 17:34
به به کلی کیف کردم با دیدن روی ماه این دخملی..میبوسمت پرنسس خوشگلمممممم
مامان مهدیس و ملیسا
20 خرداد 92 18:27
وای عزیزم بخدا چند دفعه اومدم وبت 100 دفعه نظر گذاشتم ارسال نمیشههههه خدا کنه که این سسری لااقل ارسال بشه به هر حال الهی من قربون این دخملی ناز بشمممممم خیلی نازه خدا حفظش کنه مامانی ما سر نزنیم گرفتار باشیم شما سر نمیزنید؟؟؟؟


ممنون که بهمون سر زدی
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
22 خرداد 92 2:50
________$$$$$$
_________________$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$$$$___
____________________$$$_$$$$$$_$$
__$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$
_$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$
___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$
_____$$$$________$$$$$$$$$$$$
_______$__________$$$$$$$$$_$$$
________$__________$$$$$$$$__$$$
_________$_________$$$$$$$____ $$
__________$_______$$$$$$$$_____$$
___________$_____$$_$$$$$$_____$$
____________$___$$__$$$$$$$___ $$
_____________$_$$___$$$$$$$$__$$
______________$_____$$$$$$$$___
_______________$____$$$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$$$
____________________$$$$$$$$
____________________$$$$_$$$$
____________________$$$$__$$$$
____________________$$$$__ $$$$
____________________$$$$___$$$$
__________________ $$$$$___$$$$$
_________________ $$$$$$___$$$$$$
___________________$$$_____$$$_$
_________________$$$_$__$$$$__$

آپيــــم دوست خوبم...منتظرتيم.....


واااااي هزارماشالله چه قدر ناز و خانوم شدي عزيييييييزم......


خيلي دوستت دارم....ماشالله روز بروز زيباتر و ملوس تر ميشي.....عزيزم خيلي دوستت دارم...با عكسات كلي ذوق كردم....مواظب خودت باش ...خاله جون غذاتو بخور كه خدايي نكرده ضعيف نشي...........هزارتا بوس براي مليناي نازم


وای از غذا حرف نزنید که ملینا ناراحت می شه.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
22 خرداد 92 2:54
راستي مامانش....يه توصيه...اين روزا پاركها به خاطر شلوغي و رفت و آمد بيشتر بچه ها....خيلي ناامنه...مليناي نام طلا زياد داره بيرون ميريد طلاهاشو دربيار يا خيلي مراقبش باش و ازخودت دورش نكن....تنها نذار از خونه بيرون بره حتي خيلي كوتاه مدت.....مراقب خودتون باشيد


ممنون که یاد آوری کردی .آره عزیزم مواظب هستم .وقتی با خودم هستش می ندازم .
مامان رضا جونی
23 خرداد 92 10:59
وای خوشگم
این مامانت هم که با این عکسای خوشگلی که ازت می گذاره آخرش من می یام میخورمت
دلم برات ضعف کرد خانم کوچولو


مرسی .اینا به خاطر اینکه دل مادر شوهرش رو آب کنه .ههههه
مامان امیر علی
27 خرداد 92 17:48
وای ماشاله دخمل ناز نازی موفق باشی عزیزم ممنون به ما سر می زنید ما اومدیم
خاله بهار (مامان آرشا)
29 خرداد 92 12:18
ای جوووووووووون اذت بردم با دیدن این عکسا و صورت مثل ماهت مامان جونش اسفند یادت نره هااااااااااااا
مامان ملینا و کوروش
3 تیر 92 8:36
وای چه دخمل نازی مثکه همه ی ملینا ها بلبل زبون هستن


منم این رو تایید می کنم .همه ملینا ها شیرین زبونن.
مامان آوش و آویسا(بشرا)
6 تیر 92 9:50
وایییییییی ماشاا... خیلی خوشگله ماشاا... میبوسمش
دختر عمه مامان ملینا(اعظم جون )
10 تیر 92 22:23
جیگر دخمل نازتو زهرا جون بس که خوجل و نمکه . خدا حفظش کنه کلی با عکساش حال کردم . به ما که رو نمیده اما شما از طرف من بووس و گاز گازش کن


سلام اعظم جون ممنون که بهمون سر زدی.به روی چشم قسمت بوسش .
Sayeh
12 شهریور 92 17:59
سلام مامان مبینا جونننننن...دخملتون خیلی نانازه خدا نگهش داره واستون