ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

عسل مامان و بابا

چشمهایـــــــم را بسته ام ، تا تو را ببینم...

1391/4/10 18:06
نویسنده : مامان
433 بازدید
اشتراک گذاری

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩Orkut Image

مادر که می‌شوی گاهی دلت می‌گیرد. گاه بی‌اختیار اشک میریزی و چون مادری وقتی همه خوابند گریه می‌کنی …

دلت می‌خواهد همه تاجهای افتخار مادر بودن را به کناری بگذاری و خودت راه نگاه کنی

گاهی خالی می‌شوی از همه خنده‌ها، گاهی دلت فقط یک جاده می‌خواهد که بروی اما نمی‌دانی کجا؟ و چرا؟

گاهی حتی آزاد نیستی که فکر کنی، که بسازی، بنویسی و دلت می‌گیرد و تو سوال می‌کنی و من هیچ نمی‌گویم و تو اصرار می‌کنی و من …

دلم می‌گیرد وقتی از تو فرار می‌کنم و دلم پیش توست، نمی‌دانی چقدر دردناک است رها کردن دست کوچکی که می‌دانی چند صباحی دیگر از میان دستانت خواهد گذشت.

آنوقت بحال همه این حالهای ناخوش گریه می‌کنی

مادر که می‌شوی دیگر خودت نیستی و هرگاه به یاد خود تنهایت می‌افتی دلت می‌گیرد

می‌دانی گاه زیر فشار آنچه که هستی و باید باشی خرد می‌شوی و بعد فکر می‌کنی که سخت‌ترین کار دنیا وقتیست که پاهایت باید برود و دستانت بسازد و چشمانت بخواند و ببیند و زبانت شعر بگوید و میان این همه مادر باشی!

و بعضی روزها به نساخته‌ها و نگفته‌ها و نرفته‌ها فکر می‌کنی و باز … دلت می‌گیرد

مادر می‌شوی یک روز و خواهی دید چقدر سنگین و شیرین است پروبال دادن به مخلوقی که از بدنت جدا شده و می‌دود تا بپرد و تو سخت می‌کوشی تا میان این همهمه بالهایت پرواز از یادشان نرود

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

بابای ملیسا
10 تیر 91 20:56
با سلام . وبلاگ ملیسا جوون با کلی عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال می شم سری به ما بزنید و با یک نظر ما رو مورد لطف خودتون قرار بدید . منتظر نظرهای قشنگ شما هستیم .
خاله باران
11 تیر 91 14:22
نازمی...
❤。★مامان رضا جون★。❤
11 تیر 91 23:50
سلام عزیزم
عالی بود عزیزم عالی

من فردا دارم می رم
دلم براتون تنگ می شه
ملینا جون رو یک عالمه ببوس
اینا هم برای شما دوست خوبم
انشالله هفته بعد می یام می بینمت

مواظب خودتون باشید.
ماماشهین نیازخاتون
12 تیر 91 1:28
باسلام وآرزوی موفقیت برای شما .منم دوست دارم .تو ختم قرآن شرکت کنم...
مامان حلما
12 تیر 91 10:42
سلام . پست بالایی نشد کامنت بذارم میخوام توی طرح قرانی شرکت کنم . بخش عربی . خبرم کن و ملینای نازت رو ببوس
خاله باران
12 تیر 91 11:45
سلام.خواهش می کنم عزیزم...نه بابا شوخی بوده...بحث سر اینه که خاله باران کدوم را بیشتر دوست داره.البته بین زهره جون و مامان کوثر.دیروز در یک زمان من با 5 نفر حرف می زدم.مامان پریسا و علی جون کاری به اونا نداشتند.همین طوری ناظر بودند. حالا خودت را نگفتی چته؟


مامان نیاز
12 تیر 91 12:05
سلام عزیزم متنت خیلی زیبا بود راستی مامان شهین مادر بزرگ نیاز منه یعنی مامان من وبلاگش هم : www.avazeghoo.niniweblog.com
خاله باران
12 تیر 91 12:23
چقدر عکست با ر.حیه است.منظورم گل رزته...
خاله باران
12 تیر 91 12:55
نه.تو فارسیش موندم.ترک که نیستم.ولی موسیقیشون را دوست دارم..فقط گلدی:یعنی امدن نه؟


بله خیلی ممنون که فقط اینو بلدی
الهه مامان یسنا
12 تیر 91 18:49
این پستت خیلی به دلم نشست. حال و هوای این روزای ما مثله همه دوستت دارم
الهه مامان روشا جون
13 تیر 91 2:37
سلام دوست عزیز.دخترم روشا تو مسابقه نی نی خانه دار شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدین. http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php حتما آدرس وبلاگتون رو بذارین که رای ثبت شه.سه شنبه آخرین روزه.
دوست مهربون
13 تیر 91 14:01
هرگز هرگز هرگز بیتو نمیخندم بیتو بعده عشقی هرگز نمیبندم خدا خدا خدایا اگر ب کامه من جهان نگردانی جهان بسوزانم اگر خدا خدا خدایا مرا بگریانی من آسمانت را ز غم بگریانم منم ک درده ز نامرادی فسانه ها دارم منم ک چون گل شکفته برلب ترانه هادارم دنیاااااااااا فروغ آرزوها ب رنج جستجوها پایان تویی توبیا ک بیتو آهه سردم ک بیتو موجه دردم پایان تویی
دوست مهربون
13 تیر 91 14:01
مانی محیا
13 تیر 91 14:22
به به چه متن و گل زیبایی
خاله شيدا
14 تیر 91 9:51
سلام خاله جون منتظرتيم