ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

عسل مامان و بابا

یه مشکل باور نکردنی

1390/12/3 14:06
نویسنده : مامان
452 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه دوستان وبلاگی

تازگیها یه مشکل جدید برای گلم به وجود آمده اونم اینه که :

 ملینا در یک سالگی خودش علاقه ای به پوشک نداشت و هر سری که خواستم پوشک کنم گریه کرد من هم چون به فصل تابستان نزدیک می شدیم پوشکش نکردم و هر سری که دستشویی می بردم جیش می کرد و دیگه یاد گرفته بود که باید جیشش رو بگه و خیالم راحت شده بود که دیگه جیشش رو هر جا هم که باشیم می گه و حتی شبها هم توی جاش جیش نمی کرد ولی الان یک ماهی هست که از دستشویی خوشش نمی یاد و تو هر جا که باشه جیش می کنه و چون تو این مدت منم باهاش دعوا کردم تاثیر گذاشته طوری که دیروز به عروسکش می گفت جیش نکنی دعوات می کنن.منم رو این حساب زیاد بهش گیر نمی دم که چرا جیش کردی رو فرش و... شاید که دوباره به روال قبل برگرده اگه نظری پیشنهادی دارین برام بگین که دارم کلافه می شم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رضا جونی
3 اسفند 90 14:25
سلام سلام فردا تولدمه، توی وبلاگم تولد گرفتم، خیلی خیلی خوشحال می شم تشریف بیارید تا شما نیاین من شمعا رو فوت نمی کنم http://rezajoon.niniweblog.com
مامان نفس طلایی
3 اسفند 90 17:59
عزیزم من مامان نشدم اما شاید دختر گلت از چیزی تو دستشویی ترسیده یا بدش امده و به قول خودت دعواهای مادرانه ات هم که قطعا از روی محبته یه کوچولو اوضاع رو به هم ریخته ... شاید با بردن اسباب بازی ها تو فضای دستشویی یا دادن هدیه بهش یا تشویق ها و محبت های گرم مادرانه و پدرانه بهتر بشه
عمه مریم
3 اسفند 90 20:27
عمه قربونت بره دم اتاق منو که دیدی ملینا جونم راحت باش
maman yasna
7 اسفند 90 0:34
hatman az ye chizi tooye dastshooye tarside ya shayad bacheye koochiktar az khodesh dide ke cheghadr behesh tavajoh mishe o oon pooshak mishe nemidoonam vali bayad kheili bahash modara koni mohite dastshooie ro ba chizaii ke doost dare por kon shayad behtar beshe