ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عسل مامان و بابا

ملینا مهمون سوین

1391/2/5 14:27
نویسنده : مامان
650 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلکهای جالب آروین

سلام نازگلم

    عمرم وقتی که از سرکار برگشتم دیدم داری ناهار می خوری کلی ذوق کردم اما خاله پرستو گفت ببین زهرا ،ملینا غذاشو نمی خوره .گفتم بده ببینم شاید بدم بخوره اما نه نشد باز هم بد غذا شدی و تا چند روز هم گرسنه باشی عمراً صدات در بیاد تازه کلی هم ذوق می کنی که آخ جون غذا نمی خورم دیگه موندم چه کنم هر کسی هم که می بینه می گه ووااای زهرا دخترت رو چرا لاغر کردی آخه مگه من بهش رژیم غذایی دادم یا بهش نرمش می دم که می گید چرا دخترت رو لاغر کردی چه کنم نمی خوره عصابمو خط خطی کرده و درمونده شدم .EmoPackv12_008.gifEmoPackv10_021.gifEmoPackv10_093.gifEmoPackv9_036.gifEmoPackv13_002.gifEmoPackv10_100.gif

کاش تو هم مثه این خانمو غذا می خوردی118.gif

باید پیش متخصص ببرم .zus005.gifبعد از کلی کلنجار نتونستم از پست بر بیام خوابت می یومد بردم خوابوندم و خودم به کارام رسیدم عصرونه هم برات پوره سیب زمینی آماده کرده بودم که وقتی بیدار شدی دادم اونم به زور برنامه کودک  و حرفهای من که دیگه دهنم داشت کف می کرد خوردی وگرنه لب به اونم نمی زدی  اصلاً من ناراحتم ،غصه دارم (این از تیکه کلام های خودته عزیزم)

 

  شام هم که خونه پسر عمه من (بابای سوین )دعوت بودیم که همگی اماده شدیم و رفتیم خونشون.امیر مهدی و ایلیا هم بودن با هم که جور بودین و بازی می کردین .ایلیا خیلی هواتو داشت و همش مراقبت بود ایلیا 6 سالشه و حتی موقع شام بعد از اینکه غذای خودش رو خورد داشت به شما هم غذا می داد (الهی چه پسر مهربونی)14.gif.کلی با هم بازی کردین و اتاق سوین رو به هم ریختین . آخر شب بود که دیگه اماده شدیم اومدیم خونمون .موقع خواب هم که اصلاً خوابت نمی یومد و فکر کنم ساعت یک و نیم نصفه شب بود که خوابت برد .شیطونکم

www.smilehaa.org

 

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عسل
5 اردیبهشت 91 14:49
ملينا جونم چرا آخه غذا نميخوري خوشگل خاله؟ مامان ملينا ، عسل هم يه وقتا اين طوري ميشه. و من واقعا اون روزهايي که خوب غذاشو نميخوره حرص ميخورم و 1000 تا ادا و شکلک در ميارم تا چند قاشقي بخوره به اميد روزي که همه ني ني ها مثل اون خانومه که عکسشو گذاشتين غذا بخورن
مامان رها
5 اردیبهشت 91 23:30
سلام زهرا جون عزیزم من و تو فکر کنم حالا حالا ها درگیر خوردن این وروجکها هستیم یعنی میشه ما هم ببینیم که اینا خودشون و بدون هیچ شعر و قصه و ترفند و......یه ظرف غذا بخورن امیدوارم همچین روز رو ببینیم
عمه زینب دانیال
7 اردیبهشت 91 12:55
سلام