ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

عسل مامان و بابا

حمایت دختر از پدر

1391/4/15 18:57
نویسنده : مامان
464 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم

    ببین تورو خدا این همه زحمت بکش و بشور و بساب کن اخرش هم خودش رو برای باباش لوس کرده و از باباش دفاع می کنه .امروز که بابا تو اتاق داشت با کامپیوتر کار می کرد و گرمش شده بود کمی از پنجره را باز گذاشته بود از اونجایی که منم اصلا موافق نیستم که پنجره باز باشه آخه گرد و خاک امان نمی ده .بعد اومدم گفتم که آخه چرا پنجره رو باز گذاشتی دیدم داری همچین به من و بابا نگاه می کنی از فرصت استفاده کرده و بیشتر با بابا دعوا کردم که آخه چرا این کار رو کردی .دیدم اومدی پیش بابا و به من گفتی آخه مامان ،بابا پنجره رو باز نکرده من باز کردم.

بابا هم کلی با این حرفت حال کرد و به من گفت ضایع شدی دیدی حمایت دختر از پدر رو .منم که دیگه هیچی فقط تونستم لپ های ملینارو بوس کنم .

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

amme maryam
16 تیر 91 23:59
vay .amme fadat beshe elahiiiiiii.amme doret begarde ba in shirin kariyat jigaram
الهه مامان یسنا
17 تیر 91 1:23
عیب نداره وقتی بزرگ بشن میشی محرم راز دخترت. از قدیم همینطور بوده. دختر باباییه ولی همه حرفاش پیش مامانه
خاله باران
17 تیر 91 9:33
برای ملینا خانومم و مامنیه ناز.صبح قشنگتون به خیر
نی نی کارت
17 تیر 91 11:57
سلام دوست عزیز ...... به دلیل بروز مشکلی در نظر دهی وبلاگ من نتوانستم به شما سر بزنم...و الآن خواستم به شما اطلاع دهم که وبلاگ نی نی کارت با موضوعاتی جدید و تازه به روز شده است.. نظرات شما برای من خالی از لطف نخواهد بود..... متشکرم .....مدیر سایت نی نی کارت.....
مانی محیا
17 تیر 91 13:28
چشم شما تشریف بیارید تهران. ما که زنجان اومدنی نیستیم فعلا عزیزم.. در خدمتیم..مگه دستم به این ملینا گلی نرسه..با اون چشای نازش
مامان نیاز
20 تیر 91 10:59
سلام به دخملی و مامانی که ضایع شده قربونش برم که اینقدر با معرفته
❤。★مامان رضا جون★。❤
21 تیر 91 14:01
ای جانممممممممممم جیگری دیگه جیگر