ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عسل مامان و بابا

ملینا به روایت تصویرها

1392/4/11 19:07
نویسنده : مامان
2,856 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های شباهنگ Shabahang- Hello: 1 

سلام دختر شیرین زبونم بالاخره تونستم عکسایی رو که تو مناسبتهای مختلف گرفته بودم رو برات تو وبت بذارم حالا با تصاویر بهت می گم که کجا ها رفتیم و چه کردیم باشههه.پس بریم پایین

ژست شیرینت با لباس خوشگلت که مامان جون تو سیسمونی از رولان برات گرفته بود و الان تنت می شه .برای اینکه داریم می ریم تولد سوین جون که ٢٧ خرداد بود و من الان تونستم عکساشو برات بذارم نیشخند

عاشق تک تک این ژستاتم قربونت برم

گلمی

عمرمی

 

عشقمی 

نازمی 

نفسمی  و اینم سوین جون تو تولدش

 این لباستم باز از رولان خریدم و چون امسال اصلا واست سارافون نخریده بودم و همش می گفتم می رم تهران و از این ٧ حوض مانی محیا خرید می کنم و کلی پول تو جیبم می مونهچشمکنیشخند اما به من نیومده پول تو جیبم بمونه و رفتم دو تا سارافون خوشگل برات خریدم و ناز شدی باهاشون

اینجا هم آماده شدی بریم جشن نیمه شعبان خونه عمه لیلا

 قربون ژستت برم منننن

 

 چش سیاه من عاشقتممممممم

 اینم یکی دیگه از سارافونهات که به انتخاب خودت بود و خیلی هم دستش داری و آماده برای رفتن به عروسی برادر سهیلا جون(مربی مهدت)

 خیلی خوشگل و ناز شدی عمرممممممممم

 مهربونممم

 این عکس رو هم خودت گفتی که از فاصله دور برات بندازم و اینطور تار افتاده

 اینم اسکوترت که برای خرید این کلی بهمون گفتی که برام اسکویت بخرین ولی ما می گفتیم نمی تونی امکان داره بیفتی ولی به مامان تارا می گفتی که من همش می گم برام اسمویت بخرن ولی نمی خرن .این بود که گفتیم تا به کسای دیگه نگفتی و ما را به پدر و مادر خسیس تبدیل نکردی بخریم بفرما مبارکت باشه گلمم

 

بازم فرار از عکس و گریه کردن 

 

اینم آتیلا جون دوست هم مهدیت که تو عروسی بود 

 

 

اینجا هم عروسی دختر عموی من پروانه جونه که ٧تیر ماه بود و به ما که خیلی خوش گذشت . انش الله که خوشبخت بشن و این پسر خوشگل و موشگل نوه عموم سینا جونه. 

 

 

 

 

 

 این النا خانم تو عروسی عمه اش که عروس شده (نوه عموم)

اینم عروس نازم ملینای شیرین زبونم 

 

ان شالله همیشه تو شادی و عروسی گلممممممممممم

 

 

پسندها (1)

نظرات (39)

مامان سانلی
11 تیر 92 19:45
اول...............
اولین نفر خودم کامنت گذاشتم

قربونت برم ملینا جونم اینقدر خوشتیپی
شما هر چی بپوشی بهت میاد و خوشگله از بس خودت مثل ماه میمونی..

چقدرم خوش سلیقه...لباسی که خودت انتخاب کردی محشره.....

مرسی مامان سانلی که پیشمون اومدی .
مهسا مامان کیارش
11 تیر 92 20:09
عزیزدلم عکسات یکی از یکی خوشگلتر و ملوستر بودن کلی کیف کردم لباسات هم خیلی خوشگلن ملوسک خانوم عاشقتممممممممممممممممممممم


ممنون عزیزم
مامان پریسا
11 تیر 92 23:10
مبارک باشه عزیزم. هم لبسهای خوشکل و هم عروسی هایی که رفتی. به به چه لباسهای خوشکلی
مامان مهرناز
11 تیر 92 23:43
به به چه عکسای نازی
چه لباسای خوشکلی همشون بهت میاد ماه شدی مبارکت باشه
عزیزم بهت رای دادم ان شالله برنده شی


سلام مامان مهرناز ممنون که سر زدی و بازم ممنون به خاطر رایت
محمدحسين(قهرمان كوچك)
12 تیر 92 0:41
خوشگل خانومم........همه عكساتو ديديم خيلي خيلي خوشگل و ناز بود....هزارماشالله بزرگ شدي....خانوم شدي.....


