ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

عسل مامان و بابا

سوالات کودکانه

1393/6/19 11:58
نویسنده : مامان
866 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملینای نازم

دیروز تو اکادمی زبان،تیچر مریم بهت ی جایزه داده بود پاکن باب اسفنجی ،که دلیلش این بوده که خیلی دختر خوبی هستی و تو کلاس درس خوب توجه می کنی و همچنین تو خونه خوب هستی که این پاک کن رو فرشته مهربون به تیچر مریم داده تا بده به شما. وقتی جایزه ات رو بهم نشون دادی کلی خوشحال بودی و همش باهاش بازی می کزدی حتی ظهر هم موقع خواب با پاکن ها خوابیدی.شب موقع خواب ازم پرسیدی مامان مگه خدا موبایل داره ؟

من :نه دخترم چطور مگه

پس خدا چطور به فرشته مهربون گفته که این پاکن رو ببر بده به ملینا

من :سوالخجالتتعجبگیج

گفتم نمی دونم دخترم حالا بعدا بهت جواب می دم الان خوابم می یاد بخواب دخترم و سریع چشام رو بستم و همش فکر می کردم که چی بگم .و خوابم برد.خندونکدرسخوان

اما بعدا یادم افتاد بهش بگم که ما می تونیم با خوندن نماز با خدا حرف بزنیم و ... اما هنوز فرصت نکردم بهت بگم .

تو نزدیکی شرکتمون ی فروشگاه ظروف یکبار مصرف و از این جور چیزا داره قالب کیک میکی موس و قلب و گل هم داره که چند روزه بهم گیر دادی که از این قالبها بگیر برام کیک درست کن .منم گفتم چشم .که دیروز موقع رفتن بازم دیدی می گی که مامان دارم بهت می گم از اینا بخر برام کیک درست کن.من الان می خوام که شما برام کیک درست کنی .وقتی پیر شدی دیگه نمی تونی برام کیک بپزیگریه.بعد می گی مامان من دوست ندارم پیر بشی .تو رو خدا پیر نشوخندهزیبا

یکی از دغدغه های این روزات پیر شدن من هستش چپ و راست می ری می گی مامان نمی خوام پیر بشی .غصه می خوری همش منم گفتم نه مامانی من پیر نمی شم.زیبا

چند روز پیش هم موقع خواب گقتی مامان با بچه ها قاصدک ها رو می گیریم و آرزو می کنیم.پرسیدم دخترم شما چی آرزو می کنی ؟

با خنده جواب دادی:آرزو می کنم عروس و دوماد بشم.خجالت ....من :قه قههترسو حالا چرا دوست داری عروس بشی دخترم ؟شما که به من گفته بودی من نمی خوام عروس بشم حالا چی شده ؟ می خوای منو تنها بذاری ؟ تو جواب بهم می گی که آخه تا اون موقع شما پیر می شی ،اونوقت من چی کار کنم.بعدش داداشم هست دیگه پیش شما باشه .

بله عزیزان من تا حالا اینطور قانع نشده بودم .جان به جان آفرین تسلیم گفتم با این توصیف خندهقه قهه

 

 

پسندها (4)

نظرات (14)

قاصدک
19 شهریور 93 12:35
ای دوووووون نازه ملینا
مامان فتانه
19 شهریور 93 15:02
شیرین زبوووووووووووووووووووووون
مامان فاطمه
21 شهریور 93 0:44
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./ سلام عزیزم. آپم با دوتا پست ویژه و منتظر حضورت گلم.
مامان ملینا
21 شهریور 93 13:38
آخی مامانی ملینا از حالا به فکر پیر شدنته . گناه داره طفلی بگو هنوز خیلی مونده تا پیر شم بذار تو لذت جوونیم بمونم.ببوسش از طرف من
مامان فرشته
22 شهریور 93 8:49
جیگر ونبات دوراندیش
مامان
پاسخ
نیکــو
22 شهریور 93 12:13
عزیزم تلگرافت و چک کن لطفا
قاصدک
25 شهریور 93 8:25
مامان ملینا عکس خودتونم بزارید دوست داریم بیبینیمتون
مانی محیا
25 شهریور 93 9:10
مهسا
26 شهریور 93 14:47
سلام ..تبریک میگم به خاطر دختر دوست داشتنیی که دارید..بیشتر از قبل دلم خواست که دختر داشته باشم.. راستش منم اهل زنجانم و ولی از وقتی ازدواج کردم اومدم تهران و واقعا دلم برای شهرم تنگ میشه.. دوست دارم که یکی از خواننده های وبتون بشم.. ببوسید پرنسس کوچولوتون رو
مامان
پاسخ
مهسا جونم ممنون به خاطر حضورت در وب دخترم.منم خوشحال می شم در خدمتتون باشم.
مسافرکوچولو
28 شهریور 93 12:10
سلام دوست مجازی چندتا حرف داشتم باهات حرف اول وبت حرف نداره حرف دوم امیدوارم حالت خوب باشه حرف سوم میخوام دعوتت کنم به یک سایت که امیدوارم ماهانه جایزه میده برنده تبلت یاپلاک طلا پکیج کارت هدیه بشی لطفا ازاین آدرس بیاتامنم امتیاز دعوت ازیک دوست رابگیرم وتوهم برنده بشی انشالله http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati حرف چهارم دوست داشتی من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوهستم بیاتابیشترباهم آشناشیم منتظرم امیدوارم دعوتماقبول کنی عزیزم[بوسه]
مامان اعظم
30 شهریور 93 23:51
آفرین به دختر گلم ملینا جووووووووووووون با همه ی شیرین زبونیهاش و مامان خوبش که می دونه چی جواب بده
مامان اعظم
30 شهریور 93 23:51
___¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ سلام مامان خانم عزیز
مامان مانی
2 مهر 93 22:18
بوس وسه دختر ناز
نیکــو
3 مهر 93 20:26
ای جانم فدات شم خوشگلم با این شیرین زبونیات که حسابی دل آدمو می بری