ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 12 روز سن داره

عسل مامان و بابا

و اما خبر خوش......

1392/11/6 8:59
نویسنده : مامان
600 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

شب میلاد پیامبر اکرم(ص)،برای عمو مهدی رفتیم خواستگاری.....

عمو مهدی خوشش اومده بود و ما هم برای آشنایی دو خانواده رفتیم .همه چیز خوب بود و الان هم عمو و سمیه جون عقد کردن .ان شالله که خوشبخت بشن.براشون خیلی خوشحالم .برای عمو مهدی خیلی خیلی خوشحالم.اخه خیلی پسره خوب و مهربونیه .خدا بهش هم یه خانم مهربون نصیب کرده .ماچ

منم که شدم جاری بزرگه و از این حرفا .نیشخند

موقعی که عمو مهدی مجرد بود همیشه می گفتم عمو برات یه زن می خوایم بگیریم که همیشه تو آشپزخونه باشه و همش بشوره و بپزه و ... و منم دیگه جاری بزرگه هستم باید بشینم و همش دستور بدم.عمو مهدی هم می گفتم نه تو رو خدا گناه داره خودم به جاش کار می کنم.هیپنوتیزم0296.gif

تو این روزا قلب عمو مهدی اینجوریه ها smiley with beating heart emoticon

ان شالله که همه جوونا خوشبخت بشن و به مراد دلشون برسن .الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مانی محیا
6 بهمن 92 12:58
واسه عمو مهدی خیلی خوشحالم. بگو پسر خاله ات هم هست.. تازه میخواستم بگم بیا عکس بنزمو ببین
مامان
پاسخ
پسر خاله هم دارم پسر مودب و سر به زیر ،دانشجو هم هست حالا برا کی می خوای؟ اگه عکس بنزت گذاشتی الانه اومدم
مامان بهراد کوچولو زهرا
7 بهمن 92 0:42
به به مبارکه عمو مهدی ایشالا خوشبخت شین
مامان
پاسخ
ممنون زهرا جون انشالله عروسی پسرت
مانی محیا
7 بهمن 92 9:57
عزیزم واسه کسی نمیخوام منظورم اینه مگه برادرشوهرت پسرخالت نیس. که اینقد تو ذوق ازدواجشو جاریت هستی؟؟؟
مامان
پاسخ
نه پسر خاله ام نیست .اخه برادر شوهرم رو خیلی دوست دارم پسر خیلی خوبیه .جاری ای هم که نصیبم شده خیلی خوبه.
مانی محیا
7 بهمن 92 10:07
خدا رو شکر. نمیدونم چرا فکر کردم اون سری که سر مسئله برادرشوهرت زنگ زدی گفتی پسرخاله ام هم هست. اشتباه کردم لابد
مامان
پاسخ
نه عزیزم پسر خاله ام نیست
مانی محیا
7 بهمن 92 10:15
عزیزم فک کنم تیک خصوصی نزدم. تایید نکن. بخودت تلگرافش کن اگه میخوای نگهش داری.. حرفای گهربار منو خصوصی رو زدی.
سحر مامان یسنا
7 بهمن 92 23:27
تبریک میگم الاهی هر روزشون خوش و پر از شادی باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مهرناز
13 بهمن 92 0:35
تبریک میگم عزیزم ان شالله خوشبخت بشن
♥من حجاب را دوست دارم♥
20 بهمن 92 1:14
سلام مامان مهربون...ببخشید دیگه زیاد وقت نمیکنم بهتون سر بزنم...گه گداری میام کوچولو هارو میبینم و میرم...وقت نمیشه نظر بذارم...ممنونم که یادم کردید...شما که عکسامو تو وب زویشا دیدید دیگه چرا جواب اشتباه دادید...!!! البته اشکالی که نداره.... مبارکه نامزدی عمو مهدی...ان شاء عروشی ملینا گلی... بابت فوت شوهر عمه تون هم تسلیت میگم...خیلی ناراحت شدم خبرشو خوندم...خدا رحhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/42.gifمتشون کنه...چقدر دردناک بوده اون مجلس به هر حال ایام خوشی رو برای خانواده ی گرمتون آرزو میکنم.... ملینا جونم ،خاله ،خیلی دوستت دارم.... قربون چشمای نازت....مواظب خودت باش ممنون که بهمون سر زدی عزیزم.
مامان صدف
20 بهمن 92 14:11
مبارکه عمو مهدی مرسی ان شالله قسمت صدف جونم