ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

عسل مامان و بابا

اونقدر خونه مامان معصومه شلوغ کردم

1391/12/15 8:50
نویسنده : مامان
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

صبحت بخیر عزیزم،دیروز که از سرکار اومدم دیدم مشغول بازی هستی ،مامان جون ناهار رو آماده کرد ناهار هم ماکارونی بود از اونجایی که ماکارونی خیلی دوست داری خوب خوردی و سیب زمینی هاش هم که قبلا خورده بودی.بعد ناهار هم دیگه بردم بخوابونمت تا خودم به کارهای خونه تکونی برسم اولش می گفتی نه خوابم نمی یاد وقتی سرت رو بالش اومد هیچ نفهمیدی کی خوابیدی ،منم از فرصت استفاده کردم و کارام رو انجام دادم .ساعت 6:30عصر بود که بیدار شده بودی و آماده کردمت و بابا هادی هم اومد تا باهم بریم بیرون برای تعویض کفشهایی که برات خریده بودم آخه قبلیه کمی برات تنگ بود چون خودت رو نبرده بودم ولی اینبار خودت رو هم بردم که کفشی که به پات می شه انتخاب کنم .و بعد از اونم رفتیم خونه مامان جون معصومه تا عیدی مامان جون و بابا جون رو بدیم.از اونجایی هم که هوا خیلی بادی بود و چنان زو زه هایی می کشید که من خوذم خیلی می ترسیدم .تو مسیرمون هم یه درخت خیلی بزرگ روی یه ماشین افتاده بود وقتی این صحنه رو دیدی به قدری تعجب کرده بودی که همش با هیجان برامون تعریف می کردی و می گفتی باد یه درخت خیلی بزرگ رو رو ماشین انداخت وای وای .تو خونه مامان جون هم به قدری شیطنت کردی که خودت گفتی خسته شدم.شب هم وقتی برگشتیم خونه خودمون به مامان جون پرستو می گفتی اونقدر خونه مامان معصومه شلوغ کردم که نگو.فقط خونه اونا می تونم شلوغ کنم.راستم می گی آخه اونجا کسی هم نبود و شلوغ هم که می کردی بهت چیزی نمی گفتیم ولی جاهای دیگه شلوغ کردن ممنوع است.مشغول تلفن

به قدری خسته شده بودی که به محض رفتن به رختخواب خوابت گرفت.خمیازه



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان رها
15 اسفند 91 12:28
http://temparti.blogfa.comsسلام عزیزم ببخش دیر شدhttp://baby-graphic.blogfa.com
مامان فتانه
15 اسفند 91 15:24
خانمی ما عکس میخوایم پس این عکس دخملی کووووووووو
amme maryam
15 اسفند 91 21:15
vay nafasam shologhiyaye to vase ma noooshe
ناهید
16 اسفند 91 12:42
سلاااااااااااام به ملینا جونم و مامان زهرای عزیز خوبین ؟ خوشین ؟ سلامتین ؟
مامان زهرا تقویمی که میخواستی سارش بدی آماد نشده همونی که میخواستی عکس ملینا روش باشه ؟ منتظر عکس تقویم هستیم


