ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 12 روز سن داره

عسل مامان و بابا

مسابقه شنا در استخر فجر

0/0/27 11:30
نویسنده : مامان
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر خوشگل خودم

97/9/27 مسابقه شنا داشتین.این جشنواره که اسپانسرش بیمه کارآفرینی بود کلی زحمت کشیده بودن .برا مسابقه استرس داشتی و میگفتی نمی تونی بری.بهت اعتماد داشتم که تو تمام تلاشت رو می کنی.دختر گلم تو رده سنی خودشون نفر اول شده بود.آفرین به دختر ناز و خوشگل خودم که تلاشت رو کردی امیدوارم که همیشه موفق و موید باشی و برایت بهترینها رو از خدا می خوام.97/9/27

البته ی چیزی خیلی ناراحتت کرده بود اونم این بود که چون نفر اول شده بودی و حکمت هم اول نوشته بودن بهت مدال برنز داده بودن و خودت همونجا شاکی شده بودی و به نگار جون گفته بودی و نگار جون هم گفته بود که مدال طلا کم اومده بود.اما شما به قدری ناراحت بودی از دست پگاه جون که نگو می گفتی پگاه جون به بچه های خودش حتی اونایی که سوم شده بودن داشت طلا می داد به خاطر همینه که مدال طلا کم اومد.حتی می خواستن بهت طلا بدن که پگاه می گه نه نه ندین بهش برنز بدین که تو خیلی خیلی ناراحت می شی..

من خودم هم اول برام مهم نبود اما دیدم که تو چطوری داری از حقت دفاع می کنی و می خوای به حقت برسی و همش بهم من می گی پیگری کن و به پگاه بگو که چرا نداد به من طلا رو

الان که دارم فکر می کنم دخترم؛تو کشور ما فکر کنم کلمه عدالت و حق کلا دیگه معنی و مفهمومی نداره .تو مجموعه به این کوچیکی همچین اتفاقی افتاده وای به حالا مجموعه های بزرگتر.

برای جامعه خودم و افراد اینچنین واقعا متاسفم.

دخترم تو اینگونه نباش .....حق الناسه عزیزم.....خدای مهربان هر گناهی رو می بخشه الا حق الناس.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
12 دی 97 11:43
تشویق
مامان
پاسخ
ممنونم