ممنون محمد حسین جان
♥ نیم وجبی ♥
12 تیر 92 2:44
فدای این پرنسس خوشگل و خوشتیپ و ملووووووس
عشقمیییی
لباسهاش یکی از یکی خوشگل تر
راستی اسم " رولان " اومد مامانی احیانا شما سنندج نیستین؟


نه عزیزم ،کارخانه رولان تو شهر بیجاره و شعبه تو شهرهای مختلف داره .من زنجان هستم
مامان ضحـــــــــــــــــــــا
12 تیر 92 7:55
ســــــــــــــــــــــلام
بذار اول بگم كه ماماني اسپند يادت نره هاااااااااااااااااااااااااااااا
ملينا جون از انتخاب لباست مشخصه كه خيلي خوش سليقه اي
لباسهاتم كه يكي از يكي خوشگلتر ونازتر وخودت هم كه ديگه حرف نداري
ماماني اين فروشگاه رولان تو شهر خودتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واجب شد كه يه سر بيام.البته اگه مسيرمون افتاد اونورااااااااااا


مامان ضحا ،فروشگاه رولان اولها مارک رولان هم می یاورد ولی الان فقط کار ترک می یاره .اگه می خوای مارک رولان بخری شهر چالوس هم تنوع خیلی بالا بود .رولان شهر ما تو لباسهای ترک تکه واقعاً.خیلی خوشحال می شیم تشریف بیارین قدمتون روی چشم.
مامان کارن
12 تیر 92 8:09
سلام عزیزم بازم مثل همیشه ملینای من نازوقشنگه خاله قربونش بره میبوسمت عزیزم زهراجون ساعت 12آمدیم تایک منتظرماندیم آنلاین هم شدید ولی نیامدیدامروزهم ساعت12 منتظرم اگه تونستی واین پیامودیدی بیا


اتفاقا دیدم اومدی ولی تو اتاقم جلسه بود و نمی تونستم .ان شالله چشم امروز ساعت 12 می یام.
مامان ملینا و کوروش
12 تیر 92 9:06
فدات شم دلم می خواد بگیرمت تو بغلم فشارت بدم. البته با اجازه ی مامانی
آخه مامانی چرا انقدر عکسای این خوشمله رو می زاری دل ما رو آب می کنی؟



دیگه چه کنم عزیزم
مامان نیایش
12 تیر 92 9:31
سلام واقعا لباساش قشنگن . آفرین به این سلیقه مادر و دختر . مواظب باش دختری چشم نخوره .


چشششششششششششمممممم
مانی محیا
12 تیر 92 9:55
به به عجب عکسای نازی. چه لباسای قشنگی... جیگرم مبارکت باشه. شما بیا 7 حوض حالا... بیشتر میتونی واسه خودت خرید کنی.. منتظرم دوستم. شعار نده فقط لدفن


چشم مانی محیا دعا کن مرداد ماه بتونم بیام .
الهه مامان یسنا
12 تیر 92 10:10
خوشگل خانم چه ناز شدی
ღبارانღ
12 تیر 92 10:19
سلام ماشالله..یکی از یکی خوشگلتر...خدا حفظش کنه..اسفند دود کنیم...
ღبارانღ
12 تیر 92 10:20
سارافون رنگین کامنی اش خیلی خوشگله...مبارکش باشه...
ღبارانღ
12 تیر 92 10:21
ان شالله همیشه به شادی دستتون بند باشه... عروس دامادها هم خوش بخت بشوند..پست زیبایی بود..ممنون که دعوتم کردی عزیزم...


خیلی خوشحالم کردی باران جون.
مامان آرشا
12 تیر 92 13:58
به به چه عکسای نازی
چه سلیقه ای هم داره این خوشگل خانوم با این انتخاب پیرهنش. واقعا مادر و دختر خیلیییییی خوش سلیقه اینااااا. خوش به حاله بابا هادی!!!
مامانش زوری عکس ننداز که عشقم گریه نکنه


مرسی مامان آرشای گل.چشم به خدا زور نبود ولی دوست داشتم از این حالتش هم عکس بگیرم.
مامان ملينا
12 تیر 92 14:11
ايشالا كه هميشه جاهاي خوب خوب بري و خوش بگذره همه عكسها قشنگ بودن خانم ناز
مامان نیاز
12 تیر 92 14:37
سلام عروسک خوشگل من لباسای نو مبارک همه لباسات ناناز بودن ولی اونی که خودت انتخاب کرده بودی نه ناناز نبود معرکه بوووووووووددددددددد.
عروسکم روی ماهت بوسیدن داره ها