وای نگو ،همش امروز فردا می کنه .ولی اگه نده مجبورم به جای دیگه سفارش بدم
آتيلا جون و مامان شيما
16 اسفند 91 16:21
سلام مادر خانومي... ماشاا... ب گل نازت... خيلي ماهه خدا حفظش كنه...
مامان کوثری
16 اسفند 91 16:31
سلام عزیزم بله تم سیندرلا هم دارم عکس ها تون رو بفرستید تا براتون طراحی کنم راستی تک برگ سیندرلا میخواین با 4 برگش ؟
مامان کوثری
16 اسفند 91 16:34
آهان باشه نوشته بودین که تک برگی میخواین باشه عکس هاتون رو بدین تا درستش کنم
قالب و تقویم کودکانه
16 اسفند 91 17:37
سلام عزیزم بله با تم سیندرلا براتون تقویم درست می کنم فقط لطف کنید عکس های دختر خوشلگتون رو برام میل بزنید به امیدخدا وقتی درست کردم یه تست براتون می فرستم که از هر لحاظ تائیدش کنید و اگر خواستید جاییش رو تغییر بدم ، تغییرات رو روش انجام بدم اینم ای میلم calendar.taghvim@gmail.com
مهسا مامان کیارش
16 اسفند 91 23:59
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اسفند 91 3:52
#####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
محمدحسين(قهرمان كوچك)
18 اسفند 91 15:05
***$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j _____آپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r _______آپم_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________آپم___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___________آپم_______$$____$$$$$$$$$$$$$$ ________________$$______$$$$$$$$$$$$$$ ______________$$________$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$ __________$$____________$$____$$$$$$ ________$$______________________$$$$ ______$$__________________________$$ ____$$____________________________$$ __$$______________________________$ ____$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$ __$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$ __$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$ ____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$ _____$$$$$$????????????$$$$$ _______$$$$$$???????$$$$$$$ _____$$$*****$$$$$$$$********$ _$$$$***********$**************$ $$$$$********** ** **** *********$ $$$$$$$$$******آپم * **************$ $$$$$$$$$$$*** * *آپم*****$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$***آپم ** ***$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$******آپم***$$$$$$$$$$$$ _____$$$$************$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$************$$$$$$$$ _$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$ $$???????????$$$*****$$$???????????$$ $$????????????$$$$*$$$$$???????????$ $$????????????$$$$$$$$$$?????????$$ $$$?????????$$$____$$$$$???????$$$
مامان رضا جونی
19 اسفند 91 11:14
سلام
من نفهمیدم برای چی عیدی بردین خونه مادرشوهرت؟؟؟
اونم قبل عید


سلام ملیحه جون حالت خوبه.
ملیحه جون یعنی اینکه چرا بردیم منظورت رو نفهمیدم.ولی خوب رسم بر اینکه به مادر شوهرم و پدر شوهرم و پدر و مادرم عیدی بدم.مگه شما رسم ندارین؟
مامان رضا جونی
19 اسفند 91 19:59
سلام نه عزیزم ما فقط عیدی می گیریم
بعدش چرا قبل عید
می خواستی قبلش بدی که اونا گنده ترش رو برای عیدیت بدن
شرمنده خانمی من گوشیم روی بی صدا بود متوجه نشدم


نه عزیزم به گنده یا کوچیک بودنش نیست رسمه .خواهش می کنم
مامان آرشا
22 اسفند 91 11:49
ملینای نازم آرشا پیشاپیش تولدت رو تبریک میگه. چون قراره بریم سفر شاید نرسیم اون روز تولدت رو تبریک بگیم. اشالله 120 ساله باشی عزیزم


ممنون گلم .ان شالله که سال خوبی داشته باشید و سفرتون بی خطر باشه.
مامی بهنام وملینا
25 اسفند 91 14:30
سال نوتون پیشاپیش مبارک بوس واسه ملینا جون ومامانش
مامان پریسا
26 اسفند 91 12:04
سلام گلم. پیشا پیش عید شما مبارک
ارغوان
26 اسفند 91 23:50
#####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____سلام ملینا جونم من اپم...زودی بدو بیا ...نظر فراموش نشه گلم
مامان عسل
27 اسفند 91 9:27
تولد ملینا جون ناز و خوشگل رو تبریک میگم البته یه روز زودتر انشالا ۱۲۰ ساله بشی عزیزم و همیشه کنار بابا و مامان مهربونت خوشحال و خندون و سلامت باشی
خصوصی


ممنون عزیزم
مامان کارن
10 اردیبهشت 92 14:12
وای خاله من واقعا واقعا واقعا شرمنده شدم خیلی خجالت کشیدم امیدوارم همیشه شاد سلامت با بابا ومامان مهربونت که اینقدردوست دارن خوشبخت زندگی کنی عزیزم میبوسمت بازم عذر میخوام


عزیزم این چه حرفیه خواهش می کنم.بوس برای کارن گل پسر شیک.
مه سیما
13 اردیبهشت 92 22:57



؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