ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

عسل مامان و بابا

دوستاي گلم مي يام

1393/1/17 14:05
نویسنده : مامان
475 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به همه دوستاي وبلاگي عزيز و مهربونم :

ببخشيد كه جواب كامنتهاتون رو نمي تونم تك تك بدم آخه سرعت اينترنت تو محل كارم پايينه و تو خونه هم فعلا اينترنت ندارم .الان هم دارم از سيستم همكارم براتون كامنت مي ذارم .آخه سيستم خودم داغون شده ،آخه مي دونه بايد حسابهاي مالي رو ببندم و حسابرس مي خواهيم داشته باشيم.هههههههههههههه

از دوستاي گلم كه برامون كامنت گذاشتن تشكر مي كنم و براتون
آرزوي موفقيت در اين سال جديد رو دارم.

از مامان ضحا هم ممنونم كه اين عكس رو برامون فرستاده .بوس براي همه دوستاي گلم

در اولين فرصت به تك تكتون سر مي زنم .با كلي خبر از عروسي و مسافرت و شيطنت هاي ملينا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله بهار (مامان آرشا)
17 فروردین 93 16:11
عزیز دلم تولدت مبارک باشه. سال جدید هم مبارک باشه. اشاله همیشه کنار همدیگه بخندین و سلامت باشین
مریم مامان نازنین زینب
22 فروردین 93 18:48
من عاشق لباسای قشنگ ملیسا هستم
مامان
پاسخ
دوست مهربون
26 فروردین 93 20:46
دلشادم از این رهگذری که از کوچه قلبم گذری کرد لبخند بر این لب بنشاند و بر حالت ما هم نظری کرد
مامان ضحـــــــــــا
30 فروردین 93 8:47
مـادران پاکنـد، همچـون یـاسها گـوهـرانـی ، بهتـر از المـاسها قلبشان دشتی ز مهـر و عاطفه روحشان لبریز از، احسـاسـها روز زن و روز مادر بر شما مادر مهربان مبارك باد
عاطفه مامان انیتا
31 فروردین 93 1:45
زندگی کن و لبخند بزن به خاطر انهایی که از نفست ارام میگیرند و به امیدت زنده هستند و بایادت خاطره میسازند .نمیدانم "بهترین" در زندگی ات چگونه معنا میشود .من همان بهترین را برایت ارزو میکنم . روزت مبارک.
دوست مهربون
31 فروردین 93 13:38
سلام روز زن وروز مادر رو به شما و همه مادرهاو خانمها تبریک میگم