ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عسل مامان و بابا

بدون عنوان

1392/6/5 13:50
نویسنده : مامان
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملینای گلم

 عزیزم این روزا به قدری شلوغ و شیطون شدی که حد نداره،حرفهایی می زنی که واقعا باعث تعجبمون می شه .بهونه گیری می کنی وقتی من سر کار هستم و شما خونه ای همش به مامان جون می گی من می رم بیرون یا خونه عمه مریم.

از مهر دیگه بازم می ری مهد و امیدوارم مربیت همون سهیلا جون باشه آخه باهاش راحتی و نحوه مراقبت و اموزشش واقعا عالیه .از طرفی هم همدیگرو خیلی دوست دارین.

چندشب پیش هم رفتیم خونه عمو منصوری آخه خدا بهشون یه نی نی ناز و خوشگل داده اسمش هم بهراده .عکسشو برات می ذارم ،تمام وسایل بازیه بهراد رو اوردی و برای خودت بازی کردی و کلی خوشحالی در کردی.

یه روز هم امیر و پری جون خونه مامان بودن که از شون می پرسی اگه گفتین بالش به انگلیسی چی می شه ؟امیر و پری با تعجب همدیگرو نگاه می کنن و بعد می گن نمی دونیم .با یه قیافه حق به جانب بهشون گفتی چقدر شما بی سواد هستین.بالش می شه pillow.پری و امیر هاج و واج به هم نگاه می کردن و پری از خنده داشت خودشو می زد.قهقهه

بله دیگه خانم خانما خودش می ره کلاس زبان و انتظار داره که همه بلد باشن .وای به حال من (البته منم پا به پای شما دارم یاد می گیرم)نیشخند

تو خیابون داشتیم می رفتیم می گی مامان بریم رستوران خرچنگ غذا بخوریم /اولش رفتیم برات کتاب خریدم و بعدش هم دیدم نزدیک ساعت 9 هستش و تا برسیم خونه و غذا درست کنم شما خوابت می بره تو ذهنم بود که ببرمت بیرون غذا بخوریم (مادر و دختری،آخه بابا هادی سر کار بود) .که شما هم گفتی وای مامان خیلی گرسنه ام و دلم درد می کنه ،گفتم باشه بریم رستوران.بعدش می گی پس رستوران خرچنگ بریم.رستوران خرچنگ همون فست فود آفتاب هستش که طرف خونه خودمونه.بعدش رسیدیم و سفارش پیتزا دادی تا پیتزا آماده بشه بهم می گی،مامان پس سفارشمون آماده نشد خمیازه

منم اینطور شدم فرشتهچی سفارش آماده هیپنوتیزم

وقتی پیتزا رو آوردن گفتی من از این نمی خوام بله خانم همبرگر می خواست دوباره سفارش دادیم و برات همبرگر آوردن خدا رو شکر خوردی .نوش جونت

دیروز هم امتحان میانترم زبان داشتی که تیچرت گفت خیلی خوب بود و ازش راضیم .

خوب منم از دخمل گلم راضیم

خدا رو به خاطر داشتن دختری سالم و صحیح هزاران مرتبه شکر می کنم.

الان اگه وقت کنم عکسارو می ذارم در غیر اینصورت در اولین فرصت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان رضا جونی
5 شهریور 92 14:43
very very good
آرامین
5 شهریور 92 15:13
هزار ماشالا، خیلی ناز و خوشگله، خدا حفظش کنه براتون
مامان فاطمه کوچولو
5 شهریور 92 23:41
ماشالله ملینا کوچولوی خانم. عزیزم موفقیتت رو بهت تبریک می گم گلم.
مامان ملینا به شما بخاطر همچین دختری تبریک می گم. خدا حفظش کنه. روی ماهشو ببوس


مرسی عزیزم
مامان پریسا
7 شهریور 92 11:09
مامانی؟ شما نمیدونید در رستوران اقای خرچنگ فقط هبرگر سفارش میدن؟

اشپز هم فقط باب اسفنجیه!!!!


اره به خدا خجالت کشیدم
ناهید
10 شهریور 92 13:30
ای جون قربون ملینای باسواد راست میگه دیگه خدائیش ما دیگه در مقابل این وروجکا بیسوادیم
مامان کارن
13 شهریور 92 13:25

woo melina is nice and
Intelligent


tanks
♥من حجاب را دوست دارم♥
26 شهریور 92 1:47
سلام دوست خوبم ....**عيدت مبارك**....مطالب جديدتو خوندم...اومدم بگم متاسفانه از امروز تا چند روز آينده ، اينترنتم قطع ميشه....اما وبم هر روز ساعت هفت صبح و گاها بعد از ظهر ها آپ ميشه....ميخواستم بگم حالا كه نيستم منو و وبم رو تنها نذاريد ...وقتي برگردم حتما حتما بهت سر ميزنم و آپ هاي جديدتو ميخونم...منتظرتم...

ملينا جونم عاااااااااااااااااااااااااشتم[ماچ0 ]