ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 13 روز سن داره

عسل مامان و بابا

دخترم در مدرسه

1394/9/9 11:22
نویسنده : مامان
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

خیلی وقت بود به وبلاگت سر نزده بودم دلم تنگ شده بود.

دلم هم برای دوستانم تنگ شده اما فرصت کوتاه هست .

دخترم از اول مهر وارد پیش دبستانی موسسه راه رشد شدی که خیلی خیلی دوست داری.خدا رو شکر مربی پیش دبستانی ت رو خیلی دوستش داری و صبح ها به عشق زینب جون می ری کلاس.

خیلی دوست داری که زود خوندن و نوشتن یاد بگیری.اما دخترم بالاخره می خوای یاد بگیری

ی بار هم حالت خوش نبود و بی حال بودی که بهت گفتم دخترم امروز بمون خونه استراحت کن.با صدای بلند و به معنی اتعراض که من خونه نمی مونم می خوای من بیسواد بشم از دوستام عقب بمونم.هیچی دیگه بلند شدی و آماده شدی به سمت کلاس.

کلاسهای زبانت هم که هم چنان ادامه دارد. الان کامل مسلط شدی و املای کلمات سه حرفی و اعداد انگلیسی به حروف رو خوب بلدی و لهجه انگلیست هم منو کشته .

در کل دخترم در حد و توان خودت ازت راضیم.محبت

 

پسندها (1)

نظرات (1)

ناهید
13 دی 94 18:10
به به سلام خوبین چه عجب بالاخره اومدین . امیدوارم ملینا همیشه تو همه مراحل زندگیش موفق باشه . بابا زودتر بیاین دلمون تنگ میشه واستون
مامان
پاسخ
ناهید جونم ممنون .سرم شلوغه معذرت .اما تصمیم گرفتم از سال جدید فعالیت کنم