ممنون خاله مهربونم
مامان ديانا
12 تیر 92 14:38
همه عكسا نازو زيبا بوود چه ژستايي مي ياد ...
مامان نیاز
12 تیر 92 17:31
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان سویل
12 تیر 92 17:33
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه دخمل خوشمزه ای چه لباسای خوشگلی اییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


ممنون خاله که پیشمون اومدی
مامی بهنام وملینا
12 تیر 92 19:13
ملینا جون تو هر لباسی خوشگله اسکوترت مبارررررررررک عروسک خانوم


ممنون خاله مهربونم
مامان رها
15 تیر 92 1:10
سلام گلم چه عکسهای نازی شده ماشا الله سارافونت هم خیلی خوشگله من هم اونروز واسه رها همون رو پرو کردم ولی بزرگ شد مبارکت باشه گلم راستی اسکوترت هم مثل ماله رهاست ولی مال اون زرده اون هم مبارکت باشه راستی زهرا جون امروز میخواستم بهت زنگ بزنم که غروب مصدوم شدم و اوضام بهم ریخت ببینم فردا وضعیتم چطور میشه پام ضرب دیده حالا باهات صحبت میکنم


سلام سمیه جان خدا بد نده چی شده ؟
مامان ديانا
15 تیر 92 8:47
ماشاءالله چقدر نازي با اون لباساي خوشمرت... چه ژستايي هم مي گيره بلا... ناز بشي ...
مامان فتانه
15 تیر 92 12:37
وووووووووووووواااااااااااااااااااااا کلییییییییییییییییییییی عکس...ای جان چه لباسهای نازی خریدی هر دوشون خیلی خیلی خیلی خیلی بهت میان البته قرمز هم بهت میاد....کلااااااااااااا نازی گلم....اسکوترت هم مبارکت باشه
مامان فتانه
15 تیر 92 12:38
ما اپ کردیم راستی رای دادن یادتون نره ما هم ملینا جون یادمون نمیره
ریحانه(مامان پارسا)
16 تیر 92 9:37
خیلس ژستاش خوشگلن مامان جون من که عاشقش شدم
مامان آریا
16 تیر 92 13:52
سلام خاله جون ما به ملینا رای دادیم گل دختری رو هم ببوس که خیلی ناز شده


مرسی عزیز دلم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
16 تیر 92 20:08
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


رای دادم عزیزم
مامان مهدیس و ملیسا
16 تیر 92 21:14
پرنسس من
مامان ترنم کوچولو
17 تیر 92 10:17
دختر خوشگل و حوش تیپ
مامی سایان
17 تیر 92 10:19
اااای جون دلم به این عروسک خوشگل و دوست داشتنی کیف کردم عکسات رو دیدم با اون لباسای خوشگلت نازدار خانوم حسابی خوردنی شدی
مانی محیا
22 تیر 92 12:18
دعا نکن مرداد ماه لدفن ما از 5 مرداد تا 20 تعطیلیم


چرا تعطیلین خوب باشه برای شهریور دعا می کنم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
23 تیر 92 10:36
چه دختر خوشکل و باکلاسی خدا حفظش کنه
خانوم کوچولو
29 تیر 92 12:29
ممنون منم شما رو لینک کردم
عاطفه مامان انیتا
31 تیر 92 3:07
سلام عزیزم دختر نازی داری خداحفظش کنه...من یهدختر یک ساله دارم ..اسمش انیتاست تازه براش وبلا گ ساختم خوشحال میشم بهش سر بزنی..من با اجازه لینکتون میکنم خوشحال میشم شماهم لینکم کنید وباهم اشنا بشیم ممنون http://anitakhanom.blogfa.com/
مامان رضا جونی
31 تیر 92 15:35
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
آفرین
رتبه عروس خوشگلم رفته بالا شده 17
تو می تونی اول بشی عزیزم

ملیحه جون یعنی دیگه همه می دونن که ملینا تو جشنواره شرکت کردن و بهش رای دادن .مادر جون عروست را دریاب.

هلیا دخمل خوشگل
5 مرداد 92 10:10
واااااااااااااااای چه دخمل نازی فدات بشه خاله خدا حفظت کنه عزیزم شما لینک شدید
khale parastoo
15 مرداد 92 3:17
melinaye mane dg khale joon ba in jestat mano koshti too axa asheghetam midoonesti eshgham? ghorboone shirin zabooniyat khale joon. hala 1boose khale parastooyi


من می دونم بوس خاله پرستویی چه جوره.می چسبین به هم و کلی همدیگر رو می بوسید.