ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

عسل مامان و بابا

دخترم دیگه بزرگ شده

1391/8/1 12:33
نویسنده : مامان
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم

این روزها خیلی احساس می کنم که بزرگ شدی وقتی باهات حرف می زنم خیلی خوب به حرفام گوش می دی و در آخر هم اگه نصیحت باشه می گی چشم و اگه دعوا باشه بازم می گی چشم دیگه این کا رو نمی کنم .

بعد از بازی با اسباب بازیهات ،جمعشون می کنی و می ذاری تو اتاقت و می گی ببین مامانی من اتاقم مرتبه.یه روز که بابا از تخت بلند شد و رو تختی رو مرتب نکرد به بابا هادی گفتی تختت رو مرتب کن ببین تخت من مرتبه .

کمی هم از نظر غذا خوردن بهتر شدی و غذا می خوری اونم نه با قاشق با دستت ولی راضیم و اعتراضی هم نمی کنم .هر طور راحتی بخور .

قبلا به خاطر هر چیزی بهونه گیری می کردی و الان خیلی خیلی خوب شدی و دیگه نه از بهونه گیری خبری هست نه از گریه های الکی.

دوباره تراشه های الماس قسمت دوم را شروع کردیم و خوب داری همراهی می کنی و تو مهد هم سهیلا جون باهات کار می کنه.

شعرهای توی مهد رو آروم آروم برای خودت زمزمه می کنی و هیچ وقت با صدای بلند نخوندی تا ما هم یاد بگیریم.

دو تا کتاب آشنایی با مفاهیم متضاد برات خریده بودم که همون روز اول همشون رو انجام دادی و گفتی که دوباره برات بخرم .منم رفتم کتابفروشیها چیزی برای شما پیدا نکردم ولی بازم هم سر می زنم

دیگه دست راست و چپت رو هم خوب می شناسی

در رنگ کردن نقاشی سعی می کنی که از خط بیرون در نیاری و حتی به من هم تذکر می دی که موقع نقاشی نباید از خط دربیاریم بیرون.

اشکال هندسی رو هم یاد گرفتی و دیگه اینکه رنگها رو هم تشخیص می دی.

خدایا شکرت که بهم ملینا رو دادی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

mahta
1 آبان 91 14:33
سلام.آز این تاریخ تصاویر دست ساخته هایم به صورت روزانه در http://mahtahandmade.persianblog.ir/ قرار خواهد گرفت..... خوشحال میشم سربزنید
amme maryam
1 آبان 91 19:30
vaghean
KHODAYA SHOKRET
k melina joonamo b ma dadi
faghat to y mored pas raft dashte.onam ine k b jaye amme maryam b man tazegiya mige khale


اصلا می دونی چیه عمه مریم خودم بهش گفتم که بهت بگه خالهههه.هههههه
مامان ملینا
1 آبان 91 22:15
هزار ماشالا به این دختر ناز و باهوش که اینقدر باکمالاته.آفرین دخمل زرنگ


ممنونم عزیزم.روی ماه ملینا جون رو ببوس
مامان رضا جونی
2 آبان 91 16:59
سلام عزیزم
شرمنده
خداحافظی درستی هم که نکردم
بازم شرمنده


خواهش می کنم عزیزم
مامان رضا جونی
2 آبان 91 16:59
سلام ملینا جونم شیرین خانم که هر روز داری خانم تر می شی
مامان عسل
3 آبان 91 9:30
هزار ماشالا به ملينا خانوم خوشگل و باهوش
مانی محیا
3 آبان 91 10:11
عزیزم خوندی پستم. خدا رو شکر همه چی خوبه. ایشاله عموجون هم زودی خوب میشن. به به چه دختر مودبی
مامان ترنم کوچولو
3 آبان 91 13:01
ماشالله دختر گل چقده کارای خوب خوب یاذگرفتی دختر منظم وحرف گوش کن و خانوم به تمام معنا


مرسی عزیزم روی ماه ترنم جان رو ببوس
خاله باران
3 آبان 91 19:20
سلام عزیزززززززززززززم.
پس چی ملینا خانوم خوب بود.شما متوجه نشده بودید.یادتونه که من برای سوره کوثرش چی گفتم...


خاله باران خیلی خوشحالم کردی که پیشمون اومدی
خاله باران
3 آبان 91 19:20
دست مامان جون درد نکنه که اینقدر زحمت می کشی براش روی ماه این گل خوشبو را ببوسید....
خاله باران
4 آبان 91 9:20
سلام.معلومه که فراموشتون نکردم.ببخشید.یک کم گرفتارم.ولی همیشه دوستتون دارم.اونم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی.


مرسی عزیزم
زینب(عمه آرتمیس)
4 آبان 91 10:46
سلام به ملینا ومامانی مهربونش,مرسی که به ماسرزدین وتولد آرتمیس روتبریک گفتین. می بوسمتون
نرگسی
4 آبان 91 15:56
مرسی مامانی .. بوسسسسسسسسس برای ملینا جونننننننننن
خاله باران
4 آبان 91 18:46
سربلندي ابراهیم آرامش اسماعیل امیدواري هاجر عطر عرفه وبركت عید قربان رابرایتان آرزومندم امیدوارم امروز غمهایت قربانی شادیهایت گردد.
مامان پریسا
5 آبان 91 0:26
تبریک میگم عزیزم ایشالله همیشه سلامت باشه مامانی اسپند فراموش نشه. راستی عیدتون هم مبارک
مامان رضا جونی
5 آبان 91 10:34
سلام سلام یکی برای ملینا جونم یکی هم برای دوست خوبم عیدتون مبارککککک
مامان ابوالفضل
6 آبان 91 17:11
سلاممممممممممممممم وای چه عالی چه کیفی میده وقتی کوچولوها اینطور نازنازی بزرگ میشن بله برون دایی محسن هم مبارک بوس ملینا جونم
مامان رضا جونی
8 آبان 91 7:47
ســـــــــــــــــلام
آخه باز کجایی
مگه ساعت چند می یای سر کار که الانه خاموشی
من اومدم با هم بگپیم نیستی
آخه این چه وضعشه که برای من درست کردی
روزا که همش ارباب رجوع صبحا هم که خوابی


والله کلی سرم شلوغه .می یام پیشت کمی تحمل کن عزززییییززززممم