ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

عسل مامان و بابا

رفع مشکل و شیطونیهای ملینا

1390/12/7 11:33
نویسنده : مامان
524 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز مامانM

خیلی وقت بود می خواستم به وبت سر بزنم تا از شیرین زبونیهات و کارهای جدید و شیطونی هات بهت بگم ولی تو این ماه به قدری سرم شلوغه که نگو کارهای ادارهkaos licca smiley 012 و خرید برای عید خیلی مشغولم کرده و یه ذره همچین ازت غافل شدمFree Emoticon

   الحمدالله مشکل جیش نگفتنت هم داره حل می شه از دوستانی که منو راهنمایی کردن از همین جا تشکر می کنم .

  موقعی که می خوام ببرمت دستشویی با عروسکهای مختلف میریم و بهت می گم که عروسکتو جیش بگیر تو هم شروع می کنی می گی جیش جیش وقتی که خودت جیش کردی می گی آها جیش کرد بعد عروسکتو می بوسی و منم تورو می بوسم .روزهای اول که می بردمت به عروسکت می گفتی اینجا جیش نکنی دعوات می کنن همین حرف خودت باعث شد که بفهمم دلیل دستشویی نرفتنت چی بود .آخه وقتی نمی گفتی جیش دارم من و بابا هادی دعوات کرده بودیم و همین دعوای ما باعث شده بودکه تو هم در جیش گفتن خیلی کوتاهی کنی.اما وقتی به عروسکت گفتی که جیش نکنی دعوات می کنن منم سریع جواب دادم نه دخترم دعوا نمی کنیم تازه برات جایزه هم می خریم.که به خاطر همین یه جایزه کوچیک برات خریدم اونم برچسب میکی موس بود که خیلی به برچسب علاقه داری و به دفتر نقاشیت می چسبونی.

الان که همه تو حال و هوای خرید لباس شب عید هستن تو خونه هرکی که برای خودش خرید می کنه بهشون می گی منم ببینم قشنگه مبارکه .

البته برای تو هم یه جفت کفش خوشگل و پالتو (به این دلیل نکنه عید سرد باشه آخه اینجا اصلاً مشخص نمی شه تو فرودین ماه برف و سرما شدید هم داشتیم).شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز          شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز     

جوراب شلواری توسی و سفید و بلوز و شلوار راحتی برای خونه خریدم اما هنوز نتونستم سارافون خوشگل پیدا کنم باید یه هفته هم صبر کنم شاید چیزای بهتری تو بازار بیاد .

  Baby Smileys   یه چیزی هم که داره اذیتم می کنه همین جیغ زدنهاته که اونم باید تحمل کنم چون اقتضای سنته .البته اینم خودت به پرستو گفته بودی.گفتی که پرستو اگه بهم پفک ندی جیغ می زنم پس ببین برای اینکه به چیزی که می خوای برسی با جیغ حرفت رو به کرسی می نشونی اما نه مامان جون منم بلدم چه کنم سریع با چیز دیگه مشغولت می کنم تا جیغ زدن هم فراموشت بشه اما بعضی وقتها هم دعوات می کنم .

از جیغ زدن که بگذریم به شیرین زبونیهات می رسیم که این قسمتو خیلی دوست دارم .دیشب تو فیلم خانم به همسرش می گفت دوستت دارم تو هم به دایی محسن می گفتی خانم می گه خیلی دوستت دارم.می یای تو گوشمون می گی خیلی دوستت دارم. وقتی که ناراحتم یا به خاطر خطاهای تو اخم می کنم می یای بهم می گی مامان از دست من ناراحتی ببخشید دیگه اذییتت نمی کنم .آخ قربون این حرف زدنتو و شیرین زبونیهات برم مامانی.Smiley baby mother

قیافتو ناراحت می کنی و می گی من ناراحتم می پرسم که چرا ناراحتی می گی اخه عمه مریمو دوست ندارم عمه مریم از خنده مرده بودmickeylacht252Claatste.gif آخه دختر تو که عاشقه عمه مریمی چی شد پس البته همون لحظه بود فقط می خواستی یه دلیل برای ناراحتیت بیاری.gumpi2lk.gif

دیگه نمی تونم از شیرین زبونیهات بگم که خیلی کار دارم فعلاً خداحافظ تا بعد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
23 اسفند 90 12:16
نازی دخملی بااین شیرین زبونی.. وااای محیا اصلا جیششو نمیگه..خیلی ناراحتم. اصلا بلد نیست تو دستشویی جیش کنه..