ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 13 روز سن داره

عسل مامان و بابا

21 ماهگی به روایت تصویر

1390/10/11 13:11
نویسنده : مامان
852 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکسامو بیبین چقدر نازه

 

 

این ژستمو تازه یاد گرفتم.

 

اینم یه چشمک برای مامان و بابام

 

اینم دوستام تارا و طاها شب یلدا خونه مامان جون

 

نگیر مدرکه جرمه،آخه دارم چیپس می خورم!!!! واااااااای

  

مگه نگفتم نگیر اماباشه اینم چشمک دوم

 

 عاشق عطرم هستم

  

دارم کتاب می خونم

 

این سفره هم برای دو کبوتر عشق خاله نصیری و عمو منصوری

 

ای بابا چقدر عکس می گیری مامانی اما باششششه

 

از حموم هم که در می یام امان نمی ده بازم عکس می ندازه

 
 

بسه مامان جون من خجالت می کشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

پری وامیر
11 دی 90 15:12
وای عکسهاتم مثت خودت نازه حالا یه بوس بغل واااااای خدااااااااای من
دوست مهربون
11 دی 90 21:05
طبق قانون بقای شادی هیچ شادی از بین نمیره؛ بلکه فقط از دلی به دلی دیگه جابه جا می شه سلام سر بزنی خوشحال میشم.
دوست مهربون
11 دی 90 21:06
عکس سوم خیلی نانازه قوربونش برم
عسل خانم
11 دی 90 23:08
سلام این سری عکس خودم را در وبلاکم گذاشتم لطف به من سر بزنید
مامان عسل
12 دی 90 7:05
واي خداي من چقدر تو نازي خاله فداي اون چشمک زدنت هزار ماشالا به اين دختر ناز و مهربون
سید امیرعباس بابا
12 دی 90 11:41
سلام دوست جونم خوبی؟؟؟ عید ولادت امام موسی کاظم و کریسمس بهت مبارک باشه... اومدم بهت سر زدم واحوالت رو بپرسم و بهت بگم که یه سر به وبلاگم بزنی بابام کلی تحویلم گرفته منتظرتم دوستت دارم بووووووووووووووووووووس سید امیرعباس
مريم همكار ماماني
12 دی 90 12:30
واااااااااااي عزيزمممممم.چقدرجيگري همه عكسات مثل خودت ماهو دوست داشتني.بوس بووووس
mamane radin
13 دی 90 11:25
salam. khobid? melina joon kheili naze jaye man bebosidesh.mamnoon ke pishemon omadid ba kamale meil linketon mikonam. be webe aslie radin ham sar bezanid. mibosameton.
مامان چشم عسلي
13 دی 90 15:24
سلام نازي ماشالله چقدر هلو شده اين دختر فكر كنم اسفند تو شهرتون قحط شده نه ؟ خيلي جيگره
مریم -----------♥
14 دی 90 12:20
سلام عزیزم! 1.وبتون خیلی نانازه نی نی تونم همین خوشمل تر! 2.من مریم زند هستم 12سالمه! 3.بیاین به وبم و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگین!خوشحال می شم! 4.امیدوارم دوستای خوبی باشین عزیزم. 5.منتظرم
samira sabaghian
14 دی 90 21:44
azizami melina jonam.fadat besham ba in axaye khoshgelet .mashala jigari dari mishi. omidvaram hamishe in khandehaye khoshgel roye labat bemone ghorbonet beram. kheyli doset daram nazaninam.booooooooooooooosss
samira sabaghian
14 دی 90 21:45
مامان رها
17 دی 90 13:49
ای جونم عزیز دلم چه ماه شده این دخمل جیگر میبوسمت عزیزم
فاطمه
17 دی 90 19:20
سلام مامانی جونی ای جونم نی نیت خیلی خوجله ماشالله نی نی که خانوم خانوما با اجازتون لینکتون کردم منتظرتون هستم
مامان ابوالفضل
21 دی 90 12:16
ماشاالله چه دختره عسلی
مامان امیر علی
21 دی 90 16:03
به به چه دخمل نازی .ایشاله که تا اخر موفق و شاد باشی .تراشه ها را به نظر من کمی زود شروع کردین .کاش اول روی بازی های تمرکز و روی حافظه کار م یکردین تا تا اخر راحت و موفق جلو برید .اما خدا با شماست امیدوارم که موفق باشین