ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عسل مامان و بابا

روزت مبارک نازنین دخترم

1392/6/16 10:20
نویسنده : مامان
892 بازدید
اشتراک گذاری

 

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من


با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .


دخترم روزت مبارک


کارت پستال روز دختر 92

 

ای بهار آرزوی نسل فردا،دخترم / ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم

چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد / نشکند آیینه ات را چشم دنیا، دخترم

دست در دست حیا بگذار وکوشش کن مدام / تا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم

کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر / دم مزن تا می توانی از دریغا، دخترم

با مدارا می شوی آسوده دل،پس کن بنا / پایه رفتار خود را بر مدارا، دخترم

 

کارت پستال روز دختر 92

بزرگترین سرمایه دختر و زن مسلمان «حیا » است

که ثمره آن، مهار شهوت و تضمین عفّت او خواهد بود . . .

(پیامبر اکرم)

کارت پستال روز دختر 92

 

برآیینه جمال داور صلوات / بر روشنی چشم پیمبر صلوات
برحضرت معصومه فروغ سرمد / بر دسته گل موسی جعفرصلوات . . .

 

اس ام اس روز دختر جدید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ضحــــــــــــا
16 شهریور 92 11:52
میشــــه اسـم پاکتو /رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید / تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت / تا خــــود خـدا رسید میشــه چشــم نازتو / رو تن گلهــــا کـشید ملينا جون روزت مبارك
مانی محیا
16 شهریور 92 12:18
مانی محیا دیدم دیدم ان شالله همیشه موفق باشی دوستت دارم دوست جونمممممممممممم
ناهید
16 شهریور 92 13:08
دخترهای خوب همانند گلهای قالیند نه انتظار باران را دارند و نه دلهره چیده شدن دائمی اند و ماندگار مناسبتها تنها بهانه ایست تا از بهترینها یاد کنیم , روز دختر روز فرشته های روی زمین مبارک . ملینای گلم گلم روزت مبارک قشنگم
مامان ديانا
16 شهریور 92 13:42
روزت مبارك باشه دختر ناز و دوست داشتني
ریحانه(مامان پارسا)
16 شهریور 92 14:08
خداوند لبخند زد
دختر آفریده شد!
لبخند خدا روزت مبارک ملینای نازنینم.
عزیزم خیلی لطف کردی بهمون سر زدی بابت تبریک ممنون.


خواهش می کنم عزیزم
الهه مامان یسنا
17 شهریور 92 2:20
روزت مبارک لبخند زیبای خدا
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
17 شهریور 92 11:36
ملینا جان روزت مبارک عزیزم
عمو روحانی
17 شهریور 92 13:30
فرشته ها سلاممو به آسمونا می برن
به آبروی یکنفر آبروها رو میخرن
سلام من به یکنفر که تا همیشه سرمده
سلام من به آل او که نام او محمده
از بچگی یادم دادن بگم سلام و صلوات
یعنی به روحش برسه نورو درودو برکات
سپاس از لطف شما . خدا براتون نگه داره کل دختر رو



سلام عمو روحانی ممنون که به ما هم سر زدین خوشحال شدیم.
ال ای سفیدبرفی
17 شهریور 92 21:24
سلا م دخترم روز دخترت مبارک
مامان رضا جونی
17 شهریور 92 22:28
سلام خوشگلم
دیروز می خواستم بیام بهت تبریک بگم ولی نتونستم
عزیزم بهترینها رو برات آرزو می کنم و سایه پر برکت مامان و بابات رو روی سرت همیشگی دعا می کنم
مامان گلت رو از طرف من یک گنده بکن


چشم مادر جون شما هم رضا محکم ببوسش.دوستتون دارم
مامان آروین
18 شهریور 92 13:06
فرشته کوچولوی نازم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری ودر کنار پدر و مادر گلت به تمام خواسته های قشنگ زندگیت برسی میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسیدمیشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید روز دختر مبارک