ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عسل مامان و بابا

مسابقه وبلاگی

1392/4/6 9:02
نویسنده : مامان
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملینا جونم

امروز از طریق یه دوست مهربون( مامان نیایش جون ) دعوت شدم به یه مسابقه . ممنون مامان نیایش

۱- بزرگترین ترس زندگی شما چیست؟

دوری از خانواده ام

۲-اگه ۲۴ ساعت نامرئی می شدی چکار می کردی ؟

می رفتم خونه ببینم این پدر و دختر دارن تو نبود من چیکار می کنن.

۳-اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یه آرزوی ۵ الی ۱۲ حرفی شما رو داشته باشه چه آرزویی می کردی؟

ظهور آقا امام زمان

۴- از میان سگ- اسب- گربه- عقاب- پلنگ کدوم رو دوست داری ؟

اسب

۵-کارتن مورد علاقه دوران کودکی شما؟

چوبین

۶- در پختن چه غذایی تبحر ندارید؟

املتگریهآخه همیشه یا گوجه اش زیاد شده یا کم و یا بی نمک

۷- اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟

در مقابل ملینا چشم غوره و در مقابل بابا هادی سکوت

۸- با مرغ - اورانیم - دریا و خسته یه جمله بسازید ؟

مرغ در دریا اونقدر اورانیم خورد تا خسته شد

۹-دو بیت شعر که خیلی دوستش دارین ؟

شعر بلد نیستم

۱۰- اگر بخواهید با تونل زمان یه روز از زمان رو به حال ُگذشته یا آینده سفر کنید اون روز کدومه؟

آینده بچه هام رو ببینم 

۱۱-شما چه رنگی هستید و چرا ؟

مشکی ،علاقه دارم

۱۲-اگر قرار باشه از ایران بروید کدوم کشور رو برای زندگی انتخاب می کنید ؟

من جایی رو دوست ندارم

۱۳- بهترین اس ام اس موجود در باکس گوشیتون ؟

پیامکهای سهیلا جون

۱۴-اگر قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب دعوت کنی چه کسانی هستند ؟

دوست خوبم سمیه جون(مامان رها)- دوست خوبم سمیه (مامان زهرا)- مامان کارن

۱۵-اگر قرار بود یه کلمه رو از لغتنامه حذف کنی چه کلمه ای بود ؟

بیماری

۱۶- کسی رو بخواهید ملاقات کنید؟

مد نظرم نیست

۱۷-اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید؟

هستی زندگیم

۱۸-خودت رو شبیه چه میوه ای می دونی؟

گلابی

۱۹- سه خصوصیت بد اخلاقی شما؟

اعتماد به نفس پایین- به همه زود اعتماد می کنم- نه گفتن به طرف مقابل برای انجام دادن کاری

۲۰-کاشکی .......؟

کاشکی منم امروز با مامان جون و بابا جون می رفتم مشهد اما......

وقانون مسابقه برای دعوت سه نفر از دوستامون

۱-مامان رها

۲-مامان کارن

۳- شبنم جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان سویل
6 تیر 92 9:41
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
ღبارانღ
6 تیر 92 11:18
سلام عزیزم...
ممنون از مهربونی هات...شما لطف دارید... ملینا خوشگلم خوبه؟


سلام باران جون الحمدالله خوبه .ممنون که پیشمون اومدی
ღبارانღ
6 تیر 92 11:19
جوابهاتون جالب بود...
ان شالله همیشه خوب و سلامت باشید از لغت نامه تون بیماری حذف بشه و شکر گذاری پر رنگ تر بشه...باز هم ممنونم..


