ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 13 روز سن داره

عسل مامان و بابا

اعتماد به نفس

1393/9/5 23:15
نویسنده : مامان
534 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

چند روز پیش خونه مامان معصومه بودیم که عمه مریم هی قربون صدقه ات می رفت و همش می گفت عمع قربونت بره عمه فدات شه ،ملینا عشقه من و ملینا خوشگله من.بعد منم ی چیزی ازت تعریف کردم که می گفتی آره مامان من خوشگلم دیگه.بعدش من به عمه گفتم که نه عمه مریم ،ملینا خیلی هم زشته ،که گفتی نخیر ملینا خیلی خوشگله .اینو گفتی و رفتی و منم گفت وااااااااااای که دوباره برگشتی گفتی آخه من اعتماد به نفسم دیگه .دوباره جلوی ما ی قری دادی و رفتی و من و عمه مریم کلی چشامون گرد شد گیجو گفتیم که اعتماد به نفست ما رو کشته.قه قهه

تازگیها ی حرفایی می زنی که من دارم کم می یاررررررررررررررررررررررم.خجالت

پسندها (2)

نظرات (5)

amme maryam
7 آذر 93 19:14
melinaye khooonam kam shode oonooo biyarin man bebinamesh
amme maryam
7 آذر 93 19:33
mashalla mashalla har rooooz shirin tar az diroooz del tangeshaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
مامان امیرحسین
14 آذر 93 16:50
قربونت برم خاله که اینقدر شیرین زبوووونی عسلم.. بووووووووووس
مامان امیرحسین
14 آذر 93 16:51
راستی یادم رفت..مامان جونش زودتر عکس بذارید ..ماهم دلمون ملینا میخواد
مامان
پاسخ
چشم عزیزم .مامان تنبلی شدم
زیبازن
18 آذر 93 7:15
مامان جان سلام، از شما دعوت می شود، به خانواده زیبازن بپیوندید، زیبازن محیطی برای آموزش، یادگیری، سرگرمی، لحظات شیرین، دردودل و استفاده از تجربیات یکدیگر. منتظر حضور گرمتان هستیم. زیبازن برای تمام بانوان ایرانی WWW.ZIBAZAN.NET