ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

عسل مامان و بابا

حرفهای باورنکردنی از ملینا

1391/9/23 9:49
نویسنده : مامان
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

  هر شب که می خواهیم بخوابیم تیکه کلامت شده اینکه نخوابیم من خوابم نمی یاد منم به بهونه اینکه می خواهیم با هم حرف بزنیم می برمت رو تخت و می گم خوب حالا بیا با هم حرف بزنیم ،دیشب هم یکی از اون شب ها بود موقع خواب به چشام نگاه کردی و یه لبخند زدی و بعد گفتی مامان منو دوست داری در جوابت گفتم اره عزیزم تو عشقه منی تو عمر منی بعد دوباره بهم لبخند زدی و گفتی مرسی مامان .منم هم شما رو دوست دارم هم بابا هادی رو .بعد دستم رو روی موهات کشیدم و نوازشت کردم و گفتم خدایا شکرت که ملینا رو به ما دادی دختر به این نازی به ما دادی بازهم شکرت خدایا.

 حالا گفتگوی بین من و ملینا:

 ملینا :مامان کی منو به شما داد؟متفکر

 مامان زهرا: تعجبخدا تو رو به ما داده عزیزم

ملینا:چرا؟متفکر

مامان زهرا :آخه ما نی نی نداشتیم بعد به خدا گفتیم خدایا یه دختر خوشگل و ناز به ما بده و خدا هم حرف ما رو گوش داد و تو رو به ما داد.

ملینا:از کجا منو داد؟متفکر

مامان زهرا:هیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزم دنبال یه جواب می گشتم

مامان زهرا: اول تو نی نی خدا بودی ،بعد هم که ما از خدا تو رو خواستیم خدا تو رو به ما داد .بغل

ملینا: مامانی من می خوام برم

مامان زهرا :کجا دخترم ؟

ملینا :پیش خدا (همچین ناراحت بودی که احساس کردم تمام غصه های عالم تو دلته )

مامان زهرا :گریه کردم زار زدم و گفتم دخترم تو هدیه خدا هستی این حرف رو نزن،چرا این حرف رو می زنی؟

ملینا: آخه خدا به من می گه بیا .بعد شروع کردی به گریه کردن .

مامان زهرا هم باهات گریه می کرد.

دخترم من داشتم خدا رو به خاطر این نعمت وصف ناپذیرش شکر می کردم که به سوال و جواب کشید و نمی دونم شاید جوابهای من به شما اشتباه بوده نمی دونم ولی هرچی بود خیلی غصه خوردم .

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آرشا
23 آذر 91 10:15
ای جون دلم
ملینای خوشگلم اشالله همیشه زیر سایه مامان و بابای مهربونت سالم و شاد باشی ولی خدایی این سوالاشون آدمو بدجور گیر میندازه هااااا
مامان زهرا آخه بی کاری با این وروجک بحث فلسفی راه میندازی که تهش جواب کم بیاری و بشینید گریه کنید؟
اشالله همیشه خندون باشید


آخه اصلا فکر نمی کردم که از این حرفها بزنه.
مامی کتی
23 آذر 91 10:39
با سلام امسال به کودک خود ، دوستان ، آشنایان خود چه هدیه ای می دهید ......؟؟؟؟؟؟ ما برای شما بهترین ها را طراحی می کنیم کافی است عکس های خود را برای ما ارسال کنید پس زمینه مورد نظر خود را بگویید نوع تقویم را مشخص کنید( تک برگ / فصلی / ماهیانه ) مدل تقویم مورد نظر را از کد 1 تا 6 بنویسید تاریخهای مهم مثل تولدها را برای ما درج می کنید ما در اسرع وقت نسبت به طراحی و تحویل فایل به شما اقدام می کنیم . تعدادی از نمونه کارها را دروبلاگ مشاهده می کنید اما هر طرحی که شما بخواهید آماده می کنیم رضایت شما : 100% قبل از تحویل کار کافی است به ما میل بزنید یا پیام یگذارید تا با شما تماس بگیریم اگه دوست داشتید می تونید منو لینک کنید من هم شما رو لینک می کنم
مامان شادن
23 آذر 91 14:59
یه سلام به مامان ملینا و ملینای ناز و باهوشم
مامانش ، طرح اینطور سوالا از طرف بچه ها نشونه هوش بالاشون هست پس اصلا جای نگرانی نیست
همیشه شاد باشین عزیزم




مرسی عزیزم
مامان فتانه
24 آذر 91 0:30
سلام وای چه دختر ناز و بامزه ای دارین خدا براتون نگهش داره...عزیزم اگه خواستی به وبلاگ ایلین من هم سر بزن تا با هم دوست شیم مرسی


عزیزم دوست دارم بیا ولی چه جوری بیام.آدرس وبت رو نذاشتی .اگه دوباره بهمون سر زدی آدرس فراموش نشه

آدرس رو پیدا کردم الانه می یام

مامان پریسا
24 آذر 91 10:11
آخی عزیزم مامانی غصه نخور . ملینا از روی محبت این حرفو زده. چون زیبا براش از خدا تعریف کردی . فکر کرده باید پیش خدا باشه. قربون این دخملی باهوش
مامان ماني مسافر كوچولو
24 آذر 91 15:40
اخي نازي چه سوالاتي ادم نميدونه چي بگه به بچه ها
مامان ضحا
25 آذر 91 7:58
ملينا جون خيلييييييييي شيرين زبوني ولي با اين حرفهات ماماني رو ناراحت نكن مليناي خوشگل و نازانشاالله كه هميشه زير سايه ي پدر و مادر مهربونت شادو سلامت باشي
مامان رضا جونی
26 آذر 91 7:56
واقعا واقعا واقعا یعنی شما فقط با دعا به ملینا رسیدین یعنی هیچ کار بدی زیر لحافت روی لحافت اصلا بدون لحافت نکردین؟؟؟؟ چه جالب ها ولی هر چی فکر می کنم می بینم اخه چرا کله صبح ازت توقع دارم بیای نت که اومدم باهات بچتم ادم بی جنبه به بنده می گن حالا به پات نوشتم اومدم نبودی رفتمممممممممممممممم
ناهید
26 آذر 91 8:04
ای جوووونم این ملینا خیلی شیرین زبونه ها مامان زهرا . خدا واست حفظش کنه .نگران نباش مامانی بچه اس دیگه واسش سوال پیش میاد
مامان عسل
26 آذر 91 9:11
چه گفتگوی مادر و دخترانه جالبی داشتین خیلی شیرین زبونی ملینا جون خدا انشالا همیشه بهتون سلامتی بده و کنار هم شاد باشین
الهه مامان یسنا
26 آذر 91 10:47
جونممم فرشته کوچولو. مامانی رو ناراحت کردی گلم. مامان زهرا قربون اون اشکات دیگه گریه نکن باشه. دخترمون همینطوری یه حرفی زده


الهه جون خیلی ناراحت شدم
مامان آریا
26 آذر 91 11:01
الهی ای جان , خدایا همه این فرشته کوچولوهارو در پناه خودت حفظ کن. مامانی ناراحت نباش دختریمون یه حرفی زده
مامان سانلی
27 آذر 91 17:54
ملینا عسل خوردمت با اون زبونت.....مامان اذیت میکنی؟؟؟ مامان گریه مینداری؟ ای دختر بلا.....
مانی محیا
2 دی 91 10:37
آخی اشکم درومد
مامان چشم عسلی
4 دی 91 16:53
از این دختر چشم قشنگ بلا هر چی بگی برمیاد تازه مامانی این اول راهه خودتو اماده کن