ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عسل مامان و بابا

خوشبختیم

1392/11/21 13:00
نویسنده : مامان
748 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

دو شب پیش وقتی بابا رفت سر کار ،من محکم گرفتی بغلت و با اون دستای ناز و کوچکت صورتم رو نوازش می کردی و با چشمان معصوم و پاکت تو چشام نگاه کردی و گفتی مامان من خیلی خوشبختم ،مگه نه مامان،بعد از کلی تعجبات و سر گیج رفتها هیپنوتیزمپرسیدم آخه چطور می گی خوشبختی؟گفتی که اخه شما و بابا هادی همیشه پیشم هستین.وای منم محکم گرفتم تو بغلم و محکم فشارت دادم بعد دوباره گفتی مامان ما با هم خوشبختیم

بله دخترم ما سه تا در کنار هم خوشبختیم و همیشه هم خدا رو شکر کردم به خاطر این که در کنار هم هستیم.0294.gif

خوب از این عشقولانه که در بیایم بیرون کمی از شیطنت هات بگم که دیروز برای بابا هادی داشتی تعریف می کردی و بابا به من گفت و منم دارم برات می نویسم شیطون من.

مثه اینکه دیروز تو مهد خیلی شیطنت می کردی البته کلا وقتی سر کلاس هستی نمی تونی بشینی همش سر پا هستی حتی تو کلاس زبان من هیچ وقت ندیدم بشینی همش سر پایی و تیچر بیچاره دنبالت تا درس بپرسه.حالا دیروز هم تو مهد نمی نشستی و مربی هم همش می گفته ملینا بشین حرفش رو گوش نمی دادی .به بقیه بچه ها هم می گفتی پاشین بازی کنیم هیچی دیگه مهد به آشوب کشیده بودی که مربی می گه بچه ها بشینید ،شما هم برگشتی به دوستات گفتی بچه ها نشینید به حرفش گوش ندیدن وااااااااای چه کاری کردی وای وای

بعد مربی هم باهات دعوا کرده .البته حق هم داره دعوا کنه معلومه که فتنه بر انگیز هستی و آتیش می سوزونی.

تو ماشین هم به من می گفتی مامان فردا می خوام برم مهد به بچه ها بگم جوراب خاله لیلا(مربی) پاره بود بعد همگی بخندیم.انقدر حال می ده

دخترم تو اون لحظه فقط بهت گفتم که عزیز دل مامان این کار بدیه که بخوای بخندی ،نکنی این کار رو که خدا دوستت نداره .

امان از دست این وروجکها .لبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سحر مامان یسنا
21 بهمن 92 19:02
ای جانم شیطون بلا شیطنت از اون چشمات میباره خاله
ناهید
22 بهمن 92 17:32
خدائیش خیلی ملینا نازو شیرین زبونه الهی که همیشه سالم و البته خوشبختتتتتتتتتت کنار مامان باباش زندگی کنه .
مامان
پاسخ
ممنون ناهید جان
کودک سیتی
22 بهمن 92 22:45
سلام بر شما مادر عزیز ضمن تبریک به شما به خاطر داشتن چنین وبلاگ زیبایی، آمدم تا از شما دوست عزیز دعوت کنم ضمن بازدید از کودک سیتی و ارائه نظرات و پیشنهادات، وبلاگتان را در دایرکتوری ما ثبت کرده و با ما تبادل لینک داشته باشید اطلاعات بیشتر : http://www.koodakcity.com/links-2/kids-blogs/ با احترام مدیر سایت کودک سیتی
مامان درسا
24 بهمن 92 15:10
سلام وبلاگ قشنگی دارید خدا کوچولوی نازتون رو براتوم نگه داره خوشحال میشم به سایت درسا کوچولو هم یه سر بزنید dor-sa.ir اگه تمایل داشتید آدرس وبلاگتون رو توی بخش لینک دوستان درسا اضافه می کنیم. ضمناً بخش آلبوم دوستان درسا رو هم ببینید اگه خواستید آلبوم کوچولوتون رو اضافه می کنیم مرسی
مامان مانی مسافر کوچولو
26 بهمن 92 15:16
وای ماشا.. چه باحال شیطون بلا یه مدت طولانی وب نداشتم نمیتونستم بیام
مامان
پاسخ
ممنون که اومدی عزیزم
مانی محیا
28 بهمن 92 12:49
وااای ملینا گلی آفرین به خودم رفتی.. آفرین به انرژیت. خوشبختیتون آرزومه
مامان
پاسخ
حالا ندیده به شما رفته اگه شما رو می دید چی خوشبحالمون می شد.ممنون بابت آرزوتون.
مانی محیا
28 بهمن 92 12:50
عکس جدید پلیز. مامان تنبل!!!!
مامان
پاسخ
نگو که خیلی تنبل شدم
مریم
28 بهمن 92 15:05
سلام دوستم................ مرسی که بهمون سر زدین..... با اجازه لینک تون کردم......به اسم (غسل مامان و بابا) حالا بریم سراغ نوشته هایه پست تون..... ای وروجک....اصلن به چهره ت نیماد اینقد شیطون باشی ها......... اخه خسته نمیشی یه سر بایستی؟؟؟ ملینا جونی اخه مربی مهد تون چیکار کرده که قرار گذاشتی بری به دوستات بگی جوراب ش سوراخه؟؟؟؟یعنی فقط دارم به این حرف ت میخندم شیطونک..... اره عزیزم خلی خوشبختی که در کنار پدر و مادر گل ت هستی........ راستی مامانی ملینا جون ازاینکه افتخار دوستی دادین ممنون عزیزم....... امیدوارم دیگه شما نسبت من و با پرنیا و بردیا بدونین.....من دختر عمه شون هستما..... چون همه فکر میکنند من مامانی پرنیا هستم..... دیگه زیاد وقت تون گرفتم...... منتظر حضور و نگاه زیباتون تویه پست هایه بعدی مون هستیم.....
مامان
پاسخ
منم از شما تشکر می کنم که پیش ما اومدین .چه دختر عمه خوبی که براشون وقت گذاشتی .موفق باشی دختر عمه مهربون
مامان درسا
29 بهمن 92 14:55
با سلام لینک وب قشنگتون به سایت درسا (dor-sa.ir) اضافه شد اگه تمایل دارید می توانید در بخش آلبوم دوستان درسا هم یک آلبوم برای ملینای عزیز داشته باشید. موفق باشید.
ملینا حیدری (دختر اسفندی)
30 بهمن 92 11:07
با اجازه تون لینکتون کردم اونم در اولین سطر پیوندهام اصلا امکان نداره بذارم لینک وب ملینا اونم اسفندی بره سطر دوم والااااااا
مامان
پاسخ
دست شما درد نکنه الان منم لینکتون می کنم عزیزم
مامان ترنم کوچولو
30 بهمن 92 17:29
قربونت برم عزیز مهربون دوست داشتنیم و البته شیطون تو قسمت آخر شاد باشی و سلامت
مامان
پاسخ
میلاد
10 اسفند 92 16:11
مریم
13 اسفند 92 22:30
________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$____________ سلام دوسته گلم.... اپ کردم.....منتظرتون هستم