ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عسل مامان و بابا

مریضی و شیطنت ها

1390/9/19 12:28
نویسنده : مامان
458 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام مامان جون

  دخترم ،برات خیلی ناراحتم نمی دونم چرا غذا نمی خوری اصلا ً انگار با غذا رابطه خوبی نداری و فقط دوست داری آب بخوری شاید به خاطر سرما خوردگیته.امیدوارم که هر چه زودتر خوب بشی البته داروهاتو باید تا ده روز بخوری تا بهتر شی.

اما در حین مریضی دخترم به کاراش می رسه و شیطنت هاش سر جاشه.هر روز با کتابات مشغولی و اسم تموم کتاباتو هم می دونی و محبوبترین کتابت هم (مامان بیا جیش دارم)هستش که خیلی دوستش داری.و شعرهاشم تقریباً حفظی.آفرین دخترم

 دیشب هم وقتی ازم آب خواستی تو لیوانت آب ریختم و خوردی و موقعی می خواستی بذاری رو میز از دستت افتاد و شکست و لبتو به دندون گرفتی و گفتی سیکست(شکست).

  فدای سرت دخترم یکی دیگشو برات می خرم .تنت سالم باشه عزیزم. بعد هم برات شامتو آماده کردم و خوردی و موقعی که سیر شدی گفتی دیگه نمی کورم.الهی شکر کردی و رفتی سراغ کتابات.کتاب مامان بیا جیش دارمو باز کردی و رو زمین دراز کشیدی و بلند بلند می خوندی (قوباغه سبز نسسته رو لگن، مال اون نیست، کیه ؟مال من)فدات شم که اینجوری داری می خونی تازه برا خودت هم دست می زدی و بلند بلند می خندیدی و منم محو تماشای تو بودم.بعد از کلی بازی کردن رفتی رو مبل دراز کشیدی و گفتی لالا دارم. که با تماشای تلویزیون خوابت برد. خوابهای خوب ببینی عزیزم .

 

می بوسمت گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رها
19 آذر 90 12:44
چشم خاله جون می یام به شرطی که رها جونم بیاد تا باهاش بازی کنم.


عمه زینب دانیال
19 آذر 90 13:43
بله خواهش می کنم
مامان امیر علی
19 آذر 90 13:51
مرسی عزیزم به ما سر زدین .ایشاله زودی خوب بشی .نانازی بوس
مامان نی نی ناز
20 آذر 90 14:15
سلام عزیزم خیالت راحت باشه خیلی ممنون که ما رو هم قابل دونستی. مواظب خودت باش.
مامان رضا جونی
20 آذر 90 15:28
سلام خانمی
الهی بگردم این دختر نا ناز و زرنگرو که مریض شده. انشااه زودتر خوب بشی.


دوست مهربون
20 آذر 90 23:46
عشق زیبایی های دلخواه را در معشوق می افریند دوست داشتن زیبایی های دلخواه را در دوست میبیند و می یابد. دکتر شریعتی
مامان زهرا
22 آذر 90 14:16
واي چه حس خوبيه وقتي دردونه ها كلمات رو ناقص يا اشتباه ميگند آدم دوست داره هميشه همينطور شيرين زبون باشند