ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

عسل مامان و بابا

منو ببخش

1390/7/21 23:21
نویسنده : مامان
1,578 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures

 برا دخترم خیلی روز بدی بود،صبح که بیدار شد احساس کردم کمی سرما خورده آب بینی اش راه افتاده بود براش سرماخوردگی دادم

و نشست برنامه کودکشو نگاه کرد و منم به کارم رسیدم ،قرار بود خاله پری و پرستو هم بیان خونمون و برای عروسی تو خونه ما آماده شن که نهار رو اماده کردم اومدن و بعد نهار رفتیم خونه النا که با کمک مامان النا موهای خاله پری و پرستو رو درست کنیم ،ملینا خانم هم تو اتاق النا بازی می کرد و یه دفعه اومد و دستشو برد سمت بابلیس و یهو جیغ زد که با جیغ دخترم منم جیغ زدمو ملینا ترسید.کلی گریه و دستش هم که سوخت بعد اصلاً گریه اش بند نمی یومد و گریه و جیغ با هم .

بعد از 1 ساعت گریه ، بالاخره تو بغلم خوابش برد و آروم گرفت .

 

 

وقتی هم که از خواب بیدار شد دستشو نشون می داد و می کفت این چیه ؟جالب اینکه دیگه به دستش نگاه نمی کرد و به فکر بازی بود وقتی هم که می خواست دست بزنه با یه دسته باز و یه دست بسته کف می زد .دخترم تقصیر من بود تو که آشنایی با بابلیس نداشتی و نمی دونستی چیه . من باید قبلش بهت می گفتم که دخترم بهش دست نزنی جیییزه .مطمئنم عمراً سمت بابلیس نمی یومدی . دخترم منو ببخش .٢١/٧/٩٠

Dolls Graphic #5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)