ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 13 روز سن داره

عسل مامان و بابا

وقتی تو آمدی

1390/7/25 12:31
نویسنده : مامان
477 بازدید
اشتراک گذاری

ملینای گلم

وقتی تو آمدی پاییز دلم بهار شد، کویر دلم گلستان شد.تصاویرشباهنگ Shabahang 

وقتی تو آمدی احساس میکردم دنیا مال من است چون تو دنیای منی.
وقتی تو آمدی خوشبختی را با تمام وجود حس میکردم چون تو همان امید زندگی منی.   
                                                    زیبا                
                                     

                                    
تو مانند یک نوای عاشقانه در قلبم نشستی و قلب مرا با آن نوای آرامت پر از محبت کردی   

دفتر دلم را همراه با نام زیبای تو و با تمام خاطرات شیرینی  که با هم داریم و خواهیم داشت در صندقچه قلبم میگذارم و کلیدش را به دست حق میسپارم.

با تمام وجود دوستت دارم....  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رها
25 مهر 90 9:03
آفرین به این مامان خوش ذوق امیدوارم خدا هردوتون رو سلامت بکنه و کنار هم خوش باشین
مامان آرنیکا
25 مهر 90 12:28
سلام مامان ملینا جون ممنون از پیام تبریکتون ملینای نازمونو ببوسی
ندا
27 مهر 90 13:39
سلام دخترخاله!!!!!! ماشالا ماشالا چه حوصله ای داری. البته حقم داریا. عکسای ناز دخترتو دیدم. امیدوارم که منم یه روزی بتونم واسه نیکی جونم همچین وبلاگی درست کنم.