ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 13 روز سن داره

عسل مامان و بابا

من اومدم....

1392/10/19 9:09
نویسنده : مامان
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم عزیز دلم

بالاخره با کلی تاخیر اومدم اما دست خالی از عکسای پست قبلی،آخه می دونی چیه ؟ عکسایی که تو برف و خونه باغ گرفته بودیم اصلا تو دوربین خودمون نبود ولی فکر کنم تو دوربین خاله ساراست .خاه سارا هم رفته مشهد ان شالله اومدش یه دوربین اون رو هم نگاه کنم اگه بود عکس می ذارم شرمنده دختر گلم

دیگه حس و حال عکس تو این هوا نیستش و حوصله هم ندارم.

خیلی وقت هم هست که از شیطنتهات و شیرین زبونیهات نگفتم ،هر روز که می گذره بزرگتر می شی و فهیم تر و شرین زبونتر،ولی یه چیزیت اصلا فرق نکرده اونم غذا خوردنته که عذاب این دنیا و اخرت رو بهم می دی و واقعا اذیت می شم.هم منو اذیت می کنی هم خودت رو.اما در بقیه مسائل واقعا ازت راضی هستم ،

صرفه جویی در مصرف برق رو من باید از شما دختر گلم یاد بگیرم که هر وقت وارد اتاقت می شم چراغ اتاق رو روشن می کنم موقع برگشت یادم می ره اونوقت به من با اشاره انگشت می گی مامان یادت رفت هیچی با کلی معذرت خواهی برمی گردم چراغ رو خاموش می کنم خجالت

اونقدر با کتاب کار و نقاشیهات مشغولی که وقت برای شلوغ کردن نداری با اسباب بازیها هم زیاد اخت نیستی فقط برات کتاب بیارم و بخونم یا با کتاب کارهات کار کنی راضی هستی.هر چقدر هم کار کنیم خسته نمی شی .

ترم 4 زبان رو هم دیروز با نمره 100 تموم کردی (tiny talk 2b) .حالا برای ترم بعد منتظر تماس از موسسه هستم.دخترم برایت آرزوی موفقیت می کنم.

دیروز هم تولد زهرا جون (نوه خاله بابا هادی) بود که شما و فاطمه هم دعوت بودین چون خیلی وقت بود همدیگرو ندیده بودین برای رفتن به تولدش لحظه شماری می کردی.زهرا کوچولو چون خیلی وقت بود شما رو ندیده بود بهم می گه خاله زهرا خیلی وقته ملینا رو ندیدم چقدر بزرگ شده اولش نشناختم ،زهرا جون قربونت برم که نشناختیش.ملینا هم می گفت زهرا تو هم بزرگ شدیا شیطون بلا.

تو تولد هم بهتون خیلی خوش گذشت شما دوتا نرقصیدین اما فاطمه کمی رقصید .

اونقدر ورجه وورجه کردین که همش دو سه تا عکس تونستم بگیرم همه عکسا رو جمع می کنم و باهم تو یه پست انشاله می ذارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فتانه
19 دی 92 11:16
افرین به این دختر واقعاااااااااااااااااااا
ناهید
19 دی 92 13:29
فدای تو ملینا جوووووووووووووووووووووووووون
علی
21 دی 92 21:51
سلام چه وب نازی داری حیف نیست در وبلاگتون از شکلک استفاده نمیکنید خوشحال میشم که به وبم بیایید واز شکلکام استفاده کنید تا وبتون خوشمل تر والبته زیبا تر ورویایی بشه من منتظر حضورت گرمتون در وبلاگم هستم وخوشحال میشم نظرتونم درباره ی وبم بدونم پس من منتظرم
مانی محیا
23 دی 92 8:54
عزیز قشنگم... ایشالا همیشه به تولد ناناس خاله. عاشقتم ملینا گلی
مامان طاها
23 دی 92 11:33