بله ان شالله .
مامان کارن
6 تیر 92 11:28
سلام من آپم اگه مقدوره بیاچت


تو چتم بیا دیگه
دوست مهربون
6 تیر 92 12:05
ممنونم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
8 تیر 92 4:17
آخه اين چه كاريه با من ميكني؟
دوساعته دارم اين پيام كوفتي رو به مردم ميفرستم آخرش هيچ اتفاقي نيوفتاد....واقعا رفته بودم سر كار....البته منتظر عكس خاصي نبودما!!!!! محض كنجكاوي بود...خوش آدرس وب رو تو نظرات نذاشتم وگرنه هر بدوبيراه بود نثارم ميشد!


فاطمه جان نفهمیدم منظورت چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نیایش
8 تیر 92 13:39
سلام من به ملینا جون رای دادم


ممنون عزیزم ان شالله جبران می کنم.
مامان کارن
9 تیر 92 10:24
سلام خاله من کدملینارویادداشت کردم که با کارن بفرستم کارن هم شرکت کرده ممنون میشم شماهم بهش رای بدید کد281 به شماره پیامک 20008080200 مرسی عزیزم سه شنبه ساعت 12بیا چت


سلام فرشته جون من دو روز پیش اس زدم ولی به دوستانم هم می سپرم که به پسمل خوشگلت رای بدن من ندیم تو وبت شرکت در مسابقه رو .ببخشید.باشه اگه یادم باشه می یام.
ریحانه(مامان پارسا)
9 تیر 92 10:36
سلام عزیزم جوابهات خیلی عالی بود
عکس ملینا جون هم خیلی عالیه حتما بهش رای میدم


ریحانه جون ممنون از لطفت در ضمن کنار کد ملینا کد 281 رو هم بزن لطفاً،کارن جون هم شرکت کرده
(زهره)مامان فاطمه
9 تیر 92 12:23
سلام من رای دادم ولی اگر یه خط از آشناهامون پیداکردم حتما رای میدم شماهم به نی نی من رای بده ها .ماشااله دخملتم خیلی قشنگه


سلام منم رایم را دادم ولی به روی چشم به دوستام هم می سپرم که به دخمل خوشگلمون هم رای بده .موفق باشید.
مامان سانلی
9 تیر 92 15:44
جوابهات عالی بود فقط یه دونه اش بد بود...
منو شام دعوت نکرده بودی


مامان سانلی عاشقتم شما رو که دیگه دعوت نیاز نیست .تشریف بیارین در خدمتیم.خوشحال می شم به خدا
مامان ضحـــــــــــــــا
10 تیر 92 7:55
سلام خاله جون
ملينا جون كاشكي زودتر بهم ميگفتي چون من يكبار راي امو دادم ولي نگران نباش به همسري ميگم تا به گل دخترمون راي بده.انشاالله كه موفق بشي خاله


ممنون عزیزم
الی مامی آراد
10 تیر 92 8:45
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رايتون نياز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون


سلام عزیزم موفق باشی .راستش مامان اراد من با گوشی خودم فرستادم کدها رو .ولی به دوستام هم می گم کد 290 رو هم کنار بقیه کدها بزنن.
ناهید
10 تیر 92 14:00
سلام من به ملینا رای دادم


خاله ناهید هزاران بوس نثارت می کنم
مامی بهنام وملینا
10 تیر 92 17:46
خانومی من به خوشگل خانوم شکمو رای دادم ایشالله که برنده شه


مامی بهنام ممنون از لطفت ،بوس
محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 3:26
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
منتظر راي شما هستم.

منم بهت راي ميدم


عزیزم چشم ،فقط من خودم رای دادم به یکی از دوستام می گم که به کد 343 قهرمان کوچک رای بده
Maman arshe
11 تیر 92 14:31
Man o arsha ham be melina ray dadim unam 2 taaaaa
Ishalla barande besheeee


آرشای گلم دستت درد نکنه.عزیزم هوارتا ماچ
مامان فتانه
11 تیر 92 17:30
خيلي قشنگ به مسابقه جواب دادي...خيلي عكس ني ني شكمو قشنگه...حتما بهش راي ميديم شما هم ايلين جونو فراموش نكنين


چشم عزیزم