ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 12 روز سن داره

عسل مامان و بابا

دلیل تاخیر در نوشتن خاطرات دخملم

1393/5/22 19:50
نویسنده : مامان
504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان

از اوایل ماه رمضان تا الان فرصت نکرده بودم بیام تا از شرین زبونیهات و عکسات و کلاسات برات بگم .به قدر عکس و مطلب دارم که نگو و سعی می کنم تو این دو روز همه رو برات تو این دفتر خاطرات بنویسم .اول اینکه ببخش به خاطر کم کاریم تو نوشتن مطلب،آخه تو تیر ماه هم روزه بودم و وقتی از سرکار می رسیدم خسته و نای حرف زدن نداشتم و از طرفی هم اظهارنامه مالیاتی باید تا پایان تیر ارائه می کردم و مجمع هم داشتیم البته نه ی شرکت 4 الی 5 تا شرکت می بایست اظهارنامه می نوشتم .بعد هم که تدارک عروسی دایی محسن بود که خیلی سرم شلوغ شد.از 11 مرداد تا 17 مرداد همش جشن و عروسی بود که برای دایی گرفیتم تو پستهای بعدی همه رو برات توضیح می دم.

Dollz Mania Anime Dolls

Animal290

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان طاها
29 مرداد 93 16:39