ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

عسل مامان و بابا

ملینا و سانای در مجمتع اشراق

1397/9/14 12:22
نویسنده : مامان
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم

دیروز 97/9/13 صبح که بردمت مدرسه ،با مامان سانای قرار گذاشتیم به خاطر ستاره ایی که تو مدرسه گرفتین ببریمتون اشراق،قرار ما ساعت 6 بود.بعد از اینکه از مدرسه اومدی مشغول تماشای تلویزیون شدی،منم که سرکار بودم.تا اومدم آماده شدیم رفتیم کلاس زبان،بعد کلاس زبان هم گفتی بریم با مانلی بیرون.اما بهت گفتم نه عزیزم ی سورپرایز دارم برات،تا خود اشراق بهت نگفتم چی بوده سورپرایزم ،و شما هم همش ازم سوال می کرید که سورپرایز چیه بگو بهم و منم مقاومت کردم و رسیدیم اشراق گفتی برا چی اومدیم اینجا ،گفتم با یکی از دوست

ام قرار دارم تا لباس بخریم ،هیچی دیگه روتم کرده بودی سمت من،سانای از پشت چشاتو گرفتم تا حدس بزنی کی هستش.به سانای گفتم که اسمت رو بگه ،سانای تا گفت ملینا گفتی سانای تو هستی .کلی خوشحال شدی و بالا و پایی پریدین.تو وسایل بازی ها هم کلی بهتون خوش گذشت.

پسندها (1)

نظرات (0)