ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

عسل مامان و بابا

مادربزرگ مهربونم

1393/7/7 9:57
نویسنده : مامان
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ملینا جان؛

 الان که می خوای این پست رو بخونی نمی دونم چند سالته نمی دونم 

اما مطمئناً تو ذهنت ی مادربزرگی که خیلی مهربون بود و همیشه ورد زبونش وقتی خونه مامان جون می یومد ملینا بود رو  به یاد خواهی داشت.ملینا جونم مادربزرگم همیشه بهت می گفت که ملینا به امیر آقا بگو امیر آقا یا عمو .تو هم می گفتی نه فقط می خوام بگم امیر.اخه اینطوری بهتره .همیشه به من می گفت زهرا جون نذار بهش بگه امیر ،لااقل ی آقایی ،عمویی بهش بگه

ملینا جونم ؛آبا ،از عروسی دایی محسن به بعد خیلی مریض بود .از وقتی یادمه همیشه می گقت خدایا عروسی محسن رو ببینم بعد بمیرم .خدایا هیچی نمی خوام.دقیقا از عروسی دایی محسن به این ور مریض شد و ی ماهیی هم اومد خونه بابا جون موند تا شاید خوب بشه اما نشد.

روز سی و یکم شهریور بود که آبای مهربونمون همه ما رو تنها گذاشت .

یکم مهر ماه هم به خاک سپرده شد.شب اول که براش قرآن و نماز شب اول قبر خوندم.با گریه خوابم برد.نصفه های شب بود که شنیدم تو خواب داری گریه می کنی.بیدارت کردم که ملینا چرا داری گریه می کنی.(ما به شما نگفته بودیم که آبا پیش خدا رفته )بیدار شدی و با گریه جواب دادی که خواب دیدم دارم از کنار آبا رد می شم برام ی عالمه گل پرت کرد.بعد این حرفت کلی گریه کردم.

 

پسندها (2)

نظرات (11)

سحر مامان یسنا
7 مهر 93 12:12
عزیزم خدا روح مادر بزرگت رو شاد کنه و رحمتش کنه
مامان
پاسخ
خیلی ممنون .
مامانرضا جونی
7 مهر 93 12:58
تسلیت می گم خانمی خدا رحمتشون کنه
مامان
پاسخ
خدا شما رو حفظ کنه .ممنون
مانی محیا
7 مهر 93 14:18
عزیزم خدا رحمتش کنه. خیلی حیفن...خیلی
مامان
پاسخ
ممنون .آره خیلی حیفن.دلم براش تنگ شده .
قاصدک
7 مهر 93 17:24
ملینای عزیزومامان زهرا ازصمیم قلب بهتون تسلیت میگم باورکن باخوندن این خبرکلی گریه کردم چون میدونم ازدست دادن مادربزرگاکه یه دنیا صفاوصمیمیت ومهربونی اند چقدردل ادمو میشکنه.منم یکسال پیش مادربزرگموازدست دادم اون یه دنیاخوبی بود.منم بیادش وبلاگی ساختم تاهمیشه بیادش باشم. خداایشالا مادربزرگ شماوهمه ی مادربزرگارو رحمت کنه
مامان
پاسخ
ممنون .الهی آمین
♥پرنیان♥مامان متین
10 مهر 93 18:46
وااااااااااای خیلی تسلیت میگم..خدا صبربده
مامان فتانه
11 مهر 93 2:43
عزیزم تسلیت میگم..خدارحمتشون کنه
مامان بهراد کوچولو زهرا
11 مهر 93 21:57
سلام عزیزم تسلیت میگم خدا روحشونو شاد کنه خیلی ناراحت شدم
مامان اعظم
14 مهر 93 7:57
سلام مامان ملینای عزیز صبحتون به خیر پست جدید فاطمه منتظر نگاه های قشنگ شماست
مامان فاطمه
18 مهر 93 11:42
تسلیت
مامان ضحــــا
26 مهر 93 8:33
خدا رحمتش کنه روحش شاد و یادش گرامی
مامان کارن
26 مهر 93 11:24
آخی زهراجان خدا بیامرزتشون خیلی ناراحت شدم خدا روحشون رو قرین رحمتش بکنه وبه شما هم صبربده.
مامان
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم