ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عسل مامان و بابا

شعرها و سرودها و احادیث ملینا جون

1392/9/3 10:55
نویسنده : مامان
724 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

http://www.niniweblog.com/upl/melinah/13852775735.jpg

سلام عزیزم

صبحت بخیر،هر روز صبح که برای مهد رفتن بیدارت می کنم می گی بذار کمی بخوابم آخه شب رو اصلا نخوابیدم و نمی تونم چشام رو باز کنم .بعدش هم با هزار جور قربون صدقه رفتن بهم می گی خوب بیا بغلم کن و بیر تو بغلت تا چشام رو باز کنم .این برنامه هرروز ما هستش تا وقتی که یادت بره .هر روز هم تو مهد شعر و احادیث رو یاد می گیری .یکی از این برنامه ها که خیلی خوش اومد حفظ اسامی امامان بود که خیلی به دلم نشت یه روز سر ناهار دیدم داری تکتک اماما رو اسمشون رو می گی .وای به قدری خوشحال شدم که تو وبغلم فشار دادم و بوسیدمت.همیشه می گفتم یه روز هم باهات اسم اماما رو کار کنم که مربی عزیزت لیلا جون این زحمت رو کشیدن .وقتی اسامی امامان رو پیش مامان جون هم کفتی برات یه لیوان قرمز جایزه داد.

همچنین دو تا حدیث هم یاد گرفتی : نظافت: النظافت من الایمان .اون یکی یادم رفت خجالت

سرود جمهوری اسلامی رو هم یاد گرفتی که خیلی خوب دستات رو پشتت می ذاری و بلند می شی و برامون می خونی.از همین جا جا داره از خاله لیلا تشکرات لازم را داشته باشم.

همچنین کلی شعر یاد گرفتی.

امتحان زبان 2aرو هم با موفقیت پشت سر گذاشتی و از فردا می ریم کلاس 2b.موفق باشی مهربونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مانی محیا
3 آذر 92 13:24
آفرین گلم عسلم. من عاشق نی نی های باهوشم ایشالا تو و محیا با هم تو دانشگاه ما درس میخونین.. محیا که هر جا بره میتونم بیارمش اینجا. پس الینا جونی بجنب عقب نمونی
مامان
پاسخ
چشم مانی محیا حتماً
ناهید
3 آذر 92 13:52
جیگرتورووووووووووووووووووووووووووو ملینا دختر باهوش
Man & Ma(مامان فاطمه ناز)
4 آذر 92 21:41
تولد یکی یه دونه مامانه , شما هم دعوتین زود بیاین لطفا تبریک هم فراموش نشه www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
مامان النا
5 آذر 92 14:01
مرسی خاله لیلا که به دخمر گلمون شعرای خوب یاد می دی
اليناگلينا
5 آذر 92 16:38
آفرين ملينا جون كه اينقدر با هوش و زرنگي .راستي نگفتي ملينا جون كدوم مهد مي ره ؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم مهد المهدی
مامان بهراد کوچولو زهرا جون
5 آذر 92 18:20
آفرین ملینا جونم همیشه موفق باشی. عزیییییییییزمی
مامان رضا جونی
9 آذر 92 10:31
مامان رضا جونی
9 آذر 92 18:28
من امدم شما نبودین رفتم
مامان
پاسخ
ببخشید تو جلسه بودم .حتما خبرت می کنم عزیزم