ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

عسل مامان و بابا

تصمیم کبری مامان زهرا

1390/7/28 12:19
نویسنده : مامان
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

 ملینا جون ،تازگیها خیلی بهونه گیر شدی و برای اینکه چیزی رو به دست بیاری جیغ می زنی یا اینکه به مامانی یا بابایی می گی بیا و فلان چیز و بده.و اگر هم این کار رو برات نکنیم ناراحت می شی. اصلاً دوست ندارم دخترم اینطور باشه . همش هم دوست داری من پیشت باشم و موقعی که می خوام برم سر کار دنبالم گریه می کنی.قبلاً اینطور نبودی و نمی خوام باشی.خانمم درسته که اذیت می شی وقتی دور از مایی اما ما به خاطر شما تلاش می کنیم "نمی خوام منت بذارم ".

باز هم غذا نمی خوری و بد غذا شدی دیگه واقعاً موندم چی بدم بخوری که باب میلت باشه.هر چی هم که بهت بدم بخوری  می گی نمی خووام (نمی خورم).

ملینا جونم اگه شما غذا بخوری انگار دنیا رو به من دادن وقتی نمی خوری ناراحت می شم چند بار هم به خاطر این کارت نارحت شدم و گریه کردم.و بهت گفتم آخه چرا نمی خوری.

مامان جون می گه از شیر بگیرش، شاید غذا بخوره ،چون می دونه اگه غذا نخوره شیر داره که بخوره.بنابراین منم تصمیم گرفتم که سعی کنم از امروز از شیر بگیرمت .ولی برام خیلی سخته ، نمی دونم چطور شروع کنم که هیچ گونه ناراحتی برات پیش نیاد.مهر مادری بهم می گه نکن ولی می بینم که دخترم غذا نمی خوره و به می می شیر وابستگی داره .90/7/26

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)