ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 12 روز سن داره

عسل مامان و بابا

خجالت کشیدن از پوشیدن پالتو

1393/10/11 10:01
نویسنده : مامان
687 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

  چقدر سخته وقتی می بینی که دخترت ی چیزی می پرسه یا یه چیزی می گه که نمی دونی جوابش رو چطور بدی تا قانع بشه و مشکلی براش پیش نیاد.

دیروز که برای رفتن به کلاس چرتکه داشتیم آماده می شدیم،گفتم که ملینا جون پالتوت رو بپوش بریم،گفتی که نه من اینو نمی پوشم دوست ندارم اینو بپوشم،منو می گی ناراحت شدم که چرا دوست نداری،پس چی می خوای بپوشی،گفتی که می خوای او بافت سفید رو که الان برات کوچیک شده رو بپوشی و تقریبا هم دیگه خراب شده .گفتم که نه عزیزم اون هم کوچیکه هم اینکه خوب این بهتره که؛ به من دلیل بگو که چرا پالتو رو دوست نداری

جوابی که دادی خیلی ناراحتمون کردغمگینعصبانیعصبانی

من خجالت می کشم اینو بپوشممممممممممم.من و بابا هادی قیافه هامون عوض شد .چرا خجالت می کشی؟دلشکسته

آخه این تو تنم اینور اونور می ره .اما اون یکی کوتاه واز این حرفا

همچین گفتی من خجالت می کشم که انگار لباس پاره تنت کردیم یا لباس کسی دیگر رو تن کرده.گریهغمگین

خیلی ناراحت شدم از حرفت .خودت همچین گریه می کردی مثه ابر بهاری که نگو.منم دیدم که این حرفو زدی گفتم خودت می دونی من دارم می رم خواستی لباس رو بپوش بیا بریم.دیدم پشت سرم همچین اومدی که نگو.

تو ماشین هم گفتم که اصلا با من حرف نزن که اصلا حرفت خوب نبود.این همه برات زحمت بکشیم و بخریم آخرش هم می گی که من خجالت می کشم یا دوست ندارم.

کلی باهات حرف زدم که دخترم خدا رو شکر کن که لباس داری می پوشی و هیچ مشکلی نداری.اما باز قانع نشدی.سوالغمگین

رفتیم کلاس و شما موندی و من رفتم رولان فروش فوق العاده بود که بازم برات لباس خریدم اما بهت نشون ندادم ،گفتم اگه نشون بدم می خوای بگی چه خوب به حرفم گوش داد و رفت لباس جدید برام خرید.

خیلی خوشگل و شیک هستن حتما عکسشون رو سری بعد برات می ذارم.

حالا من چه بکنم با شما خانم خوشگله مامان و بابا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بوسبوس

پسندها (2)

نظرات (6)

آرش پسر ایرانی
11 دی 93 10:06
سلام به شما بزرگوارخداوند ملینا عزیز رو برای شما حفظ بفرماییدبتازگی در نی نی وبلاگ شروع به فعالیت کردیم خوشحال میشیم در خدمت شما باشیم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم اومدم به وبتون ولی انگار آدرسش اشتباه هست .(صفحه مورد نظر یافت نشد)موفق باشی .
فرشک
11 دی 93 10:15
به فرشک هم سر بزنید http://farshak.niniweblog.com/post2.php
چاره اینجاست
11 دی 93 10:30
وبلاگتون خیلی خوشگله مخصوصا این عسل خانم. خدا نگهش داره براتون. به سایت من هر وقت فرصت دارید سر بزنید و یه چرخی توش بزنید کمک بزرگی به کارم هست حتی اگه چیزی سفارش ندید همین که بیایید از سوت و کوری در میاد و موثره. ممنونم ازتون
مامان فتانه
12 دی 93 0:49
وااااا واقعاااا...عجب چیزی گفته...واقعا این بچه های این دوره و زمونه رو ببین...من یادمه دبیرستان میرفتم مادرم لباسامو انتخاب میکرد
مامان
پاسخ
قاصدک
17 دی 93 14:32
بچه های الان دوس دارن لباس چسبشون باشه.اگه واقعا ناراحته ونمیپوشه میتونین مدل پالتوشوعوض کنین(یخورده ازپهلوهاش بگیرین حله)
مامان
پاسخ
آره دوست داره چسبونک باشه .اما نه عادت می کنه به لباسهای چسبون که زیاد به صلاحش نیست.
ملینا
30 دی 93 9:39
چه بامزه شبیه بچگی ها منه ملیناها تا بچه اند به قول مامانم سه متر زبون دارند بزرگ که میشن انقدر آروم و ساکت میشن که باور نمیکنی این همون دختر شیطونه قبلهجالبه که من هرکسی رو دیدم اسمش ملینا بوده این حالتی بوده
مامان
پاسخ
آی آی از دست این ملیناها