ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 12 روز سن داره

عسل مامان و بابا

اولین روزهای ماه مبارک رمضان

1393/4/10 12:36
نویسنده : مامان
692 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

 امروز سومین روز از ماه مبارک رمضان هستش و منم سرکارم هستم و دارم ضعف می کنمخندونک خدائیش خیلی سخته یهو 17 ساعت باید گشنه و تشنه بمونیم.اما می ارزه 11 ماه می خوریم حالا ی ماه هم زکات بدنمون رو بدیم.انشالله نماز و روزه های همه مورد قبول حق قرار بگیره.

دیروز که روزه بودم به زور داشتی شکلات رو می کردی تو دهنم که بخور خوشمزه ست منم می گفتم نه عزیزم من روزه ام.با داد گفتی ای بابا همش هر چی می دم بخوری می گی روزه ام  روزه ام بسه دیگه .بخور بزرگ شو. عصبانی

الان هم تو آکادمی زبان هستی که ساعت یک خودم می یام دنبالت .آخه وقتی خاله سهیلا می یاردت همش بهش می گی خاله تو رو خدا منو خونمون نبر می خوام بیام خونه شما.اونم دلش نمی یاد و می بردت خونشون .اما من گفتم که دیگه نرو خودم می یام دنبالت.

صبح هم همش بهونه می گرفتی که بمون پیشم آخه دوستت دارم هیچی دیگه تا ساعت 9 پیشت موندم و صبحونه ات رو هم دادم خوردی و بعدش آروم جیم شدم اومدم سرکارم.

پسندها (5)

نظرات (12)

نیکــو
10 تیر 93 20:22
نماز روزتون قبول باشه عزیزمچه عکس نازی هزارماشالله به این عروسک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
جیران بخشنده
15 تیر 93 15:47
نماز و روزتون قبول باشه منم یه روز گرفتم داشتم تلف میشدم
مامان
پاسخ
ممنون
مانی محیا
16 تیر 93 15:19
نماز و روزت قبول خواهر مارو هم دعا کن. الهی خاله دورش بگرده خوشگلم
مامان
پاسخ
فدات بشم عزیزم.محتاجیم به دعا
مامان مهرناز
19 تیر 93 0:00
امروز برایت اینگونه دعاکردم! خدایا! بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او! پس قرارده بی نیازی درنفسش! یقین دردلش! اخلاص درکردارش! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش! و روزى پر برکت در زندگیش آمین
ناهید
19 تیر 93 11:47
سلام زهرا جون خوبی . ملینا خوبه . بابا شما مادر و دختر هم چه ماجراهایی با هم دارینا . نماز و روزه هاتم قبول ایشالا این توی این ماه عزیز همه دعاهات برآورده شه . دیگه عکسم که نمیذاری ؟ ولی ما همچنان منتظر عکسای جدید هستیم . بووووووووووووس دختر نازتو ببوس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ما هم خوب هستیم.آره از روی تنبلی عکس نمی ذارم .
هنرمند
27 تیر 93 10:57
به بچه ها یاد ندهید ثروتمند باشند........به بچه ها یاد بدهید خوشحال باشند تا وقتی بزرگ میشوند...ارزش چیزها را بدانند نه قیمتشان را سلام و عرض ادب با افتخار دعوتی
ملینا دختر اسفندی
30 تیر 93 11:33
ملینا جونم چطورههههههههههههههههههههههههههه؟
مامان
پاسخ
خوبه عزیزم .تشکر
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 12:07
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
مامانی رضا جون
14 مرداد 93 12:21
سلام ما اومدیم با اولین عکس نفس
sanaz
16 مرداد 93 0:55
گیر کردین تو اولین روزهای ماه رمضون؟
sayeh
19 مرداد 93 13:38
چه خانومی شدی ملینا نازنازی
سولماز
31 شهریور 93 22:57
سلام دختر ووب زیبایی دارید چشم خدا بهش باشه من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم