ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

عسل مامان و بابا

السلام علیک یا زینب کبری(ع)

1393/12/5 12:16
نویسنده : مامان
531 بازدید
اشتراک گذاری

 

ز بیت مرتضی (ع) شاه ولایت اختری سر زد
که از نور رخش، ارض و سما را زیب و زیور زد
بود میلاد زینب (س) آن که اندر روز میلادش
در آغوش حسینش خنده بر روی برادر زد

 

از آسمان پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: وسیع تر از من است
از کوه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مقاوم تر از من است
از آینه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: پاک تر از من است
از آب پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: زلال تر از من است
از مادر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مهربانتر از من است
از پیامبر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: از تمام یارانم به من نزدیک تراست
ازخودش پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: خادم خدا

خاله پری جونم ؛روزت مبارک .بوسبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (10)

مامانی رضا جون
5 اسفند 93 15:41
مبارک باشه خاله پری
فاطمه
16 اسفند 93 9:27
با عكسهاي الينا آپم.يه سر بزن دوستم
مامان کارن
27 اسفند 93 10:57
دلت آبى تر از دریا عزیزم / به کامت گردش دنیا عزیزم الهى همیشه چون گل بخندى / بهارانت خوش و زیبا عزیزم سال نو مبارک
مامان
پاسخ
فرشته جونم سال نو شما هم مبارک باشه .
ناهید
27 اسفند 93 12:45
خداوندا ! در این آخرین روزهای سال دل من و دوستانم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان، هر کجا زخمی هست مرهم، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق، جای آنرا فرا گیرد “سال نو پیشاپیش مبارک”
ترانه
28 اسفند 93 11:46
تولت مبارک ملینا جون همیشه سالم و سلامت باشی
مامان
پاسخ
فدات بشم ترانه جووونم
مادر بزرگ
28 اسفند 93 21:32
سلام سعادت ، سخاوت ، سربلندی ، سروری ، سلامتی ، و سرور که بهترین هفت سین زندگی است را برای شما دوست عزیز آرزومندم . . . سال نو پیشاپیش مبارک تولدت هم مبارک به این دختر خوشگل هم اسفند دود کنید خیلی خوشگله میبوسمش
مامان
پاسخ
سال نو شما هم مبارک باشه .ممنون عزیزم
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
14 فروردین 94 18:44
سلام بهارت مبارک ملینا جونی انشاالله زیر سایه پدر مادر سالم و سلامت باشی... سال نوی شما دوست گلم مبارک باشه
ناهید
17 فروردین 94 8:44
سلام زهرا جون سال نو مبارک امیدوارم امسال بهترین سال زندگیتون باشه . و خواهش میکنم از شما دوست گرامی که زودتر وبلاگتان را آپ بفرمایید . دیگه چشام این طوری شده از بس اومدم وبت و آپ نبودی خواهر . بوس بوس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه.چشم انشالله وقت کنم حتما آپ می کنم
بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 22:59
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
مانی محیا و دوقلوها
22 فروردین 94 19:25
سلام عزیزای من سال نوتون مبارک. ملینای قشنگم چطوره. میس یو خیلی زیاد..